Baarin kannatusmaksut
Vieläko joku harrastaa filmille kuvaamista? Mua kiehtois kehittää ottamani kuvat ihan itse - joskus teininä sitä viimeks tehnyt.
Lainaus käyttäjältä: kide - 26.01.2013, 09:49Vieläko joku harrastaa filmille kuvaamista? Mua kiehtois kehittää ottamani kuvat ihan itse - joskus teininä sitä viimeks tehnyt.Eipä juuri ole tullut filmiä pltettua, digitekniikkaan siirtymisen jälkeen. Itse kehittäminen jäi pois jo vuosia aikaisemmin. Kiinnostavaa se on, mutta kovin aikaa vievää, ja jokin pimiön tapainenkin pitäis olla käytettävissä. Filmikamerat ja labrakamat on vielä tallella, mutta taitavat jäädä varastoon pölyyntymään.
No niin, kerta vaikuttaa olevan nää päivät tällä lailla, niin miltäs näin ens alkuun kuulostais toi 16.2./17.2. vknloppu?
Voidaan pitää vaikka sellanen kertaus ja valaisuyhdistelmä, jos halutaan.
No niin, kerta vaikuttaa olevan nää päivät tällä lailla, niin miltäs näin ens alkuun kuulostais toi 16.2./17.2. vknloppu? Ilmeisesti se ois vähän helpompi asioiden järjestelyn suhteen. Voidaan tuumia tuo ohjelma sen suhteen ketkä pääsee paikalle. Voidaan pitää vaikka sellanen kertaus ja valaisuyhdistelmä, jos halutaan.
Mikäs on tällä hetkellä tilanne ihmisillä tulevan viikonlopun kanssa? Jos aikataulut käy niin pistäkää tähän viestiin vastaus, niin tiedetään osallistujien määrä.Toinen asia (se tärkeä sellainen) eli paikka, missä voitaisiin vähän treenailla ja tuumia asioita. Onko kenelläkään mahdollisuutta tilankäyttöön? Paikan koko riippuu tietenkin ihmisten määrästä mutta tilaa olisi hyvä olla.