Kirjoittaja Aihe: Valokuvauksen opettelua  (Luettu 42964 kertaa)

Marsubilami

• Vieras
Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #90 : 30.01.2013, 10:51 »
Vieläko joku harrastaa filmille kuvaamista? Mua kiehtois kehittää ottamani kuvat ihan itse - joskus teininä sitä viimeks tehnyt.
Eipä juuri ole tullut filmiä pltettua, digitekniikkaan siirtymisen jälkeen. Itse kehittäminen jäi pois jo vuosia aikaisemmin. Kiinnostavaa se on, mutta kovin aikaa vievää, ja jokin pimiön tapainenkin pitäis olla käytettävissä. Filmikamerat ja labrakamat on vielä tallella, mutta taitavat jäädä varastoon pölyyntymään.

Rautaperse

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
« Vastaus #91 : 30.01.2013, 21:53 »
Minulla on mm. Contaflex IV kamera ja siihen 35mm, 50mm, 85mm, 115mm ja perinteinen rullafimi.

Pidetään rullafilmi-ilta :)

Olympus Pen digijärkkäri löytyy  :)

t. Rp, skenen muumio

Calitri

• Vieras
« Vastaus #92 : 02.02.2013, 18:00 »
No niin, kerta vaikuttaa olevan nää päivät tällä lailla, niin miltäs näin ens alkuun kuulostais toi 16.2./17.2. vknloppu? Ilmeisesti se ois vähän helpompi asioiden järjestelyn suhteen. Voidaan tuumia tuo ohjelma sen suhteen ketkä pääsee paikalle. Voidaan pitää vaikka sellanen kertaus ja valaisuyhdistelmä, jos halutaan.

Ruusu: älä turhia hätäile, kyllä se taito karttuu kun vähän pysähtyy muistelemaan opetettuja asioita. Yritä vaan sitä suunnitelmallisuutta parantaa niin kyllä se laatukin paranee.

peltsi

« Vastaus #93 : 02.02.2013, 18:08 »
Tuo viikonloppu kuulostaa hyvältä. Jos päiväkohtaisia toiveita saa esittää niin lauantai voisi olla parempi, sunnuntaina kun sattuu olemaan ravintolapäivä jota voisi olla kiva lähteä taas ihmettelemään. :)

kide

• Vieras
« Vastaus #94 : 02.02.2013, 18:26 »
Vieläko joku harrastaa filmille kuvaamista? Mua kiehtois kehittää ottamani kuvat ihan itse - joskus teininä sitä viimeks tehnyt.
Eipä juuri ole tullut filmiä pltettua, digitekniikkaan siirtymisen jälkeen. Itse kehittäminen jäi pois jo vuosia aikaisemmin. Kiinnostavaa se on, mutta kovin aikaa vievää, ja jokin pimiön tapainenkin pitäis olla käytettävissä. Filmikamerat ja labrakamat on vielä tallella, mutta taitavat jäädä varastoon pölyyntymään.

Tähän ja Rautaperseelle kommenttina: Jos pimiö löytyisi, voisin viettää viikonlopun näissä merkeissä vallan mainiosti =)

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #95 : 03.02.2013, 16:09 »
No niin, kerta vaikuttaa olevan nää päivät tällä lailla, niin miltäs näin ens alkuun kuulostais toi 16.2./17.2. vknloppu?

Hyvältä kuulostaa.

Voidaan pitää vaikka sellanen kertaus ja valaisuyhdistelmä, jos halutaan.

Kyllä kiitos. Olisko aloitus esm. puoliltapäivin hyvä, ja jatkuisi max. neljään, viiteen, vai miten olet ajatellut?

Marsubilami

• Vieras
« Vastaus #96 : 03.02.2013, 18:59 »
No niin, kerta vaikuttaa olevan nää päivät tällä lailla, niin miltäs näin ens alkuun kuulostais toi 16.2./17.2. vknloppu? Ilmeisesti se ois vähän helpompi asioiden järjestelyn suhteen. Voidaan tuumia tuo ohjelma sen suhteen ketkä pääsee paikalle. Voidaan pitää vaikka sellanen kertaus ja valaisuyhdistelmä, jos halutaan.
Hienoa jos tämä toteutuu. Varasin päivät kalenteriini.

Calitri

• Vieras
« Vastaus #97 : 03.02.2013, 19:47 »
Pistetään alustava varaus sitten tolle viikonlopulle. 16. la käy hyvin esim. 13-18 ja 17. su 12-18 väliset ajat. Jos näillä aikatauluilla alotellaan, niin palataan ohjelmaan sitten myöhemmin.

peltsi

« Vastaus #98 : 07.02.2013, 23:07 »
Hups, mulla onkin näköjään tuplabuukkaus tälle viikonlopulle joten taitaa jäädä multa väliin. Toivottavasti jatkoa on kuitenkin luvassa mahdollisimman pian!  :)

taraella

• Vieras
« Vastaus #99 : 11.02.2013, 16:32 »
Täähän kuulostaa hyvältä, jos jatkoa tulee vielä, olen kiinnostunut :)

Calitri

• Vieras
« Vastaus #100 : 11.02.2013, 17:17 »
Mikäs on tällä hetkellä tilanne ihmisillä tulevan viikonlopun kanssa? Jos aikataulut käy niin pistäkää tähän viestiin vastaus, niin tiedetään osallistujien määrä.

Toinen asia (se tärkeä sellainen) eli paikka, missä voitaisiin vähän treenailla ja tuumia asioita. Onko kenelläkään mahdollisuutta tilankäyttöön? Paikan koko riippuu tietenkin ihmisten määrästä mutta tilaa olisi hyvä olla.

Naru

• Vieras
« Vastaus #101 : 11.02.2013, 17:41 »
Valitettavasti tämä aikaikkuna meni umpeen, mutta olen (ja olemme) edelleen kiinnostuneita, mikäli uusia mahdollisuuksia avautuu.

Marsubilami

• Vieras
« Vastaus #102 : 12.02.2013, 11:10 »
Mikäs on tällä hetkellä tilanne ihmisillä tulevan viikonlopun kanssa? Jos aikataulut käy niin pistäkää tähän viestiin vastaus, niin tiedetään osallistujien määrä.

Toinen asia (se tärkeä sellainen) eli paikka, missä voitaisiin vähän treenailla ja tuumia asioita. Onko kenelläkään mahdollisuutta tilankäyttöön? Paikan koko riippuu tietenkin ihmisten määrästä mutta tilaa olisi hyvä olla.
Mulle sopii sekä lauantai että sunnuntai.Valitettavasti paikkaa en pysty tarjoomaan, kun oon rempan alta liian pienessä kämpässä. Toivottavasti joltain löytyy tila, että saadaan tapahtuma toteutumaan.

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #103 : 12.02.2013, 11:39 »
Olen kiinnostunut ja varannut aikaa, mutta minkäslaista tilaa te nyt tarttisitte? Jos valokuvausstudiota, niin emmä sellasta kykene äkkiseltään tarjoamaan. Nyt kaikille mietintämyssyt päähän niin saadaan kuitenkin homma etenee eiksvaan?

LeatherM

« Vastaus #104 : 12.02.2013, 15:45 »
Tuleva vkl sopii ja meille voi toki tulla. Tila nyt on aikas haasteellinen kuten viimeksi paikalla olleet muistanevat. Mielummin joku hiukan isompi paikka jos vaan löytyy.