Baarin kannatusmaksut
Suhteen avaamisen ei tarvitse tarkoittaa toksisia ihmissuhteita ja niistä aiheutuvia ongelmia. Nyt kuulostaa siltä, että olisit tarvinnut enemmän tukea siihen millä tavalla konkreettisesti alat toteuttaa itseäsi. Huono ihmissuhde aiheuttaa haittaa ihan riippumatta siitä onko se kinky, vanilja, poly vai mono.
Lainaus käyttäjältä: PuolivilliNaaras - 02.03.2022, 05:19Suhteen avaamisen ei tarvitse tarkoittaa toksisia ihmissuhteita ja niistä aiheutuvia ongelmia. Nyt kuulostaa siltä, että olisit tarvinnut enemmän tukea siihen millä tavalla konkreettisesti alat toteuttaa itseäsi. Huono ihmissuhde aiheuttaa haittaa ihan riippumatta siitä onko se kinky, vanilja, poly vai mono.Kiitos tästä, kai olet oikeassa.En sitten vaan tiedä mitä sellainen lisätuki olisi ollut. Minulla oli sen prosessin aikana erilaista tukea ihan vertaistuesta, ”kaverisuhteista” ja terapeuteista lähtien. Ehkä pahinta tässä oli että koulutettu, alalla työskentelevä, ihminen, näin jälkikäteen ajatellen, manipuloi ja esineellisti minua omiin tarkoituksiinsa. En tosiaan osannut pitää omista rajoistani kiinni, en ymmärtänyt miten hän kontrolloi ja käytti minua hyväkseen, traumatisoi. Ja kyseessä ei hänen kohdallaan ollut siis terapiasuhde.
En uskalla julkisesti sanoa, koska hän on uhkaillut minua.
En pystyisi todistamaan juuri mitään, eikä poliisia varmaan edes tällainen kiinnosta. Eikä se nyt varsinaisesti tuohon esittämääni kysymykseen liity.
Lainaus käyttäjältä: M-E-V - 02.03.2022, 14:57En pystyisi todistamaan juuri mitään, eikä poliisia varmaan edes tällainen kiinnosta. Eikä se nyt varsinaisesti tuohon esittämääni kysymykseen liity.En tiedä onko sillä, että poliisi ei pysty tekemään jatkotoimenpiteitä niin paljon väliä kuin sillä, että sinun ilmoituksesi laittaa kyseisen henkilön uran vaakalaudalle, ja saattaa siten pelastaa muiden ihmisten elämiä - niin etteivät muut joudu kokemaan tuon kaltaista henkistä (fyysistäkin?) pahoinpitelyä. On ensisijaisen tärkeää ettei kyseinen henkilö jatka enää koskaan seksuaaliterapeuttina. Hän on 100% puoskari.