Baarin kannatusmaksut
Moi!Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.
Lainaus käyttäjältä: KumiTuomas - 14.07.2021, 12:31Moi!Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?
Mäkään en ole julkkis, mutta työni puolesta tietyissä verkostoissa esillä. En halua sekottaa seksiasioita työhön, mutta ei mua näillä kiristettyä saisi. En tee mitään laitonta tai edes moraalisesti kyseenalaista, joten en näe kinkyyttä sen kummempana asiana kuin muutakaan seksiä. Jos jollekin on yllätys tai järkytys se, että aikuisella on seksielämä, niin be my guest, be surprised
Lainaus käyttäjältä: Rietas Merenneito - 14.07.2021, 14:28Mäkään en ole julkkis, mutta työni puolesta tietyissä verkostoissa esillä. En halua sekottaa seksiasioita työhön, mutta ei mua näillä kiristettyä saisi. En tee mitään laitonta tai edes moraalisesti kyseenalaista, joten en näe kinkyyttä sen kummempana asiana kuin muutakaan seksiä. Jos jollekin on yllätys tai järkytys se, että aikuisella on seksielämä, niin be my guest, be surprised Kukapa näitä haluaisi vapaaehtoisesti sekoittakaan. Nimiä mainitsematta vaan kuullut aika monta kertaa tornaria että jotkut saaneet jopa potkuja töistään kun on seksuaalisuudet lähtenyt paljastamaan, joten riskit julkisuuden kanssa voi joillekin olla ihan vakavastiotettavat. Mahtava juttu toki, jos itse olet asian kanssa täysin sinut niin pystyt toteuttamaan itseäsi täysillä
Lainaus käyttäjältä: ronttitohtori - 14.07.2021, 12:45Lainaus käyttäjältä: KumiTuomas - 14.07.2021, 12:31Moi!Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?Mä en yhtään muista enkä oo ees varma oliko koko juttu Ruotsissa. Muistan vaan, että tyyppi oli ylpeä kinkyydestään ja nolaamiselta meni pohka pois. Luulen melkeen, että siihen juttuun oli linkki jossain täällä baarissa.
Lainaus käyttäjältä: KumiTuomas - 14.07.2021, 13:57Lainaus käyttäjältä: ronttitohtori - 14.07.2021, 12:45Lainaus käyttäjältä: KumiTuomas - 14.07.2021, 12:31Moi!Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?Mä en yhtään muista enkä oo ees varma oliko koko juttu Ruotsissa. Muistan vaan, että tyyppi oli ylpeä kinkyydestään ja nolaamiselta meni pohka pois. Luulen melkeen, että siihen juttuun oli linkki jossain täällä baarissa.Taisi olla Zack Weiner, ehdokas New Yorkin kaupunginvaltuustoon: https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/jun/22/a-leaked-sm-video-wont-keep-zack-weiner-out-of-politics-and-nor-should-it
Vaikka millään varmuudella ei voi sanoa, etteikö paskaa voisi tulla, jos kinkyys paljastuu, niin suurin osa, joka pelkää tulla esimerkiksi kinky-tapahtumiin, koska katsoo olevansa niin tärkeä henkilö, että paljastuminen kinkyksi olisi jonkinlainen skandaali, kehittelee lähinnä perusteluita sille, ettei uskalla. Iso osa ei ole niin tärkeitä kuin kuvittelee olevansa.
Vaikka millään varmuudella ei voi sanoa, etteikö paskaa voisi tulla, jos kinkyys paljastuu, niin suurin osa, joka pelkää tulla esimerkiksi kinky-tapahtumiin, koska katsoo olevansa niin tärkeä henkilö, että paljastuminen kinkyksi olisi jonkinlainen skandaali, kehittelee lähinnä perusteluita sille, ettei uskalla. Iso osa ei ole niin tärkeitä kuin kuvittelee olevansa. Jos joku tuttu tulee kinky-yhteyksissä vastaan, niin on muistettava, ettei hänkään ole tapahtumassa nypläämässä pitsiä, joten hänellä on todennäköisesti yhtä paljon hävittävää. Jos ehdoin tahdoin kaikille vanilioille levittää tietoa taipumuksistaan, niin siitä ei sitten tiedä, miten reagoivat. Lisäksi, jos joku juorulehti on oikeasi valmis maksamaan kuvista, voi syytä huoleen olla, mutta niitä ei saa ottaa ja jonkinsortin oikeat julkimotkin ovat bileisiin osallistuneet niin, ettei ilmeisesti ole levinnyt. Myös Zack Weinerin esimerkki on rohkaiseva siinä suhteessa, että kinky-seksiskandaali ei välttämättättä ole tuhoisaa. Takavuosina Max Mosleykin selvisi sellaisesta, vaikka porua tuli.