Baarin kannatusmaksut
hmmmm...no ei taida porukoista löytyä oikein intoa kirjoitteluun kun asenne on lähtökohtaisesti"kas lisää pilkattavia".. mikä on todennettavasti totta..
Itse olin kolumnistina jonkin aikaa. Silloinen ylläpito ei juuri puuttunut kommentointiin. Onneksi olin tottunut kritiikkiin, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen oli paha rasti. Vieläkin olisi asioita, joista kirjoittaa. Enää ei kuitenkaan huvita kolumnistina olla, kun tietää että ainakin muutama tulisi kiusaamaan vain sen takia kun minä olisin kirjoittaja.Joten en ihmettele, ettei ketään oikein huvita.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 31.01.2022, 19:32Itse olin kolumnistina jonkin aikaa. Silloinen ylläpito ei juuri puuttunut kommentointiin. Onneksi olin tottunut kritiikkiin, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen oli paha rasti. Vieläkin olisi asioita, joista kirjoittaa. Enää ei kuitenkaan huvita kolumnistina olla, kun tietää että ainakin muutama tulisi kiusaamaan vain sen takia kun minä olisin kirjoittaja.Joten en ihmettele, ettei ketään oikein huvita.Samaistun. Jotta voisi kirjoittaa avoimesti, pitäisi saada tuntea olonsa turvatuksi.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 31.01.2022, 21:30Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 31.01.2022, 19:32Itse olin kolumnistina jonkin aikaa. Silloinen ylläpito ei juuri puuttunut kommentointiin. Onneksi olin tottunut kritiikkiin, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen oli paha rasti. Vieläkin olisi asioita, joista kirjoittaa. Enää ei kuitenkaan huvita kolumnistina olla, kun tietää että ainakin muutama tulisi kiusaamaan vain sen takia kun minä olisin kirjoittaja.Joten en ihmettele, ettei ketään oikein huvita.Samaistun. Jotta voisi kirjoittaa avoimesti, pitäisi saada tuntea olonsa turvatuksi.No, baari ei ylipäätään ole tunnettu turvallisena tilana.
Ainoa "turvallinen" tila missä kukaan ei voi olla sun kanssa eri mieltä on yksinään. Ja sillonkin oot varmaan itsesi kanssa riidoissa.