Baarin kannatusmaksut
Rammsteinin keikalla, jossain lavan lähellä suojaisassa paikassa näkymättömissä muilta. Rajua, alistavaa, kovakouraista seksiä. Okei, ehkä joku muukin saksankielinen raskas musiikki menis.
Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...
Lainaus käyttäjältä: ailouna - 02.10.2012, 20:39Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...Ja sitten runkataan kastemaljaan
Lainaus käyttäjältä: kettutyttö - 02.10.2012, 20:48Lainaus käyttäjältä: ailouna - 02.10.2012, 20:39Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...Ja sitten runkataan kastemaljaanja vieläpä kesken kastajaisten; kas siinä ylipervo tempaus.
Lainaus käyttäjältä: Kattinen - 04.09.2012, 04:54Rammsteinin keikalla, jossain lavan lähellä suojaisassa paikassa näkymättömissä muilta. Rajua, alistavaa, kovakouraista seksiä. Okei, ehkä joku muukin saksankielinen raskas musiikki menis.Jep, tämä olisi -aivan upeaa- !!! Mä menen jo johonkin "flow":n heidän musasta ja ajatuksesta sessiosta Täytyy myöntää, että olen unissani ollut useasti sessioimassa ja Till Lindemann on tullut geimeihin mukaan ..mutta tuossa tuskin olen kovinkaan ainutlaatuinen tai edes kinky saatika pervo --
Niin, niin. Perhe tule sisään, vauva kädesänsä, ihmiset katsovat niille, pappi kävelee kohti maljaan, ja sitten... Kuminen äijä siellä runkkaa. Voi, olisi kyllä ihan hauska näkee koko sakin naamat.