Kirjoittaja Aihe: Tsemppiryhmä kunnonkohottajille ja/tai painonpudottajille? Helsinki  (Luettu 28818 kertaa)

kide

  • Vieras
minun kohdalle voi panna ehkä ja prosentti nousee,jos tapaamisaikaa aikaistetaan vaikka 12.00,tiedän että tuo on monelle aikainen mutta itsellä monesti,aamuisin eniten energiaa".
Juu, moni varmaan tykkäis aamupäivästäkin, mutta valitettavasti ainakaan mulle ei sovi kovin aikaiset kokoontumiset.

minna

  • Vieras
Peukuttaa tätä ketjua! Minulle sopisi parhaiten pe-su päivät ja kaikki ajat passaa! Tosin nyt la täytyy  ikävä kyllä jättää väliin kun on kaverin häät. Ehkä ensi vkonloppuna?!

luna

  • Vieras
Tää tarvitsisi itseleen kipeästi Msterin josta olis myös ns personaltrainerin hommaan pitemmällä aikajänteellä koska tärtä kertynmää on aikas runsaanlaisesti ja tsemppari olis todella tarpeen..eli ruoskaa palkkioksi hyvästä suorituksesta..

kide

  • Vieras
No niin Masterismiehet - liikkeelle!    :))

kide

  • Vieras
Nostellaanpas tätä, niin ei unohdu :)

explorer

  • Vieras
..eli ruoskaa palkkioksi hyvästä suorituksesta..

Heh.. ihmiset motivoituu näemmä erilaisista asioista..:)

Masterin homma kuulostaa vähän vieraalta kun en oikein tiedä mitä siihen kuuluu ja toi spanking ei välttämättä oo mun juttu, mutta joskus olen miettinyt lähes puolivakavissani että vois olla hauska tehdä PT:n hommaa ihan harrastus -mielessä. Jonkun peruskurssin kävinkin joskus kun toi omaan kuntoiluunkin ideoita ja ajatuksia. Harmi että olet Turuus niin ei voi miettiä tota pt-juttuakaan.

Edit: korjaan tosta spänkingistä sen että pieni peballe ja poskille läpsiminen ihan fine, mutta hakkaaminen ei kiinnosta..:)

mastervsop

  • Vieras
Tää tarvitsisi itseleen kipeästi Msterin josta olis myös ns personaltrainerin hommaan pitemmällä aikajänteellä koska tärtä kertynmää on aikas runsaanlaisesti ja tsemppari olis todella tarpeen..eli ruoskaa palkkioksi hyvästä suorituksesta..
Eli etsit VPTtä Very Personal Traineria ...ruoskaahan tulee aina meni treenit hyvin tai huonosti ;)

SpankingDaddy

  • Vieras
Hei
Tämä toiminta kiinnostaa , kun kunnon kohotukseen on aina tarvetta. Pallokin pysyi jalalla joskus kauan kauan sitten.
Ja piiskan voin pakata treenikassiin mukaan kaiken varalta  8)
Lauantai 1.9. on kuitenkin jo varattu muuhun, mutta seuraavalla kerralla sitten.
Vain viikonloput käyvät.

kide

  • Vieras
Huomenna siis klo 15 Ruoholahden metroaseman ulkopuolelta startataan kävelylenkille - ei säävarausta  >:D C:-)

TAFF ym. verottanee osallistujamäärää, mutta toivottavasti meidän muutaman tiedossa olevan lisäksi muitakin innostuu mukaan!

Tuntomerkkejä ym. lisätietoja voi kysellä yksärillä :)

kide

  • Vieras
Tänään =)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Ikävä kyllä jää välistä huonon terveyden takia :( Muille Tsemppiä!

kide

  • Vieras
Ensi viikolla uudelleen :)

Sopisiko väelle kävelylenkki poikkeuksellisesti sunnuntaina 9.9? Esim. klo 15. Mulla on lauantaille muuta menoa, joten en pääse silloin.

Glori

  • Vieras
Varovainen kyllä :)

Mademoiselle A.

  • Vieras
Kuulostaa hauskalta!

Itselläni ongelma on nimenomaan laiskuudessa ja itsekurin puutteessa. Sopivia liikuntalajeja löytyy pääkaupunkiseudulta helposti ja tarjolla on monenlaista ohjattua liikuntaa, jos vain kunto riittää. Muussa tapauksessa kannattaa aloittaa kävelyllä, tuolijumpalla ja uinnilla. Kuntoilun suhteen ongelma minulla on siinä, ettei tule lähdettyä riittävän usein, aina on muuta tekemistä tai kiirettä.

Painossa pysymisen ja laihduttamisen suheen itsekuri ei pidemmän päälle meinaa riittää. Sitä on niin pirun mukavuudenhaluinen, ettei tule katsottua, mitä syö. Kevyemmässä ruokavaliossa pysyminen vaatii ainakin minulta ponnisteluja ja ulkona syödessä kaikenlaisia herkkuja on tarjolla tai tarjonta kovin yksipuolista.

Jonkinlainen virtuaalinen tsemppi- ja keskusteluryhmä voisi olla hyvä vinkkien jakamiseen ja kannustamiseen.

Onko halukkaita? Ideoita? Perutetaanko oma ketju? Kuka tahtoo luotsata epämääräistä joukkoa laiskureita?  8)





kide

  • Vieras
Jonkinlainen virtuaalinen tsemppi- ja keskusteluryhmä voisi olla hyvä vinkkien jakamiseen ja kannustamiseen.

Onko halukkaita? Ideoita? Perutetaanko oma ketju? Kuka tahtoo luotsata epämääräistä joukkoa laiskureita?  8)

Mä sain vinkin siitä, että maksuton HeiaHeia! -sivusto voisi olla kiva tapa kannustaa itseään liikkumaan.

Lainaus sen aloitusohjeista:

Lainaus
Kolme vinkkiä:
1. Etsi kavereita ja täytä Profiilisi.
2. Muokkaa Asetuksesi: kuinka paljon tietoa haluat jakaa muille, mitä haluat jakaa esim. Facebookiin, mitä mittayksikköjä ja kieltä haluat käyttää.
3. Tee ensimmäinen treenimerkintäsi klikkaamalla jotain sportti-ikonia yläpuolella - ja kannusta kavereitasi peukuttamalla heidän treenejään!

Rekisteröidyin jo HeiaHeiaan, mutta en ole vielä perehtynyt siihen kovin tarkkaan. Jos muidenkin mielestä se olisi sopiva tarkoitukseen, voisi sen ottaa ryhmäläisille käyttöön?

https://fi.heiaheia.com/account