Kirjoittaja Aihe: Kinkybileet Wildclubilla 6.10.12  (Luettu 26114 kertaa)

DomiNina

Vs: Kinkybileet Wildclubilla 6.10.12
« Vastaus #15 : 17.08.2012, 19:06 »

Ko.Bileet eivät ole Iran järjestämät tällä kertaa, vaikka paikka on hänen Wildclubinsa.
Järjestäjinä toimii "sekalainen" ryhmä vanhoja (huom.ilman lainauksia tämä) kinkyjä!
Paikan oikea emäntä ei tule olemaan paikalla ko.iltana. Emännän avaimet tulevat olemaan minulla.

HPerWs

• Vieras
« Vastaus #16 : 17.08.2012, 19:17 »

Ko.Bileet eivät ole Iran järjestämät tällä kertaa, vaikka paikka on hänen Wildclubinsa.
Järjestäjinä toimii "sekalainen" ryhmä vanhoja (huom.ilman lainauksia tämä) kinkyjä!
Paikan oikea emäntä ei tule olemaan paikalla ko.iltana. Emännän avaimet tulevat olemaan minulla.
Miksi muuten erikseen maininta, ettei "omistaja" ole paikalla?

Toinen kysymys, onko bileet suora kopio 12.5 tarkoitettujen bileiden konseptista(paitsi hintahan on noussut kympillä), jotka peruuntuivat syystä jonka kaikki hyvin tietävät(lue sopimusrikkoja)? Sillä sehän on mukavaa, että jotkut tekee ideoinnin ja toiset vain härskisti hyödyntävät sen.

Nimimerkillä aikas monta kilometria turhaan ajellut

Stylos

• Baarikärpänen
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
« Vastaus #17 : 17.08.2012, 19:33 »
Oliko mahdollisesti 12.5. kyse kokeneiden Mastereiden bileistä? Nämä näyttävät kaikille kinkyille suunnatuilta.

Silloin kuin Iran talo rakennettiin, missä minä muuten olin mukana, tarkoitus oli nimenomaan järjestää yleiskinky-bileitä halukkaille. Pari kolmehan niitä järkättiin 2007-8, mutta sitten Ira päätti sen lopettaa ja on monta kertaa sanonut, ettei enää kinky-bileitä halua järjestää. Nyt näyttää löytyneen joukko, jolla halua organisoida sellaiset on riittänyt (ja kykyä taivutella Ira siihen suostumaan, missä itse epäonnistuin silloin joskus).

HPerWs

• Vieras
« Vastaus #18 : 17.08.2012, 20:01 »
Oliko mahdollisesti 12.5. kyse kokeneiden Mastereiden bileistä? Nämä näyttävät kaikille kinkyille suunnatuilta.
Ei todellakaan ole, vaan juurikin "vanhan kaartin" kinkyjen järjestämät bileet plus minä noviisina.

Mielestäni on erikoista, että kaikilla on kauhea tarve peitellä erään ihmisen sekoilua ja asioiden(omiensa sekä muiden) kämmäilyä. Olisikohan jo korkea aika alkaa puhua totta, kuten itse jo hetken olen tehnyt.

lady jane

• Vieras
« Vastaus #19 : 18.08.2012, 19:05 »

Toinen kysymys, onko bileet suora kopio 12.5 tarkoitettujen bileiden konseptista(paitsi hintahan on noussut kympillä), jotka peruuntuivat syystä jonka kaikki hyvin tietävät(lue sopimusrikkoja)? Sillä sehän on mukavaa, että jotkut tekee ideoinnin ja toiset vain härskisti hyödyntävät sen.

Koska olen yksi kyseisen tapahtuman organisoijista vastaan tähän kysymykseesi.

