Kirjoittaja Aihe: Tsemppiryhmä kunnonkohottajille ja/tai painonpudottajille? Helsinki  (Luettu 28839 kertaa)

mirri

En asu Helsingissä enkä näin ollen kuulu tähän kohderyhmään mutta pakko sanoa että kaikkia ihmisiä ei yksinkertaisesti nappaa joukkueurheilulajit.

Ilmoittaudun pääkaupunkiseutulaiseksi jolle joukkueurheilulajit ovat ei-toivottujen listalla. Kerran viikossa sovittuna aikana uintiseuraa kelpaa kyllä muun oman urheilullisen aktiviteetin ohella. Vesijumppaa tai -juoksua en ole ikinä kokeillut mutta kait se hyödyllistä on. Voisi olla jopa hupaisakin  ::).

Jos mä joskus rohkaistun tapaamaan ihmisiä täältä enemmänkin (olen viime aikoina sitä vakavasti harkinnut!) niin mä voisin kyl kans kävely- yms lenkeille lähteä. Tsygää en ikävä kyllä omista, ja uida en osaa. Mut joukkuelajit on munkin mielestä ihan hanurista.

kide

  • Vieras
Vesijuoksu on minultakin kokeilematta, ohjattuun vesijumppaan (muualla kuin koulussa), olen osallistunut pari kertaa. Olen aika huono uimari, joten pelkkä uinti ei ole niin innostavaa (paitsi kesällä luonnonvedessä).

Äkkiseltään tulee mieleen myös kickbike- eli potkupyörävuokraus, jota olis kiva kokeilla. Ainakin Rastila Camping vuokraa niitä, tosin vain kesäkaudella.

Jos olis innokkaita rapakuntoisia, voisin ohjata tuolijumppaa - älkää naurako, se on ihan kivaa  :D

mirri

Jos olis innokkaita rapakuntoisia, voisin ohjata tuolijumppaa - älkää naurako, se on ihan kivaa  :D

Tulee mieleen jotain sellasta, mikä tekis hyvää myös niskalle ja hartioille? Jos on, ni mun täytyy äkkiä rohkaistua, tahdon mukaan!

kide

  • Vieras
Jos olis innokkaita rapakuntoisia, voisin ohjata tuolijumppaa - älkää naurako, se on ihan kivaa  :D

Tulee mieleen jotain sellasta, mikä tekis hyvää myös niskalle ja hartioille? Jos on, ni mun täytyy äkkiä rohkaistua, tahdon mukaan!

Kaikki jumppa auttaa niihin!

Jos jengi kehtais sauvakävellä (silleen ihan normaalisti siis  :P ), siinä vois keppijumpata  samasssa yhteydessä.

mirri

Jos olis innokkaita rapakuntoisia, voisin ohjata tuolijumppaa - älkää naurako, se on ihan kivaa  :D

Tulee mieleen jotain sellasta, mikä tekis hyvää myös niskalle ja hartioille? Jos on, ni mun täytyy äkkiä rohkaistua, tahdon mukaan!

Kaikki jumppa auttaa niihin!

Jos jengi kehtais sauvakävellä (silleen ihan normaalisti siis  :P ), siinä vois keppijumpata  samasssa yhteydessä.

Kyl mä oon ainakin sauvakävelly. Kuhan en joudu yksin sitä tekemään ni sillon siin ei oo mitään ongelmaa.  :)) Se on ihan hauskaakin, ja yllättävän tehokasta.

kide

  • Vieras
Kymmenkunta henkilöä on tässä vaiheessa ilmoittanut kiinnostuksensa ryhmää kohtaan. Jonkun ajan päästä voisi panna - yllätys, yllätys!!! >:D - äänestyksen pystyyn, siitä, KUMPI sopii useammalle, lauantai vai sunnuntai.

Ne, kenelle viikonloppu ei sovi missään tapauksessa, voivat kokoontua jonakin arkipäivänä. Innokkaimmat voisivat osallistua molempiin.

