Baarin kannatusmaksut
Mie voisin myös tulla sosiaalistumaan piknikille. Kysymykseksi vain nousee, että onko kellään mitään sitä vastaan jos tulen koiran ja mahdollisesti myös kissan kanssa? En pysty jättämään illaksi yksin, kun olen ensin koko päivän ollut töissä, joten jos nekin voivat tulla matkaan tyttöjenpiknikille(tyttöjä molemmat ) niin sitten ollaan ehdottomasti tulossa. (Eivät ole kumpikaan sen luokan hösliä, että tarvitsisi pelätä herkkujen katoamista vääriin suihin.)
Lainaus käyttäjältä: daeka - 11.08.2012, 07:58Mie voisin myös tulla sosiaalistumaan piknikille. Kysymykseksi vain nousee, että onko kellään mitään sitä vastaan jos tulen koiran ja mahdollisesti myös kissan kanssa? En pysty jättämään illaksi yksin, kun olen ensin koko päivän ollut töissä, joten jos nekin voivat tulla matkaan tyttöjenpiknikille(tyttöjä molemmat ) niin sitten ollaan ehdottomasti tulossa. (Eivät ole kumpikaan sen luokan hösliä, että tarvitsisi pelätä herkkujen katoamista vääriin suihin.)Ei ei ei! Mä haluun ottaa D:n hoitoon illaks! R:n voit ottaa mukaas kyl
Ovathan he ketkä ovat frozenille ilmoittautuneet tulossa ?