Baarin kannatusmaksut
En vedä mitään roolia. Ei tarvitse tasapainoilla. Olen mikä olen ja siihen on tyytyminen. Vastaavasti valitsem seurani välttäen kukkuluuruu-osastoa. Tuollainen temppuilu on joko jakomielitautia tai ’topping from bottom’ toimintaa. ”Tää oiski nyt tämmönen ja jos sää et leiki samaa leikkiä, niin et saa pimperoa!”
Harva toteuttaa (toivottavasti) sadismiaan työelämässä, vaikka makuuhuoneessa sitä tekisi. Onhan niitäkin joillekin tullut vastaan, mutta silloin on kuulemani mukaan otettu senkka nenästä tai puhelu liiton juristille. Jälkimmäinen on ehdottomasti suositeltavampi tapa.
Tänään kävelin paikallisen kauppa liiketilaan. Olin kuullut, että siellä on tänään poikkkeuksellisen paljon väkeä, joten otin normaaleja naamarättejä vahvemman kasvomaskin. Tiedättehän niitä sellaisia kertakäyttöisiä halparättejä. Olin ostanut parempia korkeamman suojaustason maskeja tilanteisiin jossa tiesin joutuvani suuriin väkijoukkoihin tai muuten vain viettämään paljon aikaa ja huonomaski ei välttämättä olisi riittänyt.Kävelin kaupan tiloja halki, hengitin kuten normaalisti, mutta tämä maski ollessaan hieman jämerämpi vastusti hieman hengitystä. Se hieman painautui kuopalle kun vedin henkeä ja palasi taas muotoonsa kun hengitin ulos. Tällä kertaa kaupassa näin monia kauniita naisia joita ne yleensä katsele, mutta jotenkin ne tällä kertaa osuivat silmiin. Itse asiassa ties monennenkohan neidon kohdatessasni, tajusin, että jostain syystä uskalsin tuijottaa heitä syvälle suoraan silmiin nyt. Normaalisti olen melko hiljainen ja vähäeleinen, mutta jostain syystä se pieni lappu siinä naamalla kaiketi sai aivoista sen osan kuoriutumaan hieman esille joka yleensä tulee esille aivan toisenlaisten maskien kanssa.Koin jonkinlaisen eurekan kun oivalsin tämän asiayhteyden. Pääni sisässä toimiva mustaakin mustempi engima kone oli sylkenyt palan ulos palan ymmärrystä itsestäni. Mitä teen tällä uudella tiedolla, en tiedä... ehkä en mitään. Ideoita otetaan vastaan?Onko kenelläkään muulla ollut vastaavia oivalluksia?
Samalla tavalla minäkin alkuun jaoin itseni kolmeen osaan. Pikkuinen, sub ja sitten se "arkiminä". Tämä helpotti asioista keskustelemista D-miesten kanssa ja auttoi minua tutustumaan alistuvaan puoleeni ja minuun itseeni. Nyt myöhemmin ne rajat ovat hyvin liukuvia ja puolet minussa vaihtuu hyvin luonnollisesti ympäristöstä ja ärsykkeistä riippuen. Kumppanilla on ollut toki opettelua tunnistaa, mikä milloinkin on pinnalla, mutta samaa opettelua se on vaniljankin kanssa -oppia tuntemaan toinen kaikkine karvoineen, persoonana. Kyllä se siitä helpottuu, kun pääset tasapainoon oman itsesi kanssa. Te luotte kaksin teidän välisen suhteen, kenelläkään muulla ei ole oikeutta sanoa, että jokin on "oikein" tai "väärin".
Lainaus käyttäjältä: Griselda_80 - 17.01.2022, 19:57Samalla tavalla minäkin alkuun jaoin itseni kolmeen osaan. Pikkuinen, sub ja sitten se "arkiminä". Tämä helpotti asioista keskustelemista D-miesten kanssa ja auttoi minua tutustumaan alistuvaan puoleeni ja minuun itseeni. Nyt myöhemmin ne rajat ovat hyvin liukuvia ja puolet minussa vaihtuu hyvin luonnollisesti ympäristöstä ja ärsykkeistä riippuen. Kumppanilla on ollut toki opettelua tunnistaa, mikä milloinkin on pinnalla, mutta samaa opettelua se on vaniljankin kanssa -oppia tuntemaan toinen kaikkine karvoineen, persoonana. Kyllä se siitä helpottuu, kun pääset tasapainoon oman itsesi kanssa. Te luotte kaksin teidän välisen suhteen, kenelläkään muulla ei ole oikeutta sanoa, että jokin on "oikein" tai "väärin". +1+11Siinähän se olikin jo sanottuna Ihminen kehittyy ja oppii ymmärtämään itseään enemmän, sehän on se paras matka elämässä! Alussa se on vaan vaikeampaa kuin huomaa, että itsessä on puolia jotka ensin näkee erillisinä. Sitten ajan kanssa ne limittyvät yhdeksi, jotain jää pois ja jotain tulee tilalle. Kuulostaa myös ehkä vähän siltä, että toisella osapuolellakin on se matka edessä. Seksuaalisuudella pitää antaa aikaa.Minulla ei ole varsinaisesti "kinkyroolia" (olisi monesti ollut helpompaa jos olisi ollut) vaan menen ilman roolia, mutta se ei tarkoita sitä etteikö se olisi vaatinut työtä "koota" kaikki puolet yhdeksi indentiteetiksi. Se johtuu siitä, että jos sanon olevani orja/slave/ominaisuus eikä minulla ole roolia niin ihmiset olettavat minun olevan persoonallisuudeltani joku ihan ihme stereotypia (joka ei perustu mitenkään todellisuuteen). Jotkut BDSM-maailmassa ovat vieneet sen niin pitkälle, että jos ei käyttäydy tavalla x niin kerrotaan "ettet ole oikea ja sitä tätä". Heikkoina hetkinä jopa uskoin heitä. Sehän muutenkin kuuluu naisen elämään - aina menee väärin ja joku valittaa. Mutten kun muutkin ovat sanoneet, kyllä siihen tasapainoon pääsee ajan kanssa.