Baarin kannatusmaksut
Oi, onpas täällä kuumottelevia paikkoja mainittu!Itse olen haaveillut paljon vanhasta saunasta sessiointipaikkana. Sellainen valettu karhea lattia, joka on kylmä, mutta puulämmitteinen kiuas toisi tarpeeksi lämpöä, vaikka minut jätettäisiin kahlittuna saunan lattialle. Likainen huora pestäisiin heittämällä kylmää vettä päälle tasaisin väliajoin. Saunassa kävisi tietysti säännöllisesti ihmisiä tyydyttämässä halujaan minulla.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 15.09.2016, 19:14Oi, onpas täällä kuumottelevia paikkoja mainittu!Itse olen haaveillut paljon vanhasta saunasta sessiointipaikkana. Sellainen valettu karhea lattia, joka on kylmä, mutta puulämmitteinen kiuas toisi tarpeeksi lämpöä, vaikka minut jätettäisiin kahlittuna saunan lattialle. Likainen huora pestäisiin heittämällä kylmää vettä päälle tasaisin väliajoin. Saunassa kävisi tietysti säännöllisesti ihmisiä tyydyttämässä halujaan minulla.Ööh, tämä ei ole mikään härski ehdotus, mutta meiltä löyisi juurikin tuollainen ulkosauna.
Hautausmaa-piste puuttuu yhä purity-testissä
Hautausmaa ja jokin muu julkinen paikka missä ei ole näkösuojaa ihan vieressä, esim hiekkaranta.
Kuntosalilla, työpaikan keittiössä ja hevostallilla.
Haluaisin ottaa suihin hienossa ravintolassa herraseurueelta, olla huomaamaton pikkulutka pöydän alla. Kommunikointi tietysti erilaisin ääni-, käsi- tai jalkamerkein.
Seksi/pervoilu metsän keskellä kuulostaa kanssa hauskalta. Masturboinnista ja soolopissaleikeistä luonnon helmassa onkin jo kokemusta.