Simone

  • Vieras
 :P Voisin tarjota Tampereen suunnalla hallittua ja tehokasta ryhmäliikuntaa isommallekin porukalle säännöllisesti.
Vartalon kiinteytymisen ja rasvanpolton lisäksi se hyvällä keskittymisellä vie mielen niin sanottuun flow -tilaan ja auttaa lievittämään stressiä tehokkaasti.
Hiuksesi tuuheutuvat ja ihosi väri paranee ikään kuin kaupan päällisenä!
Kiinnostuneet, pistäkää sukkelasti viestiä yksärillä!

ps, oma kirves mukaan, halkoja on rajoitettu määrä, joten myös ilmottautumisia otetaan vastaan rajoitetusti  ;)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 867
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
:P Voisin tarjota Tampereen suunnalla hallittua ja tehokasta ryhmäliikuntaa isommallekin porukalle säännöllisesti.
Vartalon kiinteytymisen ja rasvanpolton lisäksi se hyvällä keskittymisellä vie mielen niin sanottuun flow -tilaan ja auttaa lievittämään stressiä tehokkaasti.
Hiuksesi tuuheutuvat ja ihosi väri paranee ikään kuin kaupan päällisenä!
Kiinnostuneet, pistäkää sukkelasti viestiä yksärillä!

ps, oma kirves mukaan, halkoja on rajoitettu määrä, joten myös ilmottautumisia otetaan vastaan rajoitetusti  ;)

etkö tiedä että noita halkoja ei pidä hakata kesäaikaan vaan silloin kun on ollut muutama päivä yli 20astetta pakkasta, ja hakkauspäivänäkin sitä pakkasta on sama määrä :D

Miltsu

  • Vieras
Mun tarttee men ostaan lenkkarit  :o Uikkarit on ... samoin fillari ...

Tampere vois lähtee hohtokeilaan, seinäkiipeileen, tai vesijuNppaan  8)

Simone

  • Vieras
:P Voisin tarjota Tampereen suunnalla hallittua ja tehokasta ryhmäliikuntaa isommallekin porukalle säännöllisesti.
Vartalon kiinteytymisen ja rasvanpolton lisäksi se hyvällä keskittymisellä vie mielen niin sanottuun flow -tilaan ja auttaa lievittämään stressiä tehokkaasti.
Hiuksesi tuuheutuvat ja ihosi väri paranee ikään kuin kaupan päällisenä!
Kiinnostuneet, pistäkää sukkelasti viestiä yksärillä!

ps, oma kirves mukaan, halkoja on rajoitettu määrä, joten myös ilmottautumisia otetaan vastaan rajoitetusti  ;)

etkö tiedä että noita halkoja ei pidä hakata kesäaikaan vaan silloin kun on ollut muutama päivä yli 20astetta pakkasta, ja hakkauspäivänäkin sitä pakkasta on sama määrä :D

Brahma - oot tervetullut koska vain yli 20asteen pakkasilla!
Ja sulle uskallan luvata kirveet sun muut härpäkkeet ihan talon puolesta  :-*

slavegirl

  • Vieras
:P Voisin tarjota Tampereen suunnalla hallittua ja tehokasta ryhmäliikuntaa isommallekin porukalle säännöllisesti.
Vartalon kiinteytymisen ja rasvanpolton lisäksi se hyvällä keskittymisellä vie mielen niin sanottuun flow -tilaan ja auttaa lievittämään stressiä tehokkaasti.
Hiuksesi tuuheutuvat ja ihosi väri paranee ikään kuin kaupan päällisenä!
Kiinnostuneet, pistäkää sukkelasti viestiä yksärillä!

ps, oma kirves mukaan, halkoja on rajoitettu määrä, joten myös ilmottautumisia otetaan vastaan rajoitetusti  ;)


Onko tuo kehuttu flow-tila sitä, kun työnnetään ruohonleikkuria metri eteenpäin ja kiroillaan niinmaanprkleesti?  ;) ;D
Ei mutta tosi olisi, että joku kiva kimppajumppamuoto ei tekisi tällekään pahaa, yksin kun harvemmin jaksaa lähteä reippailemaan...Joku letkeä kontaktilaji ei-niin-tosi-säännöillä?  ::)

mastervsop

  • Vieras
Tarttis varmaan oman ketjun rapakuntoisille ja merkittävästi ylipainoisille. Mua ainakin hirvittää kovasti kaikenlaiset sporttikerhot missä treenataan jo tosissaan, itselle kun kävely on jo liikuntaa..

suosittelen uima-allasta.siellä ei läskit haittaa vaan on plussaa jopa. Jos tekniikat on edes jotenkin kunnossa pääsee lujaakin mutta kunnonkohotuksena ihan vesikäsipainoilu vesikävely ja ehkä kaikkein raskain uintilaji Koira on todella rankkaa itsellekkin 50m sitä ei ole häpoeä suoritus ensikertalaisella 500 on jo itsellekkin rasitusta vaikka moni nyt nauraakin mutta kokeilkaa ensin.. koirassa kun et liu'u yhtään...

