Baarin kannatusmaksut
Itse olen nähnyt Iralla ihan tavallisissa pari-illoissa enemmän SM-seksin eri variaatioita kuin missään Wäiski-laivan kinkybileissä, vaikka mainituissa pari-illoissa ei mitään kinky-teemaa ollut - sattui vaan olemaan joitakin alaan perehtyneitä henkilöitä paikalla muiden pariskuntien ja naisten seassa.Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 17.08.2012, 11:05+1 myös Iralle täältä. Juttu vaan on niin että yksinkertaisesti Iran bileet on rohkeammat kuin mitkään kinkybileet edes darkkarissa. Nämä on yhtä darkkaria koko setti eli jos puitteet olisi vielä vanhemmassa rakennuksessa Eyes Wide Shut tulisi väkisin mieleen.Itse suosittelen ko paikkaa ja totean samalla että 6.10 olen yksin tai kaksin paikalla suurella todennäköisyydellä.
+1 myös Iralle täältä. Juttu vaan on niin että yksinkertaisesti Iran bileet on rohkeammat kuin mitkään kinkybileet edes darkkarissa. Nämä on yhtä darkkaria koko setti eli jos puitteet olisi vielä vanhemmassa rakennuksessa Eyes Wide Shut tulisi väkisin mieleen.Itse suosittelen ko paikkaa ja totean samalla että 6.10 olen yksin tai kaksin paikalla suurella todennäköisyydellä.
Lainaus käyttäjältä: Mr John C - 21.08.2012, 16:56Itse olen nähnyt Iralla ihan tavallisissa pari-illoissa enemmän SM-seksin eri variaatioita kuin missään Wäiski-laivan kinkybileissä, vaikka mainituissa pari-illoissa ei mitään kinky-teemaa ollut - sattui vaan olemaan joitakin alaan perehtyneitä henkilöitä paikalla muiden pariskuntien ja naisten seassa.Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 17.08.2012, 11:05+1 myös Iralle täältä. Juttu vaan on niin että yksinkertaisesti Iran bileet on rohkeammat kuin mitkään kinkybileet edes darkkarissa. Nämä on yhtä darkkaria koko setti eli jos puitteet olisi vielä vanhemmassa rakennuksessa Eyes Wide Shut tulisi väkisin mieleen.Itse suosittelen ko paikkaa ja totean samalla että 6.10 olen yksin tai kaksin paikalla suurella todennäköisyydellä.Lukaisemalla sinun viestihistorian, ymmärtää tämän kommentin erittäin hyvin
Taas yks keskustelu missä on menty ihan offtopiciks, vähän sama ku se kinkytekopalkintoki.... Jos on jotain henkilökohtasia ongelmia tms. ni hoitakaa yksärillä, ei kiinnosta lukea ihmisten tappelua jossain bileketjussa. Ihan tosissaan, evvk jos jotkut bileet peruuntu vuonna yks ja nakki, meni jo! Tehkää edes oma ketju aiheesta jos haluatte puida tätä kaikkien nähden Miten tää foorumi menee näin negatiiviseks välillä, keskityttäis mielummin siihen et on kivat bileet tiedossa eikä märehdittäis menneitä. Asiallista keskustelua pieleen menneistä jutuista saa tietysti olla mut ei ne kuulu tähän...
Lainaus käyttäjältä: Feird - 21.08.2012, 19:46Taas yks keskustelu missä on menty ihan offtopiciks, vähän sama ku se kinkytekopalkintoki.... Jos on jotain henkilökohtasia ongelmia tms. ni hoitakaa yksärillä, ei kiinnosta lukea ihmisten tappelua jossain bileketjussa. Ihan tosissaan, evvk jos jotkut bileet peruuntu vuonna yks ja nakki, meni jo! Tehkää edes oma ketju aiheesta jos haluatte puida tätä kaikkien nähden Miten tää foorumi menee näin negatiiviseks välillä, keskityttäis mielummin siihen et on kivat bileet tiedossa eikä märehdittäis menneitä. Asiallista keskustelua pieleen menneistä jutuista saa tietysti olla mut ei ne kuulu tähän...+1.Hyvä kun järjestetään bileitä ja on erilaisia vaihtoehtoja josta valita.
