Baarin kannatusmaksut
Mä luulen että me kaikki voidaan olla samaa mieltä siitä että kyse on ihan puhtaasta työpaikkakiusaamisesta eikä tää todellakaan oo mikään pelkkä väärinsukupuolittamiskeissi vaikka se olikin yksi tapauksen osa.
Lainaus käyttäjältä: Routalempi - 15.10.2021, 14:30Mä luulen että me kaikki voidaan olla samaa mieltä siitä että kyse on ihan puhtaasta työpaikkakiusaamisesta eikä tää todellakaan oo mikään pelkkä väärinsukupuolittamiskeissi vaikka se olikin yksi tapauksen osa.Tämä. Henkilökohtaisesti mua nyppii että edes tarvitsee puhua "pelkästä" väärinsukupuolittamisesta (mieti omalle kohdamme jos pomo toistuvasti neidittelisi sua joka olet mies).
Lainaus käyttäjältä: Prouvaire - 15.10.2021, 14:44Lainaus käyttäjältä: Routalempi - 15.10.2021, 14:30Mä luulen että me kaikki voidaan olla samaa mieltä siitä että kyse on ihan puhtaasta työpaikkakiusaamisesta eikä tää todellakaan oo mikään pelkkä väärinsukupuolittamiskeissi vaikka se olikin yksi tapauksen osa.Tämä. Henkilökohtaisesti mua nyppii että edes tarvitsee puhua "pelkästä" väärinsukupuolittamisesta (mieti omalle kohdamme jos pomo toistuvasti neidittelisi sua joka olet mies).Ei tarvii välttis ees miettiä, monet miehet ketkä ei istu johonkin tiettyyn maskuliinisuuden malliin oli se malli sit henkinen tai fyysinen joutuu kohtaamaan tätä ihan oikeastikin. Joskus siihen riittää pelkästään se että on pitkätukkainen mies että saa kuulla "luulin sua naiseks" läpällä tai tosissaan.
No Jos minä menen töihin ja sanon olevani Astraali Stalin ja pronomini on krztwy ja jos ette tätä kunnioita niin eikun sakkoja maksamaan vaan. Kuka siinä sitten loppupeleissä kiusaa jos alkaa tekemään vaatimuksia poikkeavasta kohtelusta.
Lainaus käyttäjältä: Blondewolf - 15.10.2021, 18:00No Jos minä menen töihin ja sanon olevani Astraali Stalin ja pronomini on krztwy ja jos ette tätä kunnioita niin eikun sakkoja maksamaan vaan. Kuka siinä sitten loppupeleissä kiusaa jos alkaa tekemään vaatimuksia poikkeavasta kohtelusta.Paluu todellisuuteen, vaatiiko tällaista vastaavaa joku?
Ja tästähän me juuri aloitimme keskustelun. J.Peterson sanoi että ajettava laki on pakotettua puhetta valtion toimesta ja kun se ajetaan läpi niin sitten aletaan tuomitsemaan jos joku ei suostu käyttämään. Ja lgbt lobby sanoi että höpöhöpö ja laki "mielipiteitä" että näin ei voi käydä jne jne. Pari vuotta meni ja johan alko tuomioo tulemaan.Samalla tavalla höpötätte nyt että eihän mitään kuvitteellisia sukupuolia tule vaikka niitä jo on 31 New Yorkissakin (Ja varmaan enemmän jossain muualla missä aktivistit ovat oikeen venyttäneet mielikuvitustaan). Ja jos lgbt organisaatiot saavat keksiä niitä kuinka tykkäävät niin kyllä kaikki muutkin sitten varmasti saavat antaa oman kontribuutionsa vai eikö täällä olla tasa-arvoisia? Koko homma on täyttä itsekeskeistä performanssia missä yritetään keksiä uniikkiutta itselleen sukupuoli-identiteetin kautta. Sen jälkeen yritetään pakottaa kaikki muut tanssimaan oman pillin mukaan ja nyt vielä lain voimalla.Koko suojellut "yhteisöt, sukupuolet, etnisyydet jne" on täysin tasa-arvon vastaista. Sama kohtelu kaikille. Johan mekin on Suomessa päästy tilanteeseen että kaikki muut tahot ovat suojeltuja jonkun uhrikategorian mukaan paitsi se yksi taho ja tämähän on jo sitten käytännössä lain vahvistamaa syrjintää.
Siinähän Fido todistaakin mun pointtini Alexiosille. Sukupuolia on kaksi. Sukupuoli-identiteettejä tuntuu olevan ihan niin monta kun niitä haluaa keksiä.
Samalla tavalla höpötätte nyt että eihän mitään kuvitteellisia sukupuolia tule vaikka niitä jo on 31 New Yorkissakin (Ja varmaan enemmän jossain muualla missä aktivistit ovat oikeen venyttäneet mielikuvitustaan).