*Tuossa altaalla on monta fatsoa ukkoa jotka selvästi on joskus uinut kilpaa ja kyllä siinä itsekkin saa mennä alta pois etteivät ne jyrää meitii ;)

kide

  • Vieras
Ehdotan ensimmäistä tapaamista ensi lauantaiksi, 1.9. klo 15 Ruoholahden metroaseman liepeille. Voitaisiin käydä kävelyllä ja suunnitella vähän paremmin toimintaa ja aikatauluja.

Lisäys: Juu, tiedän, TAFF on samana päivänä, joten moni on Tampereella silloin, mutta ehkä meitä kaupunkiin jääviä on kuitenkin. Mukaan liikkumaan kyllä pääsee kyllä myöhemminkin.

Mukaantulijat voisitte lähettää yksärin tai infota tässä ketjussa tulosta, niin olisi vähän käsitystä, minkä verran väkeä on tulossa mukaan :)

Julkisen liikenteen aikatauluja katseltuani olen tullut siihen tulokseen, että mulle realistisinta on liikkua akselilla Tapiola  - Helsingin keskusta.

Jos joku naispuolinen haluaa osallistua mun kanssa ohjattuun jumppaan tiistaisin ja torstaisin, lisätietoja saa yksärillä.

Espoo tarjoaa tällaista toimintaa - Helsingin tarjonnasta en löytänyt vastaavaa:

Liikunnan kokeiluillat

Ei ennakkoilmoittautumista.
Uimahallin pääsymaksulla, 4 €/alennettu hinta 2 €,
ulkotunnit maksutta.
Olarissa ei pääsymaksua.

Maanantaisin      klo 18.00-19.30  Leppävaaran uimahalli, Veräjäpellonkatu 15 
Tiistaisin            klo 18.00-19.30   Keski-Espoon uimahalli, Kaivomestarinkatu 2
Tiistaisin            klo 18.00-19.30  Olarin uimahalli, Yläportti 4 A-B
Keskiviikkoisin    klo 18.30-20.00  Tapiolan uimahalli, Kirkkopolku 3
Torstaisin           klo 18.00–19.30  Espoonlahden uimahalli, Espoonlahdenkuja 4

Liikuntailtojen ohjelma  3.9.–7.12.2012:

3.9.-6.9.           Vesijuoksu/vesijumppa
10.9.-20.9.       Kuntopiiri onnistuu ulkonakin
24.9.-4.10.       Kuntosali tutuksi
8.10-10.10.      Kiertoharjoittelu kuntosalilla
15.10.-25.10.   Kehon huoltoa venytellen (syysloma 18.10, ei tuntia) 
29.10.-8.11.     Vesijuoksuun tehoa
12.11.-22.11.   Kuntosalin eri välineet, mm kahvakuula
26.11.-5.12.     Vesijuoksu/uintitekniikkavinkkejä     
Liikuntaillat jatkuvat keväällä 7.1.2013

Lisätietoja puh. 816 60800 ma- pe klo 11.00-13.00 ja kauden aikana myös to klo 15.00-17.00

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Minun tuleminen on 50-60,riippuen juuri senhetkisestä kunnosta kun toisena päivänä kävelen kyllä 5km,toisena

100m  minun on siksi ennalta vaikea luvata itseäni mihinkään,huomannut muutaman kerran mm valokuvaus oppettelu

minun kohdalle voi panna ehkä ja prosentti nousee,jos tapaamisaikaa aikaistetaan vaikka 12.00,tiedän että tuo on

monelle aikainen mutta itsellä monesti,aamuisin eniten "energiaa".

minni.sub

  • Vieras
Ehdotan ensimmäistä tapaamista ensi lauantaiksi, 1.9. klo 15 Ruoholahden metroaseman liepeille. Voitaisiin käydä kävelyllä ja suunnitella vähän paremmin toimintaa ja aikatauluja.


Sopiva aika ja ohjelma, joten tulossa ollaan.