Baarin kannatusmaksut
Multa on tasan yhden kerran gyne kysynyt ruhjeista. Ja kun sanoin, että on seksistä tulleet, niin tyytyi vastaukseen. Ei ollut kiusallista Kertoi, että on lääkärin velvollisuus kysyä väkivallan merkeistä.
Kaksi kertaa olen ollut tikattavana, kun seksin yhteydessä harrastimme viiltelyä. Tuli vahingossa liian syvät viillot. Kyllä hävetti hoitajalle selittää, että itse aiheutettua..
Emäntä meni kerran lääkäriin ja keskustelu meni kutakuinkin :"Sulla on noita arpia selässä, mistäs ne on tullut?--Ne on purujälkiä."Ai ? Onko sulla jokin eläin?"--Joo. Mies.Virkayskä seurauksena.Vekkejä on vuosien varrella esiintynyt, myös lääkärin paikkaamia, seurauksia nolla.
Lainaus käyttäjältä: Violation - 23.08.2021, 16:55Kaksi kertaa olen ollut tikattavana, kun seksin yhteydessä harrastimme viiltelyä. Tuli vahingossa liian syvät viillot. Kyllä hävetti hoitajalle selittää, että itse aiheutettua..Oliko hoitaja kovin tuimana lähisuhdeväkivallan uhasta, mt-oireilusta tai muista vastaavasta, vai menikö selitys bdsmstä ihan heittämällä läpi?
Lainaus käyttäjältä: satanik.venus - 23.08.2021, 18:15Lainaus käyttäjältä: Violation - 23.08.2021, 16:55Kaksi kertaa olen ollut tikattavana, kun seksin yhteydessä harrastimme viiltelyä. Tuli vahingossa liian syvät viillot. Kyllä hävetti hoitajalle selittää, että itse aiheutettua..Oliko hoitaja kovin tuimana lähisuhdeväkivallan uhasta, mt-oireilusta tai muista vastaavasta, vai menikö selitys bdsmstä ihan heittämällä läpi?En mä selittänyt viiltoja seksuaalisuudella enkä masokismillani, kun ei se mun mielestä kuulunut sille. Sanoin vain, että näin tuli nyt tehtyä. Ei laittanut lähetettä hoitoon tms. Osasin antaa viilloista huolimatta täyspäisen kuvan itsestäni.