Baarin kannatusmaksut
Mä olen aina ajatellut etten ole sadistille tarpeeksi koska en ole masokisti. Etten kestä tarpeeksi kipua ja tuotan jotenkin pettymyksen.En kyllä siitä syystä ole sessioinutkaan sadistien kanssa.Enkä ihan omia rajoja ja kipukynnystä ole päässyt testaamaan. Mutta aina ajatellut että sadistille pitäisi olla hc masokisti.
”Siksi ajattelen masokistin olevan kaikkein vaarallisin kumppani sadistille. Tällä tarkoitan tietysti sitä, ettei masokisti koskaan sano että nyt kipu riittää, vaan janoaa hurmoksessaan alati lisää.”Tätä juuri pelkään. Pelkään hurmosta enkä nykyään sitä kevein perustein itselleni suo. Pelkään, että tapahtuu jotain oikeasti vaarallista ja pysyvää. Minulla on masokistina vielä itsetuntemus kesken ja paljon opittavaa kontrollista. Ja ennenkaikkea mulla on kesken se, että hyväksyn itseni tällaisena, kuin olen. Koen, että olen kipuleikeissä aivan yhtä paljon vastuussa tapahtumista, kuin mahdollinen kumppaninikin, oli hän sitten sadisti tai ei.
Lainaus käyttäjältä: Violation - 16.11.2021, 00:09”Siksi ajattelen masokistin olevan kaikkein vaarallisin kumppani sadistille. Tällä tarkoitan tietysti sitä, ettei masokisti koskaan sano että nyt kipu riittää, vaan janoaa hurmoksessaan alati lisää.”Tätä juuri pelkään. Pelkään hurmosta enkä nykyään sitä kevein perustein itselleni suo. Pelkään, että tapahtuu jotain oikeasti vaarallista ja pysyvää. Minulla on masokistina vielä itsetuntemus kesken ja paljon opittavaa kontrollista. Ja ennenkaikkea mulla on kesken se, että hyväksyn itseni tällaisena, kuin olen. Koen, että olen kipuleikeissä aivan yhtä paljon vastuussa tapahtumista, kuin mahdollinen kumppaninikin, oli hän sitten sadisti tai ei.Ei vastuullinen sadisti piiskaa (tai tee muutakaan) selkeästi terveydelle haitallista. Hurmoksellisia masokisteja on tullut vastaan, mutta oon kyllä mielestäni sanonut ihan riittävän aikaisin/myöhään, että nyt loppuu tältä kerralta, kun et ite osaa lopettaa ajoissa.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 16.11.2021, 00:57Lainaus käyttäjältä: Violation - 16.11.2021, 00:09”Siksi ajattelen masokistin olevan kaikkein vaarallisin kumppani sadistille. Tällä tarkoitan tietysti sitä, ettei masokisti koskaan sano että nyt kipu riittää, vaan janoaa hurmoksessaan alati lisää.”Tätä juuri pelkään. Pelkään hurmosta enkä nykyään sitä kevein perustein itselleni suo. Pelkään, että tapahtuu jotain oikeasti vaarallista ja pysyvää. Minulla on masokistina vielä itsetuntemus kesken ja paljon opittavaa kontrollista. Ja ennenkaikkea mulla on kesken se, että hyväksyn itseni tällaisena, kuin olen. Koen, että olen kipuleikeissä aivan yhtä paljon vastuussa tapahtumista, kuin mahdollinen kumppaninikin, oli hän sitten sadisti tai ei.Ei vastuullinen sadisti piiskaa (tai tee muutakaan) selkeästi terveydelle haitallista. Hurmoksellisia masokisteja on tullut vastaan, mutta oon kyllä mielestäni sanonut ihan riittävän aikaisin/myöhään, että nyt loppuu tältä kerralta, kun et ite osaa lopettaa ajoissa.Entä jos sadistikin menee hurmokselliseen tilaan ja ei enää hahmota tilannetta? Vaikka olisikin muutoin kuinka vastuullinen tahansa. Eikö niin voi sattua kuitenkin kenelle vain joka leikkii kivulla saaden siitä nautintoa? Saatan olla väärässäkin, mutta näen omissa fantasioissani joissa leikin sadistin kanssa paljon vaaroja.
Sadistina olen siinä määrin ammattimainen, että annan masokistin itse päättää rajansa.Toisin sanoen… Masokistin on voitava luottaa siihen, että sadisti ei lopeta ennen kuin hän sitä turvasanan kautta haluaa.Ei tässä muuta.
Lainaus käyttäjältä: Jouni - 20.11.2021, 23:58Sadistina olen siinä määrin ammattimainen, että annan masokistin itse päättää rajansa.Toisin sanoen… Masokistin on voitava luottaa siihen, että sadisti ei lopeta ennen kuin hän sitä turvasanan kautta haluaa.Ei tässä muuta.Sadistina olen siinä määrin ammattimainen, että osaan lopettaa kun huomaan masokistin olevan siinä tilassa, missä ei pysty enää sanomaan turvasanaa.Masokistin on voitava luottaa siihen, ettei sadisti piiskaa hengiltä.Olen ollut tilanteissa missä masokistinen ihminen on mennyt transsin kaltaiseen tilaan kesken haluamansa kipusession. Jos siitä olisin jatkanut ja vain odottanut hänen sanomaa turvasanaa, sitä päivää olisinkin saanut odottaa kauan. Sadistin kontrolli on huomata masokistin erilaiset tilat ja arvioida itse onko siinä hetkessä järkevää jatkaa. Tehdä päätös ja ottaa vastuu vaikka masokisti olisi eri mieltä. Jos masokisti ylipäätään on siinä tilassa missä pystyy olemaan jotain mieltä.