Ei. Kyse ei ole saman tapahtuman toisinnosta nostetulla hinnalla. Kenenkään ideoita ei ole varastettu tai käytetty vaan ideointi illan suhteen on toteutettu porukalla. Bileiden järjestäjävä taho on kollektiivi joka toimii täysin demokraattisesti. Kollektiiviin on valikoitunut oma-aloitteisesti toimiva ryhmä meitä aktiiveja jotka haluamme olla kehittelemässä toimintaa uudelle tasolle. Kollektiivi joka bileet nyt järjestää on vakiintunut tiettyyn kokoonpanoonsa lähinnä sen takia että olemme yhdessä toimiessamme todenneet toimivamme hyvin juuri tällä ryhmällä. Ketään tässä asiassa ei ole syrjitty eikä kenenkään ajatuksia jätetty huomioon ottamatta. Osa kollektiivissa mukana olevista on ollut aiemmin organisoimassa bileitä, ja osa ei.

Mitä tulee aiemmin mainitsemiinsi ns "master group" bileisiin joiden peruuntumisen syyt ovat kyllä itselläni hyvin tiedossa (ja luultavasti myös Xxxxlla) en kommentoi asiaa itse kuitenkaan sen enempää. Totenpahan vain että kyseinen peruuntuminen johtui lähinnä Klubin ulkopuolisista toimijoista nimiä maintsematta. Enempää en tätä aihetta ota kuitenkaan tässä ketjussa esiin, joka siis koskee nimenomaan 6.10 bileitä eikä muita tapahtumia. Usein näistä asioista tuntuvat keskustelevan ne jotka näistä vähiten tietävät ja itsestäni olisi mautonta puhua toimikunnasta jossa itse en ollut mukana.

Mitä tulee nyt 6.10 järjestettäviin bileisiin niin ideoita ja ajatuksia illan kehittämisen suhteen saa kyllä esittää. Eli jos haluat nähdä jotain happeningejä tai ohjelmaa bileissä, voit lähestyä minua vapaasti privaattiviestillä ja lupaan että toiveesi otetaan täysin luottamuksellisesti huomioon.

Kunnioittavin Terveisin:

Lady Jane
« Viimeksi muokattu: 18.08.2012, 20:33 kirjoittanut Glori »

HPerWs

• Vieras
« Vastaus #20 : 18.08.2012, 20:04 »

Koska olen yksi kyseisen tapahtuman organisoijista vastaan tähän kysymykseesi.

Ei. Kyse ei ole saman tapahtuman toisinnosta nostetulla hinnalla. Kenenkään ideoita ei ole varastettu tai käytetty vaan ideointi illan suhteen on toteutettu porukalla. Bileiden järjestäjävä taho on kollektiivi joka toimii täysin demokraattisesti. Kollektiiviin on valikoitunut oma-aloitteisesti toimiva ryhmä meitä aktiiveja jotka haluamme olla kehittelemässä toimintaa uudelle tasolle. Kollektiivi joka bileet nyt järjestää on vakiintunut tiettyyn kokoonpanoonsa lähinnä sen takia että olemme yhdessä toimiessamme todenneet toimivamme hyvin juuri tällä ryhmällä. Ketään tässä asiassa ei ole syrjitty eikä kenenkään ajatuksia jätetty huomioon ottamatta. Osa kollektiivissa mukana olevista on ollut aiemmin organisoimassa bileitä, ja osa ei.

Mitä tulee aiemmin mainitsemiinsi ns "master group" bileisiin joiden peruuntumisen syyt ovat kyllä itselläni hyvin tiedossa (ja luultavasti myös Xxxxlla) en kommentoi asiaa itse kuitenkaan sen enempää. Totenpahan vain että kyseinen peruuntuminen johtui lähinnä Klubin ulkopuolisista toimijoista nimiä maintsematta. Enempää en tätä aihetta ota kuitenkaan tässä ketjussa esiin, joka siis koskee nimenomaan 6.10 bileitä eikä muita tapahtumia. Usein näistä asioista tuntuvat keskustelevan ne jotka näistä vähiten tietävät ja itsestäni olisi mautonta puhua toimikunnasta jossa itse en ollut mukana.

Mitä tulee nyt 6.10 järjestettäviin bileisiin niin ideoita ja ajatuksia illan kehittämisen suhteen saa kyllä esittää. Eli jos haluat nähdä jotain happeningejä tai ohjelmaa bileissä, voit lähestyä minua vapaasti privaattiviestillä ja lupaan että toiveesi otetaan täysin luottamuksellisesti huomioon.

