Baarin kannatusmaksut
Heh, poiketaas taas hetkeksi stereotypioista, tässä meidän taloudessa se on mieheni joka hellii ja paapoo minua, laittaa useimmiten ruuat ja aamupalat ja passaa kans. Ei siksi että olisin käskenyt niin vaan se on hänelle luontaista ja kai se jotain miellyttämisentarvettakin palvelee. Kuitenkaan hän ei ole mun ns. subini vaan rakas mieheni joka kokee passaamisen ja tietynlaisen palvelun ihan luonnollisena osana meidän suhdetta, tekemättä siitä numeroa.Ja näin on ollut suhteemme alusta asti.uskon että tämäntyylisiä suhteita on muitakin jossa toinen osapuoli haluaa palvella ja tekee sen luonnostaan, ilman että siihen liittyisi varsinaista alistamiskuviota.Ja miehet muuten ON loistokokkeja!
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 17.07.2012, 18:22Heh, poiketaas taas hetkeksi stereotypioista, tässä meidän taloudessa se on mieheni joka hellii ja paapoo minua, laittaa useimmiten ruuat ja aamupalat ja passaa kans. Ei siksi että olisin käskenyt niin vaan se on hänelle luontaista ja kai se jotain miellyttämisentarvettakin palvelee. Kuitenkaan hän ei ole mun ns. subini vaan rakas mieheni joka kokee passaamisen ja tietynlaisen palvelun ihan luonnollisena osana meidän suhdetta, tekemättä siitä numeroa.Ja näin on ollut suhteemme alusta asti.uskon että tämäntyylisiä suhteita on muitakin jossa toinen osapuoli haluaa palvella ja tekee sen luonnostaan, ilman että siihen liittyisi varsinaista alistamiskuviota.Ja miehet muuten ON loistokokkeja! En voi oikein muutakaan, kuin kompata Ihanaista Tyfyä tässä. En "subeile" kun haluan tehdä hyvää ruokaa, pitää kämpän siistinä tms. Ehkä nämä teot ovat enemmänkin jonkin sorttisia hellyydenosoituksia, osoituksia siitä kuinka on tyytyväinen ja onnellinen oloonsa. Tottakai niitä hetkiä tulee, kun haluan itse kantaa painavat ruokaostokset tms., mutta sekin tuntuu juontavan juurensa siitä että olen "minä itte"-luonne... On toki totta sekin (vaikka omalta osaltani asettelu onkin väärä), että Ketun mainitsema asetelma on hankala. Tiedät miten pöydät pyyhitään, tiskit nostetaan kuivauskaappiin jne, ja toinen hyvää hyvyyttään tekee ne ihan päin peetä. Silti arvostan suuresti sitä, että toinen edes yrittää...
- en jaksa selittää mitä pitää tehdä, anna minä hoidan tämän.Näin se useimmiten ainakin minulla menee. Kärsivällisyys sitä luokkaa ja sanat hukassa, että ei vain jaksa neuvoa ketään.
Joillekin ihmisille kotityöt ovat vain semmoisia, että jos ne on tottunut itse tekemään ja sitten antaakin ne toisen ihmisen tehtäviksi, tuntuu koko ajan, että toinen tekee ne kuitenkin väärin tai ainakin "oikein, mutta väärällä tavalla".
Monet subit(kin) arkielämän kontrollifriikkejä? Ei kai??
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 18.07.2012, 09:53Monet subit(kin) arkielämän kontrollifriikkejä? Ei kai??Mä en koe olevani kontrollifriikki vaan enemmänkin vain ihminen joka tykkää elää tarkkojen rutiinien mukaan.
Enkä myöskään koe että sillä on mitään tekemistä sen kanssa onko s vai D.
ihan kamalaa kun toinen hyvää hyvyyttään auttaa ja sit joutuu menee korjailee jälkiä perässä ku ei vaan kestä mielenterveys niitä "väärin" tehtyjä juttuja esim pyykkien laittaminen narulle on ihan stanan tarkkaa puuhaa