Baarin kannatusmaksut
Kunnollinen lanteen keinauttaminen vaatii ainakin tällä kropalla melkoista lonkkien lonksuttamista, joten miten olisi jos tasa-arvon nimissä annettaisiinkin nyt miehille vuoro harrastaa keinuttelua?
Tähän kai voisi liittää yleisemmälläkin mittapuulla naisellisuuden, pukeutumisen ja olemuksen?Suomalaisessa kulttuurissa ei ole kai koskaan kauheasti pyritty korostamaan naisellisuutta, viehkeyttä ja sen esiintuomista niinkuin monissa muissa kulttuureissa. Täällä on arvostettu tasa-arvoa, käytännöllisyyttä( sääolot?), saunakulttuuria jne.Voisin sanoa että yleinen ilmapiiri ei ole myönteinen vahvasti naisellisuuden esiintuomiselle.
No näyttää siltä että muutkin ovat huolissaan asiasta. Tai siis naisten kävelytyylistä. Mutta mitä kukakin sitten oikeasti hakee:http://www.bodylehti.fi/?cid=5561Itse jätän kyllä ne korkokengät talvella jalkaan laittamatta. Ja kiirus mulla on aina jokapaikkaan, joten kaduilla en keinuttele lanteitani vaan harpon menemään minkä ehdin. Ja olen mukavuudenhaluinen. Ja katsovatko ne miehet sitten kävelytyyliä? Eikö se ole ennemminkin se perse mikä miesten päät kääntää?