Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: morjasi - 01.11.2022, 19:35Jotenkin vaikea kuvitella, että jäisi yksin vastoin omaa tahtoa.Mahdollista kyllä. N. nelikymppinen (vanilja) kaverini ei ole koskaan löytänyt seurustelukumppania.
Jotenkin vaikea kuvitella, että jäisi yksin vastoin omaa tahtoa.
Kyllä mulle nyt vuodenvaiheteessa tapahtuneen avioeron jälkeen on sellainen on hiipinyt mieleen. Edellisen kerran ollut sinkkuna yli 20-vuotta sitten. Alkaa preferenssit olla sen verran kovat kaikkien näiden parisuhdevuosien jälkeen, että oikeasti vähän ahistaa että löytääkö sitä enää jotain riittävän säväyttävää. Tuntuu, että mikään ei vaan kolahda juuri oikealla tavalla. Tai siis tuntuu, että sitä hakee jotain liian täydellistä, ja päästää sitten ohi ne ei-aivan-täydelliset, ja lopulta jää yksin.
Kaikkeen tottuu. En pelkää yksin jäämistä. On paljon huonompiakin vaihtoehtoja.
Pitkästä parisuhteesta erottu puolisentoista vuotta sitten. Näin keski-ikäistyessä olen huomannut, että uudelleenpariutuminen ei ole samalla tavalla ihan aletaaks olee- tyylin läpihuutojuttu kuin nuorempana. Hommasta on tullut jotenkin paljon nihkeämpää. Toisaalta ymmärrettävää. Varttuneemmalla iällä sitä kaiketi tiedostamattankin ajattelee, ettei ihan täysiin huteihin olisi enää varaa. Muissakin asioissa on tullut paljon laskelmoivemmaksi ja varovaisemmaksi. Tiedän salamana roihahtaneita suhteita ihmisillä, ketkä ovat sillä toisella tai kolmannella kierroksella. Jutut jääneet tähdenlennoiksi. Anniskelupaikoissa ramppaaminen on nykyään monelle aika last season. Enemmän tavataan äppien kautta ihmisiä joissa olemus ja persoona ei pääse kovinkaan hyvin esille.
Olen sen verran itseriittoinen ettei hyvinvointini ole riippuvainen toisista ihmisistä.