Baarin kannatusmaksut
Kannattaa keskustella auki mitä 24/7 tarkoittaa. Oman kokemukseni mukaan lähes jokainen ymmärtää 24/7 termin hyvin eri lailla.
Mutta miten yhteiselämä? jos mennään onkimaan ahvenia, ja hän saa enemmän kalaa? Jos heitämme tikkaa grillauksen jälkeen ja hän osuu paremmin? Voinko sanoa, että rakastan tms.? Varmaan yksilöllistä ja vaihtelua on paljon?Toivoisin asiallisia vinkkejä kokemusasiantuntijoilta.
Voin kyllä tälleen newbienä sanoa, että jos et ole koko hommaa vielä edes kunnolla kokeillut, vaikeeta tulee olemaan.Minäkin olen pitänyt itseäni tosi kovana alistajana paperilla, mutta suurinpiirtein jokainen vähänkin kokeneempi subi, jonka kanssa olen sessioninut tai keskustellut, on todennut että enempi vanillaan päin taitaa meikäläisen fyysinen käsittely kuitenkin olla, ainakin heidän kokemusskaalallaan.No, jokainen on omanlaisensa ja se ei välttämättä ole huono juttu, mutta ei tätä hommaa kyllä opi kuin tekemällä. Itse en todellakaan lähtisi mihinkään 24/7-juttuun oikopäätä, siinä menisi vaan hermot ja henkinen terveys.