Baarin kannatusmaksut
Masokistin on voitava luottaa siihen, ettei sadisti piiskaa hengiltä.
Mitä oikeastaa sadsimi on..?
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 21.11.2021, 05:08Masokistin on voitava luottaa siihen, ettei sadisti piiskaa hengiltä.Tässäpä se kiteytyi aika hyvin. Minä tunnen pedon sisälläni ja tiedän ettei sillä ole rajoja. Olen kohdannut sen ja ymmärrän kuinka vaarallinen se on ja etten koskaan voi päästää sitä irti. Siksi minun on aina ja kaikissa tilanteissa pidettävä se hallinnassani. Tähän tarkoitukseen olen varustautunut vahvoilla eettisillä periaatteilla, joista olen luonut sisäisen kompassin itseäni ohjaamaan. Graniittisen perustan, jonka päälle konsensuaalinen seksuaalinen kanssakäyminen on rakennettu. Siihen liittyy sellaisia ajatuksia, kuten ’älä koskaan tee pysyvää vahinkoa’, ’älä koskaan ylitä sovittuja rajoja’, ’älä koskaan riko sinulle annettua luottamusta’ jne. Yksinkertaisia ohjeita, jotka kertovat minulle mikä on väärin. Tämä kirjoitus saattaa antaa kuvan siitä, että olen hyvin vaarallinen kumppani. Itse pidän vaarallisimpina niitä, jotka eivät tiedä millainen hirviö heidän sisällään asuu.
vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksi
no ottamatta kantaa siihen miten muut hommelinsa hoitelevat mutta kyllä se nainen on oikeutettu saamaan sitä nautintoa eihän tästä muutoin tule yhtikäs mitään Da Capo toimintaa..
Lainaus käyttäjältä: Punisher - 17.01.2022, 14:31vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksiTämä on juurikin avain pitkän tähtäimen kuvioihin. Eettinen HC BDSM on taitolaji, eikä mikään helppo sellainen. Palkitseva kylläkin.
Lainaus käyttäjältä: Punisher - 17.01.2022, 14:31vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksiAivan. Eettinen HC Bdsm kuten Snadistisadisti sanoi.Itse kutsun sitä gfe-HC Dominoinniksi.
Lainaus käyttäjältä: Punisher - 17.01.2022, 17:53no ottamatta kantaa siihen miten muut hommelinsa hoitelevat mutta kyllä se nainen on oikeutettu saamaan sitä nautintoa eihän tästä muutoin tule yhtikäs mitään Da Capo toimintaa..Ottamatta kantaa muiden touhuihin ylipäänsä, niin tokihan moni nainen saa kyllä nautintonsa juuri kivusta ja kontrollista,..