Baarin kannatusmaksut
Eli käytännön nopea koe osoittaa että ensinnäkin et:n opetuksessa ei opeteta riittävästi perusasioita
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 10.08.2012, 07:17Ahaa, nyt ymmärrän miksi Leccare on niin "suosittu" tällä foorumilla.Hän puhuu yleisistä asioita yleisellä tasolla mutta jotkut ottavat ne henkilökohtaisina juuri häntä koskevina.Vai puhuiko Leccare aloitusviestissä nimenomaan Uniformusta mainitsematta hänen nikkiään?Tuskimpahan hän juuri minua tarkoitti.Mutta mulla on ihan yhtä suuri oikeus närkästyä henkilökohtaisesta kuin hänellä itselläänkin muissa yhteyksissä.Ja vaikka mä nyt en kovinkaan uskonnollinen ole, koen silti että leca loukkasi uskontoani.Jos jaksaisin, kävisin tekemässä tutkintapyynnön mutta siitähän se vaan nauttisi kun saisi huomiota kerralla isommassa mittakaavassa...
Ahaa, nyt ymmärrän miksi Leccare on niin "suosittu" tällä foorumilla.Hän puhuu yleisistä asioita yleisellä tasolla mutta jotkut ottavat ne henkilökohtaisina juuri häntä koskevina.Vai puhuiko Leccare aloitusviestissä nimenomaan Uniformusta mainitsematta hänen nikkiään?
Uskonnolliset yhteisöt ovat aina olleet loistava kasvualusta kinkyille lukuisine tabuineen, heikompien hyväksikäyttöineen, raiskauksineen sekä ankarine rangaistuksineen. Sinne ovat masterit suunnanneet valta-asemiensa perässä ja subit suuren mielikuvitusmasterin perässä. Monet uskonnollisissa yhteisöissä tapahtuvat asiat eivät edes tule mielletyiksi 24/7-elämään taikka sessioihin, vaikka monesti ainakin yksi osapuolista saa aina kicksinsä.
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 10.08.2012, 15:49Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 10.08.2012, 07:17Ahaa, nyt ymmärrän miksi Leccare on niin "suosittu" tällä foorumilla.Hän puhuu yleisistä asioita yleisellä tasolla mutta jotkut ottavat ne henkilökohtaisina juuri häntä koskevina.Vai puhuiko Leccare aloitusviestissä nimenomaan Uniformusta mainitsematta hänen nikkiään?Tuskimpahan hän juuri minua tarkoitti.Mutta mulla on ihan yhtä suuri oikeus närkästyä henkilökohtaisesta kuin hänellä itselläänkin muissa yhteyksissä.Ja vaikka mä nyt en kovinkaan uskonnollinen ole, koen silti että leca loukkasi uskontoani.Jos jaksaisin, kävisin tekemässä tutkintapyynnön mutta siitähän se vaan nauttisi kun saisi huomiota kerralla isommassa mittakaavassa...Näyttävästi edellinen vastaukseni on moderoitu. Toivon syvästi, että teet tutkintapyynnön, jotta virheellisen tulkintasi mittakaava selviäisi sinulle. En edes tiedä uskontoasi, eikä se minua kiinnosta.Koska uskot johonkin, uskon sinun nauttivan suuresti seuraavan linkin kirjailijan puheista sekä väittelyistä. Totuuksia: http://www.youtube.com/watch?v=U1lTR8V90qUTony Blairin kanssa rupattelua: http://www.youtube.com/watch?v=ddsz9XBhrYA
Toivon syvästi, että teet tutkintapyynnön, jotta virheellisen tulkintasi mittakaava selviäisi sinulle.
uskonto tai sen tulkinnat kieltävät seksuaalisuuden kokonaan
Lainaus käyttäjältä: Dominaattori - 12.08.2012, 01:24uskonto tai sen tulkinnat kieltävät seksuaalisuuden kokonaan Taidat tarkoittaa luostarielämää? Ainakin kristinuskon useimmat suuntaukset sallivat tavallisille jäsenilleen seksuaalisuuden, tosin vasta avioliitossa. Kaikki kritilliset kirkkokunnat eivät tosin puutu siihen, jos joku päätyy esiaviollisiin suhteisiin tai alkaa käyttämään ehkäisyä. Osa suuntauksista (kuten Suomen evankelis-luterilainen kirkko) sallii ehkäisyn. Seksuaalisuus on useimmiten sallittu vain heteroseksuaalisille ihmisille, mutta jotkin kristilliset kirkot ovat siirtyneet sellaiseen Raamatun tulkintaan, jossa avioliitto ja sen mukana tulevat seksuaaliset oikeudet kuuluvat myös homoseksuaalisille pariskunnille.
Islamin eri tulkinnat ottavat kantaa jo pukeutumiseenkin eli tarkoitin tuolla seksuaalisuuden kieltämisellä lähinnä juuri tämän scenen vastakohtaa jossa kyllä penetraatio lisääntymistarkoituksessa on sallittu ja suositeltavaa, mutta kaikki muu onkin sitten hekumaa ja syntiä.
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 11.08.2012, 23:10Lainaus käyttäjältä: Uniform - 10.08.2012, 15:49Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 10.08.2012, 07:17Ahaa, nyt ymmärrän miksi Leccare on niin "suosittu" tällä foorumilla.Hän puhuu yleisistä asioita yleisellä tasolla mutta jotkut ottavat ne henkilökohtaisina juuri häntä koskevina.Vai puhuiko Leccare aloitusviestissä nimenomaan Uniformusta mainitsematta hänen nikkiään?Tuskimpahan hän juuri minua tarkoitti.Mutta mulla on ihan yhtä suuri oikeus närkästyä henkilökohtaisesta kuin hänellä itselläänkin muissa yhteyksissä.Ja vaikka mä nyt en kovinkaan uskonnollinen ole, koen silti että leca loukkasi uskontoani.Jos jaksaisin, kävisin tekemässä tutkintapyynnön mutta siitähän se vaan nauttisi kun saisi huomiota kerralla isommassa mittakaavassa...Näyttävästi edellinen vastaukseni on moderoitu. Toivon syvästi, että teet tutkintapyynnön, jotta virheellisen tulkintasi mittakaava selviäisi sinulle. En edes tiedä uskontoasi, eikä se minua kiinnosta.Koska uskot johonkin, uskon sinun nauttivan suuresti seuraavan linkin kirjailijan puheista sekä väittelyistä. Totuuksia: http://www.youtube.com/watch?v=U1lTR8V90qUTony Blairin kanssa rupattelua: http://www.youtube.com/watch?v=ddsz9XBhrYAKun ei ymmärrä niin ei ymmärrä...
Ainakin piiskaus on ollut vallan todellista