Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen Piknik 24.8  (Luettu 13418 kertaa)

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #15 : 11.08.2012, 16:45 »
ai niin ja ilmottautumiset yksärinä mulle.
Mua ei ainakaan haittaa eläimet.
Mä olen tosta Ajankohdasta sitä mieltä että koitetaan tähdätä 16.40 lauttaan. Kuulostaako realistiselta?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #16 : 11.08.2012, 17:06 »
Elukat ei haittaa muakaan.

LaVida

Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #17 : 11.08.2012, 17:31 »
Mie voisin myös tulla sosiaalistumaan piknikille.
Kysymykseksi vain nousee, että onko kellään mitään sitä vastaan jos tulen koiran ja mahdollisesti myös kissan kanssa? En pysty jättämään illaksi yksin, kun olen ensin koko päivän ollut töissä, joten jos nekin voivat tulla matkaan tyttöjenpiknikille(tyttöjä molemmat :) ) niin sitten ollaan ehdottomasti tulossa.
(Eivät ole kumpikaan sen luokan hösliä, että tarvitsisi pelätä herkkujen katoamista vääriin suihin.)

Ei ei ei! Mä haluun ottaa D:n hoitoon illaks! R:n voit ottaa mukaas kyl :D

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #18 : 12.08.2012, 19:50 »
Mie voisin myös tulla sosiaalistumaan piknikille.
Kysymykseksi vain nousee, että onko kellään mitään sitä vastaan jos tulen koiran ja mahdollisesti myös kissan kanssa? En pysty jättämään illaksi yksin, kun olen ensin koko päivän ollut töissä, joten jos nekin voivat tulla matkaan tyttöjenpiknikille(tyttöjä molemmat :) ) niin sitten ollaan ehdottomasti tulossa.
(Eivät ole kumpikaan sen luokan hösliä, että tarvitsisi pelätä herkkujen katoamista vääriin suihin.)

Ei ei ei! Mä haluun ottaa D:n hoitoon illaks! R:n voit ottaa mukaas kyl :D

Kiitos tarjouksesta :)
D:n tuntien se vaan ei suostuisi liikkumaan mihinkään suuntaan, jos joutuisi minusta eroon ja johonkin tuntemattomaan paikkaan hoitoon, vaikka hoitaja olisikin tuttu. Siinä sitten saisit seistä keskustassa siihen saakka, että tulen takaisin piknikiltä, ja yrittää maanitella toista nousemaan. Sillä ymmärrettävästi tuota koiraa ei liikuteta, jos se on itse päättänyt olla paikallaan (jääräpäinen kuten omistajansakin :P ).

Mutta siis; minä ja suteni ollaan tulossa piknikille (tiikeri varmaankin jää vahtimaan kotia). Jos joku kokee kuitenkin koiran epämiellyttävänä piknik-seurana niin saa vapaasti ilmoittaa yksärillä minulle(en pahastu) niin mie voin ihan hyvin jättää tällä kertaa miitin väliin.

Huntress

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #19 : 12.08.2012, 21:25 »
Mihin asti meinaatte olla tuolla?

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #20 : 14.08.2012, 21:05 »
Tälle sopii 16.40 lautta :) Lukitaanko tämä vastaus (?) - soraääniä (?)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #21 : 14.08.2012, 21:28 »
16.40 lautta ok. Elukat myös.

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #22 : 20.08.2012, 10:50 »
Yo. Ihmiset ilmoittautukaas ny ihan virallisesti yksärillä ni saa jotain tolkkua siihen ketä pitäs odotella sitten.
Tavataanko me siellä mistä lautta lähtee vai jossain muualla ennen sitä?

KirsiTv

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #23 : 20.08.2012, 14:24 »
Itse asun niin kaukana Suomenlinnasta etten taida päästä mutta ihan uteliaisuuttani kysyn kun nyt kuitenkin nainenkin olen:
Voisinko mie osallistua tähän tyttöjen piknikkiin vai määritelläänkö tässä tapauksessa sukupuoli jalkojen välistä  ::)?

Olen mukana parilla foorumilla "naisten huoneessa", ollut jo yksillä morsiamen polttareilla ja mulla on muutama liveystävä, jotka pitävät minua ystävättärenään riippumatta siitä mitä mulla on päällä  :P!

Tietenkin naismoodissa tulisin jos tyttöjen piknikistä on kyse ;)!

Kirsi :love:

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #24 : 21.08.2012, 21:15 »
Heippa tytsyt!
Mulla on nyt valitettavasti sellanen tilanne että mun selkä on pahasti kipeä. Pelkään kovasti että en kykenisikään perjantaina tulemaan Piknikille.
Pystyisinkö nakittamaan jonkun muun tälläkertaa vastuuseen tästä miitistä? Vapaaehtoisia?

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #25 : 23.08.2012, 20:14 »
Tapaaminen kauppatorilla 16.30 suomenlinnan lautan lipunmyyntikojun edessä. Jos tulee myöhemmin soittaa esimerkiksi allekirjoittaneelle. Ovathan he ketkä ovat frozenille ilmoittautuneet tulossa ? Tulossa ilmeisesti pienet pidot mutta sitäkin laadukkaammat  :)

Hienosti täytän ilmapallon ja seisoa nökötän tapaamispaikalla  ::)

sinsual

  • Vieras
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #26 : 23.08.2012, 21:01 »
Minäkin ehkä olisin tulossa ! :)
-Huomasin tämän vasta nyt, kun aika harvakseltaan käyn tääl..

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #27 : 23.08.2012, 21:10 »
Ovathan he ketkä ovat frozenille ilmoittautuneet tulossa ?

Ilmoitan nyt tässäkin että mä en ole tulossa, vaikka alunperin piti. Ettei mua sitten turhaan ootella.

isabella

Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #28 : 23.08.2012, 21:38 »
En edelleenkään ole ihan varma olenko tulossa mutta jos olen niin en kyllä ehdi tuohon aikaan. Soittelen vaikka sitten ja kysyn missä olette :)

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen Piknik 24.8
« Vastaus #29 : 24.08.2012, 03:42 »
Kiitos _Bambi_ <3 Toivotaan että ihmisiä kuitenkin ilmaantuu ja että teille sattuu sinne hyvä ilma. Itse joudun jäämään sängynpohjalle kitumaan :(