Kirjoittaja Aihe: Tsemppiryhmä kunnonkohottajille ja/tai painonpudottajille? Helsinki  (Luettu 28819 kertaa)

kide

  • Vieras
Arvioidaan joka kerta aloituksessa lenkin tahti ja matka osallistujien toiveiden / kunnon mukaan, joten ei huolta :)

Immortal

  • Vieras
Tossa aluks oli tamperelaisia innostuneita. Oliskohan vieläkin?

Mä olisin yhä kiinnostunut :]

kide

  • Vieras
Tossa aluks oli tamperelaisia innostuneita. Oliskohan vieläkin?

Mä olisin yhä kiinnostunut :]

Mitäs jos tamperelaiset perustaistte oman ketjun, niin olisi helpompi seurata tämän pääkaupunkiseudun ryhmän infoja :)

Nut

  • Vieras
Mitäs jos tamperelaiset perustaistte oman ketjun, niin olisi helpompi seurata tämän pääkaupunkiseudun ryhmän infoja :)

Jos näin tapahtuu, niin nimikoittehan sekä sen uuden ketjun, että tämän olemassaolevan kuhunkin kaupunkiin sopivaksi. Ilman sitä toimenpidettä tämä ketju säilyy yleisluontoisena ja vain Tampereen ketju on spesifi.

T: turkulainen stalkkeri

Hra K

Löytyisikö Oulusta innokkaita tai edes innottomia kuntoilijoita?

kide

  • Vieras
Mitäs jos tamperelaiset perustaistte oman ketjun, niin olisi helpompi seurata tämän pääkaupunkiseudun ryhmän infoja :)

Jos näin tapahtuu, niin nimikoittehan sekä sen uuden ketjun, että tämän olemassaolevan kuhunkin kaupunkiin sopivaksi. Ilman sitä toimenpidettä tämä ketju säilyy yleisluontoisena ja vain Tampereen ketju on spesifi.

Kuten aloitusviestissä mainittiin, tsemppiryhmän paikkakuntana on Helsinki. Toki ylläpito voi lisätä otsikkoon paikkakunnan, itse en sitä voi tehdä näin jälkeenpäin.

allegoria

  • Vieras
Tässähän saattaa jossain muodossa olla ihan ideaa. Itsellä olisi kans painonpudotusoperaatio (n.10kg). Silleen aika tosissaan pitäisi kiinteyttää ja tiputtaa painoa. Koskaan ei ole pahemmin harrastanut mitään "aktiivilajeja", joten en oikein tiedä mitkä olisi "hyviä". Johkin kuntosalille kun menee niin ei mitään tietoa mitä milläkin vehkeellä tehdään, tai miten ne vaikuttaa mihkäkin lihaksiin  :D paitsi tietysti päättelemällä hiljaa itsekseen ;D ..Olen myös täältä Helsingistä.

Kyyberi

  • Vieras
Mä voin olla etäjäsen, pudotus käynnissä mut en mä koskaan teiän meininkeihin pääse :(

kide

  • Vieras
Ensi viikolla lauantaina klo 12:00, kokoontumispaikkana Ruoholahden metroasema. Kävelyn on tarkoitus olla reipastahtista, muttei mikään pikakävely. Vauhdin ja matkan pituuden määrittelevät loppukädessä osaanottajat. Syksyinen sade ja tihku eivät ole este, kunnon sade peruuttaa tapahtuman.

Rohkeasti mukaan!

Tämä siis lauantaina :)

PS. Kyyberi, tsemppaavat etäjäsenetkin ovat ihan jees  ;D

Kyyberi

  • Vieras
Tsempataan täältä, eilen meni vaaka kaksnumeroisiin lukuihin ekaa kertaan 6 vuoteen.

kide

  • Vieras
Onnea kevennyksestä!

Tosin en olisi arvannut isoja lukuja olleenkaan - eli se mitä vaaka ja peili/silmät kertovat, ei aina vastaa toisiaan...

kide

  • Vieras
Huomenna siis kävelylenkille Helsingissä!

- Tarkemmat tiedot ylempänä ja tarvittaessa yksärillä saa lisätietoja =)

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1390
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Robert ja Smooth mukana--tietenkin, kaikki mukaan!!

kide

  • Vieras
Kiitos kivasta kävely- ja juttuseurasta kaikille  :)

Glori

  • Vieras
Minäkin kiittelen :) Ilman tätä olisin varmaan vain pötkötellyt päivän, tai korkeintaan tehnyt jotain täysin hyödytöntä. Nyt sain happea, liikuntaa, juttuseuraa, aurinkoa, naaman uudelle nikille, hyvän fiiliksen, ... no paljon sain  :D