Baarin kannatusmaksut
Ensimmäinen mitä tulee mieleen, on näyttää vaikka tuo teksti miehellesi. Ja sen jälkeen keskustella asiasta.
Minä: "Tarvitsetko apua sen kanssa, anna minä--"Mies: "En tarvii" *hoitaa asian vaikeamman kautta valmiiksi*Minä:
Uskon siihen että puhuminen auttaa ja jos ei auta niin sitten puhutaan uudelleen Joten olen samoilla linjoilla kyyberin ja queenan kanssa. Sano suoraan, vaikka se olisikin vaikeaa. Et ainakaan menetä mitään.
No en mä kyllä apua ottaisi vastaan jos sitä kiroillen tarjottaisiin. Voihan sitä laittaa ja tehdä asioita ilman että niihin lupaa edes saa. Menee esim. makkariin ja auttaa kysymättä ja jättää kiroilun pois. Jos haluaa palvella kumppania, voi oma-aloitteisesti vaikka tehdä hienoja illallisia ja tarjoilla. Ja samoin voi vaikka ottaa kysymättä vastuun koko vaatehuollosta, ja hieroa toisen jalkoja illalla oma-aloitteisesti, samalla kun kyselee miten päivä meni, tai vaikka tarjota selkähieronnan..toi on aika peruskamaa kuitenkin ja jos sillä pääsee vaikka siihen että joskus pääsee sen illallisen tarjoilemaan seuraavana askeleena pvc mekko päällä, ollaan jo askeleen pidemmällä. En usko että maailmassa on yhtään ihmistä joka pahastuisi siitä että toinen vähintäänkin hemmottelee, tai jopa palvelee joskus.Mutta jos jää odottamaan passiivisena että asiat järjestyy itsestään, kun kerran on taipumuksistaan maininnut, varmaan saa venata pitkään. Ei ihmiset ole ajatuksen lukijoita, ja alistamiseen varmasti miehelläsi liittyy epävarmuutta eikä hän ole asian kanssa ainakaan vielä sinut. Kannattaa puhua ja olla oma-aloitteinen, eikä vaan olettaa että nyt se mies varmasti tajuaa ja ymmärtää kaiken kun kerran sanoin siitä.
Kannattaa puhua ja olla oma-aloitteinen, eikä vaan olettaa että nyt se mies varmasti tajuaa ja ymmärtää kaiken kun kerran sanoin siitä.