Baarin kannatusmaksut
Eikö se ole ennemminkin se perse mikä miesten päät kääntää?
haastan nyt koko foorumin naiset kahdeksikkoon
Helppo se on valittaa, kun nainen näyttää mieheltä. Mitäs sitten jos nainen näyttääkin täällä Suomenniemellä naiselta? Kokeilin viime kesänä kuukauden. Tultiin puristelemaan rintoja keskellä kaupunkia, huudeltiin perään ("Vittu mikä muija! Katto mikä perse!") ja oltiin muutenkin töykeitä. Naiset sentään vain katsoivat pahasti.
Minulla on kaiketi ikää enemmän kun Krasalla joten voin tehdä myös pientä aikavertailua. Naiset osaa tosiaan katsoa pahasti (eli se pitää kai ottaa sitten näin, että jos naiset katsoo pahasti, on ikäänkuin voitolla), mutta viimeisina vuosina on useasti juuri nainen tullut sanomaan, että wow, mitkä kengät tai ohoo, millaiset kynnet. Vastavuoroisesti, olen kyllä itsekin mennyt kehumaan ventovieraan tukkaa tai muuten upea lookkia. Uskoisin, että on väliä, millä paikkakunnalla ollaan.Jos nainen kehuu, sitten se on uskottava todeksi ja minä ainakin tulen iloiseksi . Miesten töykeudet, no ne voi vaimentaa kun on tarpeeksi vilakka tai heittäytyy kuuroksi. Tai katsoo vaan ihmisen läpi.... (Lyhyt oppitunti koppavuudesta...)
Mitäs sitten jos nainen näyttääkin täällä Suomenniemellä naiselta? Kokeilin viime kesänä kuukauden. Tultiin puristelemaan rintoja keskellä kaupunkia, huudeltiin perään ("Vittu mikä muija! Katto mikä perse!") ja oltiin muutenkin töykeitä. Naiset sentään vain katsoivat pahasti.