Kunnioittavin Terveisin:

Lady Jane
Kuten joskus aikaisemmin jo totesin, sinulla taitaa olla puurot ja vellit vähän sekaisin. Kerroin jo tuossa edellä mistä bileistä 12.5 piti olla kyse. Joten arvon lady lukee vaan siitä. Jos ei vieläkään aukea niin kysäiseppä  DomiNinalta kanssa millaiset bileet 12.5 oli tarkoitus järjestää ja keitä niitä oli järjestämässä. Ja mihin ne OIKEASTI kaatuivat, turha alkaa väittää mustaa valkoiseksi.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2012, 20:33 kirjoittanut Glori »

lady jane

• Vieras
« Vastaus #21 : 18.08.2012, 20:19 »
Kuten jo vastasin. Tässä ketjussa ei puhuta mistään 12.5 bileistä vaan aivan toisesta tapahtumasta!

Näistä bileistä vastaa kollektiivi ihmisiä jotka haluavat järjestää hiukan uutta säpinää.

Jos haluat järjestää Kinkybileet itse olet toki vapaa tekemään niin juuri niillä mainitsemillasi konsepteilla joista halusit pitää kiinni. saatan jopa piipahtaa itse iltaan katsomaan meininkiä.. :)

HPerWs

• Vieras
« Vastaus #22 : 18.08.2012, 20:22 »
Kuten jo vastasi. Tässä ketjussa ei puhuta mistään 12.5 bileistä vaan aivan toisesta tapahtumasta!

Näistä bileistä vastaa kollektiivi ihmisiä jotka haluavat järjestää hiukan uutta säpinää.
Miten sinä voit muuten vastata DomiNinan puolesta, vai oletko myös hänen "virallinen" tiedoittaja?

Mitäs jos antaisit hänen kertoa ihan itse kuinka paljon järjestelyissä on kuitenkin kysymys 12.5 bileiden konseptin kopioimisesta :))

lady jane

• Vieras
« Vastaus #23 : 18.08.2012, 20:32 »
Kuten jo vastasi. Tässä ketjussa ei puhuta mistään 12.5 bileistä vaan aivan toisesta tapahtumasta!

Miten sinä voit muuten vastata DomiNinan puolesta, vai oletko myös hänen "virallinen" tiedoittaja?

Mitäs jos antaisit hänen kertoa ihan itse kuinka paljon järjestelyissä on kuitenkin kysymys 12.5 bileiden konseptin kopioimisesta :))

Koska olen aloittanut ketjun täällä vastaan kysymykseesi että ei lainkaan. Kyse on eri porukasta kuin silloin joten en tiedä mitä aasin siltaa yrität tästä rakentaa ja mihin.

Tämän bileen järjestävä taho on kollektiivi joka on hoitanut hommat demokraattisesti ja siitä syystä tässä ei kukaan toimi kenenkään tiedottajana. Kommentoit minun aloittamaani ketjua ja saat todennäköisimmän vastauksen kysymykseesi siis minulta.

kaikki tarvittava tieto illasta löytyy tämän ketjun ensimmäisestä viestistä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3145.msg50026#msg50026

Bileisiin liittyviä kysymyksiä voi lähettää myös mailitse: october6th@kolumbus.fi

Lisätietoja paikasta jossa bileet järjestetään saat tästä osoitteesta:linkki poistettu ylläpidon toimesta

Kuten jo aiemmissa viestissäni kirjoitin. Ideoita iltaan ja sen kehittämiseen saa lähettää halutessaan minulle ja näin voitte itse olla myös ideoimassa ja rakentamassa juuri teidän itsenne näköisiä bileitä!
« Viimeksi muokattu: 23.09.2012, 08:30 kirjoittanut Glori »

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #24 : 18.08.2012, 21:11 »

