Baarin kannatusmaksut
Ko.Bileet eivät ole Iran järjestämät tällä kertaa, vaikka paikka on hänen Wildclubinsa.Järjestäjinä toimii "sekalainen" ryhmä vanhoja (huom.ilman lainauksia tämä) kinkyjä!Paikan oikea emäntä ei tule olemaan paikalla ko.iltana. Emännän avaimet tulevat olemaan minulla.
Oliko mahdollisesti 12.5. kyse kokeneiden Mastereiden bileistä? Nämä näyttävät kaikille kinkyille suunnatuilta.
Toinen kysymys, onko bileet suora kopio 12.5 tarkoitettujen bileiden konseptista(paitsi hintahan on noussut kympillä), jotka peruuntuivat syystä jonka kaikki hyvin tietävät(lue sopimusrikkoja)? Sillä sehän on mukavaa, että jotkut tekee ideoinnin ja toiset vain härskisti hyödyntävät sen.Nimimerkillä aikas monta kilometria turhaan ajellut
Lainaus käyttäjältä: HPerWs - 17.08.2012, 19:17Toinen kysymys, onko bileet suora kopio 12.5 tarkoitettujen bileiden konseptista(paitsi hintahan on noussut kympillä), jotka peruuntuivat syystä jonka kaikki hyvin tietävät(lue sopimusrikkoja)? Sillä sehän on mukavaa, että jotkut tekee ideoinnin ja toiset vain härskisti hyödyntävät sen.Nimimerkillä aikas monta kilometria turhaan ajellutKoska olen yksi kyseisen tapahtuman organisoijista vastaan tähän kysymykseesi. Ei. Kyse ei ole saman tapahtuman toisinnosta nostetulla hinnalla. Kenenkään ideoita ei ole varastettu tai käytetty vaan ideointi illan suhteen on toteutettu porukalla. Bileiden järjestäjävä taho on kollektiivi joka toimii täysin demokraattisesti. Kollektiiviin on valikoitunut oma-aloitteisesti toimiva ryhmä meitä aktiiveja jotka haluamme olla kehittelemässä toimintaa uudelle tasolle. Kollektiivi joka bileet nyt järjestää on vakiintunut tiettyyn kokoonpanoonsa lähinnä sen takia että olemme yhdessä toimiessamme todenneet toimivamme hyvin juuri tällä ryhmällä. Ketään tässä asiassa ei ole syrjitty eikä kenenkään ajatuksia jätetty huomioon ottamatta. Osa kollektiivissa mukana olevista on ollut aiemmin organisoimassa bileitä, ja osa ei.Mitä tulee aiemmin mainitsemiinsi ns "master group" bileisiin joiden peruuntumisen syyt ovat kyllä itselläni hyvin tiedossa (ja luultavasti myös Xxxxlla) en kommentoi asiaa itse kuitenkaan sen enempää. Totenpahan vain että kyseinen peruuntuminen johtui lähinnä Klubin ulkopuolisista toimijoista nimiä maintsematta. Enempää en tätä aihetta ota kuitenkaan tässä ketjussa esiin, joka siis koskee nimenomaan 6.10 bileitä eikä muita tapahtumia. Usein näistä asioista tuntuvat keskustelevan ne jotka näistä vähiten tietävät ja itsestäni olisi mautonta puhua toimikunnasta jossa itse en ollut mukana.Mitä tulee nyt 6.10 järjestettäviin bileisiin niin ideoita ja ajatuksia illan kehittämisen suhteen saa kyllä esittää. Eli jos haluat nähdä jotain happeningejä tai ohjelmaa bileissä, voit lähestyä minua vapaasti privaattiviestillä ja lupaan että toiveesi otetaan täysin luottamuksellisesti huomioon.Kunnioittavin Terveisin:Lady Jane
Kuten jo vastasi. Tässä ketjussa ei puhuta mistään 12.5 bileistä vaan aivan toisesta tapahtumasta!Näistä bileistä vastaa kollektiivi ihmisiä jotka haluavat järjestää hiukan uutta säpinää.
Lainaus käyttäjältä: lady jane - 18.08.2012, 20:19Kuten jo vastasi. Tässä ketjussa ei puhuta mistään 12.5 bileistä vaan aivan toisesta tapahtumasta!Näistä bileistä vastaa kollektiivi ihmisiä jotka haluavat järjestää hiukan uutta säpinää.Miten sinä voit muuten vastata DomiNinan puolesta, vai oletko myös hänen "virallinen" tiedoittaja?Mitäs jos antaisit hänen kertoa ihan itse kuinka paljon järjestelyissä on kuitenkin kysymys 12.5 bileiden konseptin kopioimisesta
Houkuttaisi, mutta toisaalta hirvittää kun ei tunne ketään, eikä ole avecia tuoda mukana.
Lainaus käyttäjältä: nikita - 16.08.2012, 21:13Mielenkiintoiset bileet Ihan varmasti!Olen joskus ollut yksityisbileissä Iran paikassa ja onhan siellä mielettömästi mahdollisuuksia - erilaisia tiloja ja laitteita / välineitä tehdä ja toteuttaa vaikka mitä!Suosittelen todella lämpimästi osallistumista ja paikkaan tutustumista - ei sellaisia puitteita ole tässä maassa missään muualla.
Mielenkiintoiset bileet
Kommentoit minun aloittamaani ketjua ja saat todennäköisimmän vastauksen kysymykseesi siis minulta.
+1 myös Iralle täältä. Juttu vaan on niin että yksinkertaisesti Iran bileet on rohkeammat kuin mitkään kinkybileet edes darkkarissa. Nämä on yhtä darkkaria koko setti eli jos puitteet olisi vielä vanhemmassa rakennuksessa Eyes Wide Shut tulisi väkisin mieleen.Itse suosittelen ko paikkaa ja totean samalla että 6.10 olen yksin tai kaksin paikalla suurella todennäköisyydellä.