Baarin kannatusmaksut
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.
Lainaus käyttäjältä: Ninu - 16.03.2022, 00:17Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.Niin. Nämä asiat tietysti myös.
Lainaus käyttäjältä: kitten - 16.03.2022, 11:32Lainaus käyttäjältä: Ninu - 16.03.2022, 00:17Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.Niin. Nämä asiat tietysti myös. Mitäs täällä oikein tapahtuu Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 18.03.2022, 17:55Lainaus käyttäjältä: kitten - 16.03.2022, 11:32Lainaus käyttäjältä: Ninu - 16.03.2022, 00:17Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.Niin. Nämä asiat tietysti myös. Mitäs täällä oikein tapahtuu Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää Bratti taitais purra, että ulina muuttuu vaan kullin toiseenpäähän. Joskus kannattaa muullakin päällä ajatella...
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 19.03.2022, 16:51Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 18.03.2022, 17:55Lainaus käyttäjältä: kitten - 16.03.2022, 11:32Lainaus käyttäjältä: Ninu - 16.03.2022, 00:17Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.Niin. Nämä asiat tietysti myös. Mitäs täällä oikein tapahtuu Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää Bratti taitais purra, että ulina muuttuu vaan kullin toiseenpäähän. Joskus kannattaa muullakin päällä ajatella...Ei pure kun ei halua lempileluaan rikkoa ja kovapäisimmille olen maininnut etukäteen että mua ei saa purra,näykkiä voi jos haluaa selkäänsä. Ja kun harvoin oon vakavissani niin voihan brätiltä tempasta hampaat kurkkuun jos pelottaa kun ei ne ikinet niin helpolla ainakaan palaa irti saa tai ottaa jo valmiiks hampaattoman
Noh, en mä oikeesti suuremmin pidä mistään rankuista. Ne on mulle enemmänkin pakollinen paha, en ole lainkaan masokisti. Suurinta iloa saan domin reagoinnista. Että hei, mä onnistuin, olin tarpeeksi nokkela ettei se enää kykene verbaalisesti mua voittamaan ja nyt sen on pakko käyttää fyysistä voimaa, koska siinä jään takuulla alakynteen. Ideaalitilanteessa mut siis vaan laitetaan fyysisesti ruotuun. Silkalla ylivoimalla nostetaan se pylly pystyyn ja otetaan mitä halutaan, työnnetään seinää vasten ja revitään vaatteet päältä jne. Kannattaa siis ehdottomasti käydä se keskustelu sen oman brätin kanssa, koska meitä on niin monen sorttista.
Lainaus käyttäjältä: Brättäritär - 19.03.2022, 22:36Noh, en mä oikeesti suuremmin pidä mistään rankuista. Ne on mulle enemmänkin pakollinen paha, en ole lainkaan masokisti. Suurinta iloa saan domin reagoinnista. Että hei, mä onnistuin, olin tarpeeksi nokkela ettei se enää kykene verbaalisesti mua voittamaan ja nyt sen on pakko käyttää fyysistä voimaa, koska siinä jään takuulla alakynteen. Ideaalitilanteessa mut siis vaan laitetaan fyysisesti ruotuun. Silkalla ylivoimalla nostetaan se pylly pystyyn ja otetaan mitä halutaan, työnnetään seinää vasten ja revitään vaatteet päältä jne. Kannattaa siis ehdottomasti käydä se keskustelu sen oman brätin kanssa, koska meitä on niin monen sorttista.Samaistun tähän suuresti! Tuo, että näen saaneeni daddyn puhuttua pussiin on niin voimakas henkinen orgasmi, että huh! Eli ei kivulla ja väkivallalla vaan auktoriteetillä ja voimalla!