Baarin kannatusmaksut
kai tästä on poliisille tehty ilmo myös?
Huom! Aiemmassa viestissäni kerroin että hän olisi tummatukkainen, mutta hän on siis vaalea.
Olisi ehkä parempi, että mikäli tämä mies on todella vaarallinen ja vapaalla jalalla, se olisi Poliisi, joka jakaisi hänestä tietoa tiedostusvälineissä. Näin ei tarvitsisi tyytyä epämääräisiin (ja mahdollisesti virheellisiin) lähteisiin. Toki Poliisikin on tehnyt virheitä, mutta silti itse luotan eniten Poliisin tekemiin ilmoituksiin siitä, millaisia ihmisiä kannattaa varoa, kuin jonkun satunnaisen nettikirjoittelijan juttuihin.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 19.07.2012, 22:29Olisi ehkä parempi, että mikäli tämä mies on todella vaarallinen ja vapaalla jalalla, se olisi Poliisi, joka jakaisi hänestä tietoa tiedostusvälineissä. Näin ei tarvitsisi tyytyä epämääräisiin (ja mahdollisesti virheellisiin) lähteisiin. Toki Poliisikin on tehnyt virheitä, mutta silti itse luotan eniten Poliisin tekemiin ilmoituksiin siitä, millaisia ihmisiä kannattaa varoa, kuin jonkun satunnaisen nettikirjoittelijan juttuihin.Tätä vähän niinkuin ajoin takaa tuolla kimpoilevalla kommentillani, mutta kettu osasi ilmaista sen tällä kertaa asiallisemmin
Lainaus käyttäjältä: Angelika - 19.07.2012, 23:39Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 19.07.2012, 22:29Olisi ehkä parempi, että mikäli tämä mies on todella vaarallinen ja vapaalla jalalla, se olisi Poliisi, joka jakaisi hänestä tietoa tiedostusvälineissä. Näin ei tarvitsisi tyytyä epämääräisiin (ja mahdollisesti virheellisiin) lähteisiin. Toki Poliisikin on tehnyt virheitä, mutta silti itse luotan eniten Poliisin tekemiin ilmoituksiin siitä, millaisia ihmisiä kannattaa varoa, kuin jonkun satunnaisen nettikirjoittelijan juttuihin.Tätä vähän niinkuin ajoin takaa tuolla kimpoilevalla kommentillani, mutta kettu osasi ilmaista sen tällä kertaa asiallisemmin Jalo ajatus mutta harvoinpa sitä törmää poliisin antamiin varoituksiin raiskaajista ja vielä pienemmällä todennäköisyydellä poliisi lähtee varoittelemaan juuri bdsm-harrastajia esim. tämänkaltaisella foorumilla. :-)
Lainaus käyttäjältä: namuuN - 20.07.2012, 00:13Lainaus käyttäjältä: Angelika - 19.07.2012, 23:39Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 19.07.2012, 22:29Olisi ehkä parempi, että mikäli tämä mies on todella vaarallinen ja vapaalla jalalla, se olisi Poliisi, joka jakaisi hänestä tietoa tiedostusvälineissä. Näin ei tarvitsisi tyytyä epämääräisiin (ja mahdollisesti virheellisiin) lähteisiin. Toki Poliisikin on tehnyt virheitä, mutta silti itse luotan eniten Poliisin tekemiin ilmoituksiin siitä, millaisia ihmisiä kannattaa varoa, kuin jonkun satunnaisen nettikirjoittelijan juttuihin.Tätä vähän niinkuin ajoin takaa tuolla kimpoilevalla kommentillani, mutta kettu osasi ilmaista sen tällä kertaa asiallisemmin Jalo ajatus mutta harvoinpa sitä törmää poliisin antamiin varoituksiin raiskaajista ja vielä pienemmällä todennäköisyydellä poliisi lähtee varoittelemaan juuri bdsm-harrastajia esim. tämänkaltaisella foorumilla. :-)Mun uskoni alan harrastajien kykyyn löytää muitakin tiedotuskanavia tän foorumin lisäksi ei ollut vielä aivan kadonnut Nyt tosin alkaa mieleeni hiipimään kamala epäilys, josko tämä onkin ainoa kytköksemme ylipäätään mihinkään tiedon pariin.Ja nyt myönnän ihan tässä julkisesti, että olen kyllä useitakin poliisin julkaisemia varoituksia lukenut ihan vaikkapa iltapäivälehtien sivuilta.