Baarin kannatusmaksut
Minä en ole aggressiivinen. Jos olisin aggressiivinen, pahoinpitelisin ihmisiä sen sijaan, että kirjoittaisin sivistyneesti palstalla. Eli, jos foorumissa on parantamisen varaa, on parempi tehdä itse oma foorumi sen sijaan, että antaisi parannusehdotuksia sen hetkisen foorumin ylläpidolle. Kuulostaa hyvin järkevältä vaihtoehdolta.
Hmmm. Pitääkö tämä oikeasti kirjoittaa: Kyllä; kritisointi järkevissä ja asiallisissa puitteissa palvelee kaikkia foorumin käyttäjiä.
Äiti on nyt vähän väsynyt - anteeksi etukäteen viestin sävy. En vaan enää jaksa jatkuvaa vinkumista ja vääntöä aiheesta kuin aiheesta. Kun yksi käsitellään loppuun, alkaa tekemällä tehty riidankylvö ja saivartelu toisessa aiheessa. Ja tarkoitan tällä useampaakin henkilöä kuin Leccarea (anteeksi että mainitsin nimeltä).Pyyhin kaikki raporttinne, ne eivät aihauta toimenpiteitä ylläpidon taholta. Pyydän kaikkia nyt ihan nätisti lopettamaan kaiken nälvimisen. Etukäteen ilmoitan, että laittelen prosentteja jos siitä on apua pitämään foorumi rauhallisena.Kiitos kaikille jotka ymmärsitte.
Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä
Lainaus käyttäjältä: Qumma - 09.08.2012, 21:10Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä Kyllä olet tuonut sen hyvin esille, kun et ymmärrä natsifetisismin ja natsin eroa.
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 09.08.2012, 21:48Lainaus käyttäjältä: Qumma - 09.08.2012, 21:10Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä Kyllä olet tuonut sen hyvin esille, kun et ymmärrä natsifetisismin ja natsin eroa.Natsismillako selität oman käyttäytymisesi?
Eli, jos foorumissa on parantamisen varaa, on parempi tehdä itse oma foorumi sen sijaan, että antaisi parannusehdotuksia sen hetkisen foorumin ylläpidolle. Kuulostaa hyvin järkevältä vaihtoehdolta.
Minä en ole aggressiivinen. Jos olisin aggressiivinen, pahoinpitelisin ihmisiä sen sijaan, että kirjoittaisin sivistyneesti palstalla.