Baarin kannatusmaksut
Ja osallistun mielelläni painonpudotusprojektiin jos sellainen organisoidaan. Tosin olen sen verran insinööri että kalorilaskurin (ja tutun PT:n) avulla on nyt lähtenyt kiloja 0,75kg viikkotahtia jo jonkin aikaa. Voin ainakin kaikille matemaattisesti suuntautuneille suositella kalorilaskuria
Turun alueella minusta saanee seuraa suhteellisen vaivatta ainakin pienelle juoksu/ fillarilenkille. Tosin jos täältä löytyisi enemmän ihmisiä aktiviteettiin, niin myös uusia ideoita otetaan vastaan!
Tarttis varmaan oman ketjun rapakuntoisille ja merkittävästi ylipainoisille. Mua ainakin hirvittää kovasti kaikenlaiset sporttikerhot missä treenataan jo tosissaan, itselle kun kävely on jo liikuntaa..
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 16.08.2012, 18:03Tarttis varmaan oman ketjun rapakuntoisille ja merkittävästi ylipainoisille. Mua ainakin hirvittää kovasti kaikenlaiset sporttikerhot missä treenataan jo tosissaan, itselle kun kävely on jo liikuntaa..+1
En asu Helsingissä enkä näin ollen kuulu tähän kohderyhmään mutta pakko sanoa että kaikkia ihmisiä ei yksinkertaisesti nappaa joukkueurheilulajit.