LainausSYYSKUU1.9.2012 TAFF, Yo-talo (dresscode)15.09.2012 SMFR klubi @ Wäiski Yläkerta29.09.2012 Ketjureaktio 10 v. bileet Ravintola StyyrmannissaLOKAKUU13.10 Bizarre, dc, Jyväskylä20.10 Turun Baletin Fetish Club (alustava)MARRASKUU3.11.2012 SMFR:n halloween @ Agroksenmäen holvikellariKyllä nyt kinkyväkeä hellitään. Herää jo väkisin ajatus onko ihan loppuunasti ajateltu tätä ajankohtaa.
SYYSKUU1.9.2012 TAFF, Yo-talo (dresscode)15.09.2012 SMFR klubi @ Wäiski Yläkerta29.09.2012 Ketjureaktio 10 v. bileet Ravintola StyyrmannissaLOKAKUU13.10 Bizarre, dc, Jyväskylä20.10 Turun Baletin Fetish Club (alustava)MARRASKUU3.11.2012 SMFR:n halloween @ Agroksenmäen holvikellari
Itse olen nähnyt Iralla ihan tavallisissa pari-illoissa enemmän SM-seksin eri variaatioita kuin missään Wäiski-laivan kinkybileissä, vaikka mainituissa pari-illoissa ei mitään kinky-teemaa ollut - sattui vaan olemaan joitakin alaan perehtyneitä henkilöitä paikalla muiden pariskuntien ja naisten seassa.
yllä on kinky kansalla mistä valita. Oikeasti olettekohan ihan rehellisesti miettineet ajankohtaa loppuunasti. Neljänä peräkkäisenä viikonloppuna kinkybileet
Yritetään päästä mukaan.
Olethan mukana, kun pohjoismaiden suurin SM-studio avaa ensimmäisen kerran ovensa tässä mittakaavassa BDSM-skenelle!KINKYBILEET Joissa Sinä Dom/sub voit todella olla oma itsesi!Aika: 6.10.2012 Paikka: Wildclub, KirkkonummiPartytime: 20-03, Sisäänpääsy: 40euroa henkilöltäDresscode: Be Yourself!Ilta on tarkoitettu ainoastaan kutsuvieraille sekä heidän aveceilleen. Tarjolla pientä syötävää ja alkoholitonta juotavaa. Talossa ei ole anniskeluoikeuksia mutta voit ottaa omat juomat mukaasi niin halutessasi.Käytössä 3 kerrosta, Dungeon-laitteita, sauna ja iso poreamme. Ohjelmassa erilaisia yllätysesityksiä! Ilmoittautuminen 5.10 mennessä ( nick/nickit ). mail: october6th@kolumbus.fi Lähetämme kutsuvahvistuksen yhteydessä ajo-ohjeet ja bile-etiketin.
Tämäkin ottaa itseään niskasta kiinni, ja lähtee mukaan, vaikka yksin tuleminen ei niin helppoa olekaan ujolle naiselle
Lainaus käyttäjältä: lady jane - 08.07.2012, 15:07Olethan mukana, kun pohjoismaiden suurin SM-studio avaa ensimmäisen kerran ovensa tässä mittakaavassa BDSM-skenelle!KINKYBILEET Joissa Sinä Dom/sub voit todella olla oma itsesi!Aika: 6.10.2012 Paikka: Wildclub, KirkkonummiPartytime: 20-03, Sisäänpääsy: 40euroa henkilöltäDresscode: Be Yourself!Ilta on tarkoitettu ainoastaan kutsuvieraille sekä heidän aveceilleen. Tarjolla pientä syötävää ja alkoholitonta juotavaa. Talossa ei ole anniskeluoikeuksia mutta voit ottaa omat juomat mukaasi niin halutessasi.Käytössä 3 kerrosta, Dungeon-laitteita, sauna ja iso poreamme. Ohjelmassa erilaisia yllätysesityksiä! Ilmoittautuminen 5.10 mennessä ( nick/nickit ). mail: october6th@kolumbus.fi Lähetämme kutsuvahvistuksen yhteydessä ajo-ohjeet ja bile-etiketin.Olemme ottaneet bileitä varten käyttöön infonumeron joka päivystää bileisiin saakka joka viikon keskiviikkona klo 19-20 välisenä aikana. Numerosta saat lisätietoja bileisiin liittyvistä asioista ja sitä kautta voitte myös ilmoittautua mukaan tapahtumaanMuina aikoina ilmoittautumiset voi laittaa normaalisti mailitse. email: october6th@kolumbus.fi Infoluurin numero on:041-727 4611t.Lady Jane