Mikä tämä Agenda paikan oikeaa emäntää vastaan skenessä on ?
Kertoakaa nyt suu puhtaaksi kaikki koska itse olen saanut Iralta vain hyvää kohtelua... niin kait netäs vastaa kun sinne huudetaan tai jotain..en tiedä mutt aidosti kuka ihminen siunisilmäisesti edes uskoo että jos jotain taloa rakennetaan talkoohengessä ettei jossain vaiheessa  aidot talon omistajat päättäisi talon asioista ehkä omavaltaisesti jopa mutta so what.. Herätys ihmiset, ollaan edes onnellisia että paikak ono lemassa ja meille suunnattu muuten voi joskus olla ko mesta yktyisomistuksessa ilman mitään asiaa ja kohtalo kuten tällä... ( ps jos joku tietää tämän linkin olevan mestan ja kenties vielä' tausta saa privana heittää infoa.. kiinnostaa mutta ei enään kunnostus/hankintamielessä..tämä on menetetty tapaus ) http://www.ruosteinen.com/hylatyt-paikat/hylatyt-asuintalot/hylatty-huvila-empire-uusklassismi/

Purppura

« Vastaus #25 : 18.08.2012, 21:30 »
Houkuttaisi, mutta toisaalta hirvittää kun ei tunne ketään, eikä ole avecia tuoda mukana.

lady jane

• Vieras
« Vastaus #26 : 18.08.2012, 22:30 »
Houkuttaisi, mutta toisaalta hirvittää kun ei tunne ketään, eikä ole avecia tuoda mukana.

Voit tulla bileisiin joko avecin kanssa tai itseksesi. Ei siellä ole mitään hirviteltävää. Ei muuta kuin menoon mukaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin!

lady jane

• Vieras
« Vastaus #27 : 19.08.2012, 01:04 »
Mielenkiintoiset bileet :) :)

Ihan varmasti!
Olen joskus ollut yksityisbileissä Iran paikassa ja onhan siellä mielettömästi mahdollisuuksia - erilaisia tiloja ja laitteita / välineitä tehdä ja toteuttaa vaikka mitä!
Suosittelen todella lämpimästi osallistumista ja paikkaan tutustumista - ei sellaisia puitteita ole tässä maassa missään muualla.

Hei,
onhan kyseessä todella mahtava mesta jonka tasoista ei todellakaan suomessa löydy mistään. 600 neliötä asiallisesti varusteltua s/m-studiota kaikkine laitteineen ja tiloineen kokonaan kinkypossen käytettävissä. Kandee siis tulla mukaan ja kokea itse millaista on bilettää talossa joka on rakennettu kokonaan nimenomaan ko. tarkoitusta varten!

HPerWs

• Vieras
« Vastaus #28 : 21.08.2012, 16:48 »
Kommentoit minun aloittamaani ketjua ja saat todennäköisimmän vastauksen kysymykseesi siis minulta.
Eli sinun ajatus maailmasi menee niin, että sinä "omistat" ketjut jotka olet aloittanut. Erikoista logiikaa.  Jos minä lainaan jonkun toisen kirjoitusta ja esitän suoraan lainaukseen liittyvän kysymyksen, miksi sinä siihen vastaat. Todella demokraattista kollektiivi toimintaa ;D

Mr John C

• Vieras
« Vastaus #29 : 21.08.2012, 16:56 »
Itse olen nähnyt Iralla ihan tavallisissa pari-illoissa enemmän SM-seksin eri variaatioita kuin missään Wäiski-laivan kinkybileissä, vaikka mainituissa pari-illoissa ei mitään kinky-teemaa ollut - sattui vaan olemaan joitakin alaan perehtyneitä henkilöitä paikalla muiden pariskuntien ja naisten seassa.

+1 myös Iralle täältä. Juttu vaan on niin että yksinkertaisesti Iran bileet on rohkeammat kuin mitkään kinkybileet edes darkkarissa. Nämä on yhtä darkkaria koko setti eli jos puitteet olisi vielä vanhemmassa rakennuksessa Eyes Wide Shut tulisi väkisin mieleen.
Itse suosittelen ko paikkaa ja totean samalla että 6.10 olen yksin tai kaksin paikalla suurella todennäköisyydellä.