Baarin kannatusmaksut
Facebook eventti on jo olemassa
Jees, muistakaa ostaa lippu etukäteen! Viimeistään torstai-iltana!
Mikäli elanorin ehdottama systeemi ei jostain syystä saa tuulta alleen, niin....Meillä on ollut jo muutaman vuoden käytössä rannekkeet joita saa ottaa sisääntullessa.Vihreä= minuun voi tutustua, minä haluan tutustua.Punainen= haluan olla rauhassa, haluan tutustua omassa tahdissa
Lainaus käyttäjältä: RovioKuningatar - 20.03.2022, 19:22Mikäli elanorin ehdottama systeemi ei jostain syystä saa tuulta alleen, niin....Meillä on ollut jo muutaman vuoden käytössä rannekkeet joita saa ottaa sisääntullessa.Vihreä= minuun voi tutustua, minä haluan tutustua.Punainen= haluan olla rauhassa, haluan tutustua omassa tahdissaAinakin Taffissa näitä rannekkeita ei oltu mainostettu lainkaan. Joten minä tuurilla kuulin näistä. Ja en nähnyt kumpaakaan keneläkään muulla! Eli voisko sisääntulossa sitten sanoa tästä / laittaa screenille pyörii et mitä rannekkeet tarkottaa.
Lainaus käyttäjältä: Tito - 20.03.2022, 21:28Lainaus käyttäjältä: RovioKuningatar - 20.03.2022, 19:22Mikäli elanorin ehdottama systeemi ei jostain syystä saa tuulta alleen, niin....Meillä on ollut jo muutaman vuoden käytössä rannekkeet joita saa ottaa sisääntullessa.Vihreä= minuun voi tutustua, minä haluan tutustua.Punainen= haluan olla rauhassa, haluan tutustua omassa tahdissaAinakin Taffissa näitä rannekkeita ei oltu mainostettu lainkaan. Joten minä tuurilla kuulin näistä. Ja en nähnyt kumpaakaan keneläkään muulla! Eli voisko sisääntulossa sitten sanoa tästä / laittaa screenille pyörii et mitä rannekkeet tarkottaa.Tai jos mitään niin modernia ratkaisua ei saada kasaan perjantaiksi, ainakin ohjepaperi onnistunee?