Baarin kannatusmaksut
Mä en ole vielä ymmärtänyt, miksi ihminen haluaa pyöriä piireissä. Tai asua pikkukylässä.Mutta luin silti mielenkiinnolla.
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 08.12.2021, 00:00Mä en ole vielä ymmärtänyt, miksi ihminen haluaa pyöriä piireissä. Tai asua pikkukylässä.Mutta luin silti mielenkiinnolla.Tosi monille toiset pervot ei ole mahdollisia sessiokumppaneita, vaan ihmisiä, joilta voi oppia lisää, saada ystäviä tai ainakin kavereita ja joskus jonkun kanssa voi myös kolahtaa niin, että siitä seuraa vuosien suhde.Ei kaikki halua ilmaista itseään vaan kirjallisesti, josta myös muodostuu kuva väkisinkin muille. Monet haluaa nähdä toisia, kuulla kuulumiset edellisen miitin jälkeen, tai vain uteliaisuuttaan selvittää, onko toinen yhtä , kuin viesteissään antaa ymmärtää. Multa on viimeks tällä viikolla kysytty, uskaltaako tyypille vastata, joka löytyy mun kaverilistalta. Voin vaan toivoa, että lämmin rohkaisuni johtaa kahden ihmisen kohtaamiseen ja hyvällä tuurilla ehkä enempään. Heistä ei toki kumpikaan ole menettänyt kunniaansa minun silmissäni, ainakaan vielä.
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 08.12.2021, 00:00Mä en ole vielä ymmärtänyt, miksi ihminen haluaa pyöriä piireissä. Tai asua pikkukylässä.Mutta luin silti mielenkiinnolla.Tosi monille toiset pervot ei ole mahdollisia sessiokumppaneita, vaan ihmisiä, joilta voi oppia lisää, saada ystäviä tai ainakin kavereita ja joskus jonkun kanssa voi myös kolahtaa niin, että siitä seuraa vuosien suhde.Ei kaikki halua ilmaista itseään vaan kirjallisesti, josta myös muodostuu kuva väkisinkin muille. Monet haluaa nähdä toisia, kuulla kuulumiset edellisen miitin jälkeen, tai vain uteliaisuuttaan selvittää, onko toinen yhtä , kuin viesteissään antaa ymmärtää.
Multa on viimeks tällä viikolla kysytty, uskaltaako tyypille vastata, joka löytyy mun kaverilistalta. Voin vaan toivoa, että lämmin rohkaisuni johtaa kahden ihmisen kohtaamiseen ja hyvällä tuurilla ehkä enempään. Heistä ei toki kumpikaan ole menettänyt kunniaansa minun silmissäni, ainakaan vielä.
Tämä. Liiallinen prosessointi pelkän psykologian ympärillä ei ehkä ole se, millä tätä genreä viedään eteenpäin.
Melkein ainoa mitä voi sanoa varmaksi on että omat tulkinnat muista pelkkien foorumiviestien tai kuulopuheiden perusteella ilman aitoja kohtaamisia ovat poikkeuksetta vajavaisia elleivät sitten täysin virheellisiä, mutta väkisinhän sitä ympäröivää maailmaa aina havannoi ja tekee olettamuksia.
Mä en ole vielä ymmärtänyt, miksi ihminen haluaa pyöriä piireissä. Tai asua pikkukylässä.