Kirjoittaja Aihe: Tsemppiryhmä kunnonkohottajille ja/tai painonpudottajille? Helsinki  (Luettu 28840 kertaa)

kide

  • Vieras
Ja osallistun mielelläni painonpudotusprojektiin jos sellainen organisoidaan. Tosin olen sen verran insinööri että kalorilaskurin (ja tutun PT:n) avulla on nyt lähtenyt kiloja 0,75kg viikkotahtia jo jonkin aikaa. Voin ainakin kaikille matemaattisesti suuntautuneille suositella kalorilaskuria :)

Piti vähän aikaa miettiä, että mikä tuo PT on  :))

Tarkoititko kalorilaskuri.fi? - Täytyypä tutustua!

Oma painonpudotus edistyy melko hitaasti,  3-4 kg on vasta lähtenyt (muutaman kk aikana) - ei sillä pahemmin voi rehvastella :D

Vyötäröltä on sentään lähtenyt useampi sentti ja peili kertoo samaa.

LaVida

Peili on paras mittari, ja sitä kannattaakin katsella ennemmin kuin vaakaa. Hitaasti lähtevät kilot eivät myöskään tule yhtä nopeasti takaisin, riippuen dietistä.

Ymmärrän täysin sen, etteivät kaikki ole siinä kunnossa että jaksaisivat juosta pallon perässä, vammojenkin takia. Haastaisin silti mukaan edes kokeilemaan, me kun emme orjallisesti pelaa mitään, vaan tilanteen mukaan. Lentopallo esim. sopii mainiosti vaikkapa pyörätuolikuntoiselle. Ja kun avataan topici jossa puhutaan sisäpeleistä ja lajeista, kannattaa liputtaa silloin vaikkapa sitä ;)

Pincsulle: Se on enempi miitti kuin urheilutapahtuma. Eihän sitä baarissakaan vituta ku on muita :D Ja hei, mä oon maailman huonoin häviäjä, muttei vielä ole toistaiseksi vituttanut hävitä :D Vanha koira oppii uusia asioita. :D

catyuchka

  • Vieras
Hei mää kans, jos Tampereella saadaan porukkaa aikaiseksi! Lajista en heti osaa sanoa, sulkista, sählyä, kävelylenkkeilyä.. Porukalla se vaan olis ehkä kivempaa ja helpompaa. Omalla kuntotasolla ei tosiaan voi kehua, mutta jostain se on aloitettava :)

Altai

...Treella sulkkikseen ilman muuta ! Pitkän aikaa jo tehny mieli alottaa taas mutta pelikaveri aina uupuu. :)

samuraijaijai

  • Vieras
Jaahh, mites Kanta-Hämeläiset? Kiinostaisiko? Onko Hämeenlinnassa edes baari-porukkaa? Sulkkista, juoksua, ...

Wibbe

  • Vieras
Mitä ikinä keksittekin Treella joukkueruheiluksi, mä voin ilolla ilmoittautua mukaan. Ei taidolla vaan tuurilla, parasta A-ryhmää ;)

Macce

  • Vieras
Tsemiä painonpudottajille. Muistakaa fysiikan lainalaisuuksia: kuluta enemmän kuin tankkaat.

mirri

Täältäkin lähtee tsemit!
Itse en varsinaisesti pudota painoa mutta ajattelin kohottaa kuntoa kyllä, joka siis tällä hetkellä on ihan luvattoman huono. Onneks duunissa tulee liikuttua.  :)

Immortal

  • Vieras
Jos tampereen sankarit keksii lähteä esim.lenkkeilemään niin voisin olla mukana(:

kide

  • Vieras
Tamperelaisia liikkujia alkaa olla kasassa enemmän kuin stadilaisia - miten olisi oma ketju?

mastervsop

  • Vieras
Turun alueella minusta saanee seuraa suhteellisen vaivatta ainakin pienelle juoksu/ fillarilenkille. Tosin jos täältä löytyisi enemmän ihmisiä aktiviteettiin, niin myös uusia ideoita otetaan vastaan!

 Hep Turku.
Täällä on oma fillariporukka joka lähtee noin @ 17.00 Nummen Pyörän edestä maastofillari lenkille joka Torstai. Sunnuntaisin Kuntopainia samoihin aikoihin Alfassa 5e/kerta. Lisää voi kysellä Uinnin,Nyrkkeilyn, Kalliokiipeilyn ja uusien ideoiden merkeissä. Punttiseuraakin otetaan vastaan ja en nyt juoksemiseenkaan sano ei. Nyt kun massakausi ohi niin kilo ja viikko tahtia menty painonputoomisessa 2kk mutta rajat alkaa tulla vastaan pikkuhiljaa eli tahti hidastunut jo..Ruokavaliossa ja liikkuvuudessa avustetaan myös. Tuttavapiiri ja tuleva treenikaverisi on maassa tunnustettua eturiviä sarallaan.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2012, 11:25 kirjoittanut mastervsop »

TragedyForYou

  • Vieras
Tarttis varmaan oman ketjun rapakuntoisille ja merkittävästi ylipainoisille. Mua ainakin hirvittää kovasti kaikenlaiset sporttikerhot missä treenataan jo tosissaan, itselle kun kävely on jo liikuntaa..

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Tarttis varmaan oman ketjun rapakuntoisille ja merkittävästi ylipainoisille. Mua ainakin hirvittää kovasti kaikenlaiset sporttikerhot missä treenataan jo tosissaan, itselle kun kävely on jo liikuntaa..
+1

kide

  • Vieras
Tarttis varmaan oman ketjun rapakuntoisille ja merkittävästi ylipainoisille. Mua ainakin hirvittää kovasti kaikenlaiset sporttikerhot missä treenataan jo tosissaan, itselle kun kävely on jo liikuntaa..
+1

Mun alkuperäinen ajatus oli, että lajit olisivat sellaisia joihin mahdollisimman moni voisi osallistua, kuten kävely, uinti/vesijumppa jne. Esim. kävelylenkillä osa voi tehdä lyhyemmän lenkin, toisten jatkaessa mahdollisesti pitempään ja/tai tehokkaammin liikkuen.

Tärkein pointti on se, että tulisi lähdettyä ja saatua liikkuminen säännölliseksi osaksi elämää. Voihan olla, että porukasta löytyisi sitten esim. kaveri peleihin tai esim. kuntosalille, niille jotka liikkuvat enemmän.

Mulle voi ilmoittautua yksärilläkin.

Aloitus syyskuun eka viikolla.

Smooth

  • Vieras
En asu Helsingissä enkä näin ollen kuulu tähän kohderyhmään mutta pakko sanoa että kaikkia ihmisiä ei yksinkertaisesti nappaa joukkueurheilulajit.

Ilmoittaudun pääkaupunkiseutulaiseksi jolle joukkueurheilulajit ovat ei-toivottujen listalla. Kerran viikossa sovittuna aikana uintiseuraa kelpaa kyllä muun oman urheilullisen aktiviteetin ohella. Vesijumppaa tai -juoksua en ole ikinä kokeillut mutta kait se hyödyllistä on. Voisi olla jopa hupaisakin  ::).