Baarin kannatusmaksut
Mistä sinä olet muuten SAANUT nämä tiedot? (siis oikeat tiedot )Vai kävitkö kirjekurssin poliisi-opistoon?Syytön kunnes toisin todistetaan.ps. ainahan täällä jotakuta syytellään ja usein melko syyttä.
Itse en halunnut sitä foorumia laittaa julkisesti näkyville, koska en tiennyt oliko sallittu vai ei.En tiedä tästä tapauksesta yhtään sen enempää mitä itse olen lukenut. Sieltä annettiin lupa levittää juttu eteenpäin ja koska tämä liittyy myös sm:ään mistä kyse tällä foorumilla, ajattelin että on sopiva paikka jutulle. Olisi näköjään pitänyt jättää ajattelu jollekin toiselle ja unohtaa koko tapaus.Miten tämänkin asian voi käsittää päin peetä...täällä kaikki on mahdollista, näköjään.
Joskus minusta tuntuu, että ongelma on siinä kuka kirjoittaa, eikä se mitä kirjoitetaan.
Siis täh!!!Pituus, paino, etunimi (ainakin sinnepäin), entinen tai nykyinen työpaikka(mahdollisesti), pari prepaidii, joku nikki jonnekin saitille, ja nikkiin kuuluva hotmail...WTF?Äitini ei tunnistaisi minua noista tuntomerkeistä mutta kyseisillä tai siihen liittyvillä saiteilla olevat ihmiset, ehkä, osaisivat varoa jos tulisin vastaan tai ottaisin yhteyttä - mikä oli ongelman nimi? Can't catch?