Baarin kannatusmaksut
Ei tarkoittaa ei. Miksi vitussa mä joudun sukupuoleni puolesta pyytämään anteeksi. Saatanan tunarit, vittu ettekö te ymmärrä mitä ei tarkoittaa...
Lainaus käyttäjältä: Pip - 24.07.2021, 02:09Ei tarkoittaa ei. Miksi vitussa mä joudun sukupuoleni puolesta pyytämään anteeksi. Saatanan tunarit, vittu ettekö te ymmärrä mitä ei tarkoittaa...En käsittääkseni ole pyytänyt sinua edustamaan itseäni. Jos kirjoitus ei osu sinuun, niin lopeta uhriutuminen.Itse olen, ne harvat kerrat kun joku leikkimään kanssani ryhtyy, aina sanonut että en käytä turvasanaa. Jos toinen sanoo ei on se ei, tilanteesta tai tavasta riippumatta.Itselläni tämä liittyy ennemminkin siihen, että en kaipaa mitään anelua tms. leikkien aikana, mutta sama sääntö pätee nyt yleisesti muutenkin.
Itse olen, ne harvat kerrat kun joku leikkimään kanssani ryhtyy, aina sanonut että en käytä turvasanaa. Jos toinen sanoo ei on se ei, tilanteesta tai tavasta riippumatta.Itselläni tämä liittyy ennemminkin siihen, että en kaipaa mitään anelua tms. leikkien aikana, mutta sama sääntö pätee nyt yleisesti muutenkin.
Lainaus käyttäjältä: mooky - 24.07.2021, 10:42Itse olen, ne harvat kerrat kun joku leikkimään kanssani ryhtyy, aina sanonut että en käytä turvasanaa. Jos toinen sanoo ei on se ei, tilanteesta tai tavasta riippumatta.Fokus kohtaan "joku leikkimään kanssani ryhtyy", jolloin on jo jonkinlainen sopimus...
Itse olen, ne harvat kerrat kun joku leikkimään kanssani ryhtyy, aina sanonut että en käytä turvasanaa. Jos toinen sanoo ei on se ei, tilanteesta tai tavasta riippumatta.
Turvasanat. Muun muassa tämän vuoksi meillä BDSM:ssä on turvasanat. Punainen on punainen, vaikka nauraisit sen ulos itsestäsi.
Tässä postauksessa puhutaan tuota edeltävästä ajasta, jolloin ei vielä ole sovittu yhtään mitään.
Itselläni tämä liittyy ennemminkin siihen, että en kaipaa mitään anelua tms. leikkien aikana, mutta sama sääntö pätee nyt yleisesti muutenkin.