Baarin kannatusmaksut
Lähtökohtaisesti mun mielestä BDSM-sessiota tai oikeastaan hirveästi seksiä muutenkaan ei kannata tehdä humalassa. Se syö herkkyyttä ja altistaa vaaratilanteille.
Teillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin puhua näistä asioista. Mä tiedän, että se on hankalaa ja kiusallista ja tekisi ehkä mieli kiskaista pienet suojakännit ihan vaan sitä keskustelua varten, mutta kun ei se toimi niin. Pitää vaan ottaa vauhtia, hypätä ja sukeltaa siihen keskusteluun. Yksi päivä sanoa suoraan, mitä haluaisi, mikä tuntuu hyvältä ja kysyä, että voitaiskohan me oikeesti tehdä niitä juttuja myös ihan selvinpäin.
Pitää myös hyväksyä se, jos toinen ei pysty, uskalla eikä halua, ei ole valmis, menemään yli rajoistaan ilman humalaa. Silloin ei auta kuin odottaa. Edetä hitaammin. Kuulostella, että josko jonain päivänä. (Tai yksinkertaisesti etsiä itselleen joku toinen, joka on jo selvinpäin sinut pimeytensä kanssa.) Nämä on usein aika hitaita prosesseja.Tsemppiä, malttia ja rohkeutta puhua.
Oma kokemukseni on, että humalassa nyt vain yksinkertaisesti panettaa enemmän. Toki humalalla on myös aisteja rajoittava vaikutus, jolla voi olla oma osuutensa siinä, että seksi tuntuu silloin erilaiselta, sopivassa tilassa jopa intensiivisemmältä, kun kaikki muu ympäriltä katoaa ja unohtuu helpommin.Onhan se vähän hankalaa ja turhauttavaa, että alkoholilla on usein päinvastainen vaikutus naisille ja miehille libidon suhteen. Myös meille naisille, joille näin käy. Mutta ei meissä silti ole mitään korjattavaa tai häpeiltävää.
Mulle henkilökohtaisesti yksi tapa päästä selvinpäin yli seksuaalisista estoistani on ulkoistaa määräysvalta kehostani ja siitä, mitä sille tapahtuu dominoivalle osapuolelle ... Humala on nyt se D. ... Voisitko sinä ottaa humalan paikan? Voisiko hän olla päihdyksissä sinusta?
... Kuumana hän saattaa jopa hakea leluja ja olen melko vapaa tekemään myös mitä haluan. Viime kerralla se oli taasen kidutusta lyömällä ja nipistämällä, josta hän näytti nauttivan kovasti. Nyt kun emme ole päihtyneitä, tissien lyöminen tai vastaava on ... sanotaanko yleensä vähemmän hyväksyttyä. ...... Olen nähnyt, että hänellä on näitä taipumuksia humalassa... joten onko niitä olemassa raittiina? ...... Hän on selvästi kiinnostunut joistakin asioista, joita haluaisin nähdä raittiina. Humalassa hän saattaa pyytää tissien kidutusta tai muuta sellaista, mikä on raittiina käytännöllisesti katsoen ennenkuulumatonta. ...
Jätin nyt lainauksesta törkeästi pois joitain osia. Mutta ehkä näistä kohdista voisi myös päätellä, että puolisosi ei vain nauti kivusta selvinpäin? Alkoholilla on turruttava vaikutus. Se mikä ei tunnu hyvältä selvinpäin voi ollakin nautinnollista humalassa. Tietysti tähän liittyy riskejä, että humalainen ei välttämättä pysty enää tunnistamaan omia rajojaan ja sitä, milloin menee mahdollisesti yli. Mutta voisiko top-osapuoli ottaa tällöin enemmän vastuuta siitä, että leikki pysyy turvallisena?
En näe asiassa ongelmaa, jos henkilö itse tiedostaa asian ja itse valitsee ottaa rohkaisuryypyn, eikä tilanne aiheuta hänelle ikävää oloa jälkikäteenkään. Jos kohtuumäärä alkoholia auttaa jossain tilanteessa hieman löysäämään omaa sisäistä tuomaria, niin miksi sitä ei voisi harkiten käyttää.
Ehdottomasti samaa mieltä. Itse asiassa olen yleisestikin hyvin alkoholi vastainen. Lähipiirissäni on alkoholin joko suoran tai epäsuoran seurauksen takia kuollut useita henkilöitä, perheitä tuhoutunut ja loputtomasti surua syntynyt. Kuten tekstissä totesinkin, meille alkoholin käyttö on harvinaista ja yleensä vaatii hieman erikoisen tilanteen kuten isot juhlat tjms.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 18.11.2021, 10:30Kertomasi tilannehan edellyttänyt "piilokinkyn(?)" (sinun) omaa aktivoitumista. Minun pitäisi siis jotenkin... mahdollistaa tämä kukkaan puhkeaminen? Miten luoda sellainen turvallinen ja hedelmällinen ympäristö tällaiseen?Parhaimmillaan D/s on juuri sitä.
Kertomasi tilannehan edellyttänyt "piilokinkyn(?)" (sinun) omaa aktivoitumista. Minun pitäisi siis jotenkin... mahdollistaa tämä kukkaan puhkeaminen? Miten luoda sellainen turvallinen ja hedelmällinen ympäristö tällaiseen?
Parhaimmillaan D/s on juuri sitä.
Selvänä tekemistä on lähestytty tekniikalla hieman puhetta ja pikkuhiljaa varovaista totuttelua/kokeilua. Olenkin asennoitunut: kehityskelpoinen yksilö ja koulutus kesken tyyppisesti suhteen alusta asti.Alkumetreillä ilmeni ainakin yksi väärinkäsityskin, kun toinen luuli minua extreme piiskaajaksi ja kännipedon ollessa irti olisi saanut tehdä mitä vaan. Ei tullut pettymystä hänelle ja tuo väärinkäsityskin ratkesi jälkiselvittelyssä
.. ja tuo otsikko on aivan mainio ja kuvaava