Baarin kannatusmaksut
Ehdotan Hassea palkinnon saajaksi vuosien kestäneen sivusta päänaukojan roolista joka ei itse tiettävästi ole tehnyt yhtään mitään scenen eteen muutakuin arvostellut niitä jotka oikeasti saa jotain aikaan! Jos Hassu.....anteeksi, Hasse nyt saisi tunnustuksen oikein sisäpiiriltä niin ehkä se turpakin pysyisi kiinni ainakin sen vuoden verran, tai ainakin niin voisimme toivoa Eipähän tarvitsisi olla niin kateellinen ja kaunainen niille henkilöille jotka tekee muutakin louskuttaa leukojaan tyhjän takia :lla Q
No sittenhän Hassen on sitäkin suuremmalla syyllä saatava kinkypalkinto kun kerran on noin ahkera mies!Mä äänestän Hassea!Ja jos ei voita niin voin lähettää lohdutuspalkinnon omista tekeleistäni nimmarilla Anna vaan osoite....
Ja korostan edelleen, että täällä foorumilla tehtyjä ehdotuksia ei voida ottaa huomioon, vain sähköpostit huomioidaan.
Lainaus käyttäjältä: Timjami - 13.07.2012, 20:08Ja korostan edelleen, että täällä foorumilla tehtyjä ehdotuksia ei voida ottaa huomioon, vain sähköpostit huomioidaan.Mielestäni tähän ketjuun on ihan hyvä ehdottaa ihmisiä, mitä kannattaisi sähköpostilla äänestää, kun en ainakaan itse tiedä ketään tältä vuodelta, joka olisi tehnyt mitään erityisen merkittävää kinkytekoa palkinnon ansaitakseen. Jos joku muu tietää kunnon kinkytekijän ja osaa vielä perustellakin, niin totta kai se kannattaa mainita, että muut osaavat äänestää myös samaa henkilöä.
Lainaus käyttäjältä: Hasse.W - 13.07.2012, 13:07Vuoden 2012 Kinkytekoa voi ehdottaa kuka tahansa, mistä tahansa, ?? ”Kuka tahansa” taitaa olla vain korulause tuossa.Hyvä HasseW, se ei ole korulause vaan näin tämä äänestys menee.TE ehdotatte pienen perustelun kera LÄHETTÄMÄLLÄ SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN kinkytekosihteeri (at) gmail (piste) com ja ehtustusajan päätyttyä sihteeri lähettää KAIKKI EHDOTUKSET yhdistysten valitsemille raatilaisille jotka toisistaan tietämättä antavat pisteet. Sihteeri laskee pisteet yhteen ja palkinnon saaja julkistetaan TAFF 2012:ssa. Ja korostan edelleen, että täällä foorumilla tehtyjä ehdotuksia ei voida ottaa huomioon, vain sähköpostit huomioidaan.Sattuneesta syystä tiedän, että, Hyvät Herrat, HasseW ja orjamies, teiltä kummaltakaan ei tälle kellonlyömälle ole ehdotusta sähköpostiin tullut, joten pitäisiköhän teidän tehdä jo jotakin muutakin kuin paiskoa epäilyjä ja syytöksiä pitkin foorumia?(Lainaisiko joku mulle ison kerän rautalankaa - pliis!?)
Vuoden 2012 Kinkytekoa voi ehdottaa kuka tahansa, mistä tahansa, ?? ”Kuka tahansa” taitaa olla vain korulause tuossa.