Kirjoittaja Aihe: Valokuvauksen opettelua  (Luettu 42956 kertaa)

LeatherM

Vs: Valokuvauksen opettelua
« Vastaus #75 : 25.01.2013, 04:40 »
Mukana jos vaan aikataulut sopii.

Marsubilami

• Vieras
« Vastaus #76 : 25.01.2013, 10:33 »
... voitais alkaa suunnittelemaan vähän uudelleentapaamista tässä jossain vaiheessa lähiaikoina.
Kiinnostaa kyllä, etenkin jonkinlainan jatkokurssin luonteinen tapaaminen. Jos toivomuksia saa esittää, niin valojen käyttö kiinnostaa.

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #77 : 25.01.2013, 11:17 »
... voitais alkaa suunnittelemaan vähän uudelleentapaamista tässä jossain vaiheessa lähiaikoina.
Kiinnostaa kyllä, etenkin jonkinlainan jatkokurssin luonteinen tapaaminen. Jos toivomuksia saa esittää, niin valojen käyttö kiinnostaa.

Mua voisi kiinnostaa valojen käyttö myös - perus henkilökuvauksesta olen käynyt työväenopiston kurssin aiemmin ja kuvankäsittelyn perusteet on hansikkaassa, mutta ne valot.

tiku

• Vieras
« Vastaus #78 : 25.01.2013, 12:33 »
Mukana koko kuvausarsenaalilla jos vaan aikataulut sopivat.. Ulkoisten salamoiden käyttöä olisi kiva päästä treenaamaan. Niitä kun on riittävästi jo kertynyt ja liian usein jäävät laukun pohjalle.

Kahlittu

• Vieras
« Vastaus #79 : 25.01.2013, 13:04 »
Meikäläinen on näillä näppäimillä pääkaupungissa pääsiäisenä. Et jos sinne jotain?!?

blandina

• TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #80 : 25.01.2013, 19:16 »
Minäkin voisin osallistua, vähintään kameroita tuhoamaan tai kurkkimaan jonkun olan yli sitä kameraa :)

Calitri

• Vieras
« Vastaus #81 : 25.01.2013, 21:19 »
Kerta näin paljon on jo kiinnostusta, niin eiköhän tässä saada jotain myös aikasekskin. Miettikäähän jo vähän noita aikatauluja valmiiksi, koska omasta puolesta tässä on viikonloput näin:
- 3.2. (jos lopetellaan 15:00 aikaan)
- 3.2.
- 10.2.
- 16.2.
- 17.2.
Tässä olisi nää alustavat mulle sopivat ajat. Pistäkäähän ideioita esille, että mikä ajankohta ois sopiva. Jos tuntuu siltä, että haluaa viikollakin tehdä jotain, niin käy sekin tarvittaessa.

Mr.Vic

« Vastaus #82 : 26.01.2013, 04:31 »
Meikäläinen on näillä näppäimillä pääkaupungissa pääsiäisenä. Et jos sinne jotain?!?

Tämmönen toiminta jo muakin kiinnostaa :D

Wibbe

• Vieras
« Vastaus #83 : 26.01.2013, 09:45 »
Mitäs jos ei omista kameraa mutta kiinnostas silti? ;)

kide

• Vieras
« Vastaus #84 : 26.01.2013, 09:49 »
Vieläko joku harrastaa filmille kuvaamista? Mua kiehtois kehittää ottamani kuvat ihan itse - joskus teininä sitä viimeks tehnyt.

Calitri

• Vieras
« Vastaus #85 : 26.01.2013, 10:20 »
Sanotaan heti tää, että pääsiäinen ei käy meille. Ei olla paikkakunnalla sillon. Palmusunnuntain viikonloppu käy vielä mutta varsinainen pääsiäisviikonloppu ei käy.

Tärkeintä tähän opetteluun on se ,että on vaan kiinnostusta kuvien ottoon ja halu parantaa niitten laatua. Jos ei ole omaa kameraa, niin riittää että on joku keneltä sellaisen saa lainaan. Tietty tilannetta helpottaa aina se, että ois joku kamera mukana, jotta voi opetella paikan päällä.

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #86 : 26.01.2013, 10:37 »
Kiinnostaa...oon jo unohtanut viimekertaiset opit.

Kysymyksiä: mikä erottaa hyvän kuvan huonosta? Mitä virheitä aloittelijat useinmiten tekevät? Missä vaiheessa huomaa, että on kehittynyt, missä vaiheessa silmä ryhtyy ammattimaisen kriittiseksi? Viimeinen kysymys: mitä kuvaamisesta tulee, jos kuvaaja on kärsimätön ja kuvaamisesti puuttuu selkeä suunnitelmallisuus? Oonkohan väärässä paikassa, jos vaan teen enkä mieti :D

Oisko kurssia ei-niin kärsivällisille "mulle tässä ja heti adhd- tapauksille" :D

peltsi

« Vastaus #87 : 26.01.2013, 12:12 »

Tämmönen toiminta jo muakin kiinnostaa :D
Kuin myös. :)

Tässä omia mietteitä noista ehdotetuista päivämääristä:
- 3.2. käynee, mutta mulla saattaa olla tuolloin myös duunia
- 10.2. pienellä varauksella
- 16./17.2. mulle todennäköisesti paras vaihtoehto :)

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #88 : 26.01.2013, 14:44 »
3.2. ok
10.2. ei
16./17.2. ok

Tässä oli kyse iltapäiväajoista eiksvaan?

peltsi

« Vastaus #89 : 26.01.2013, 15:04 »
Jos tuntuu siltä, että haluaa viikollakin tehdä jotain, niin käy sekin tarvittaessa.
Mainittakoon vielä että mulle käy tarvittaessa arkipäivätkin, mieluiten ke-pe. :)