Baarin kannatusmaksut
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?
Lainaus käyttäjältä: JetErus - 22.08.2012, 14:17Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?Ainiin, toi kaksintaistelu täytyy kyllä jokupäivä hoitaa... Mutta taatusti hakkaan sportingissa.Ps: ssg:n sportingrata on nyt sit sillei "sopivan" vaikee
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 22.08.2012, 14:23Lainaus käyttäjältä: JetErus - 22.08.2012, 14:17Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?Ainiin, toi kaksintaistelu täytyy kyllä jokupäivä hoitaa... Mutta taatusti hakkaan sportingissa.Ps: ssg:n sportingrata on nyt sit sillei "sopivan" vaikee SSG on täynnä hienohelmoja... "ei voi ampua suujarrulla kun pölyttää pahasti" nyyhnyyh valivali... V***u mitä porukkaa
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.
Palataas takas taas tähän....Eli huomenna, pitäisi olla ok säätä, sateetonta. Onhan jengii tulossa`?
Lainaus käyttäjältä: JetErus - 22.08.2012, 14:17Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään. Heinolaan vois olla mukava mennä porukalla kuuntelmaan et sanooko pässi vielä 500 m päässä "BLIIINNNG"
Lainaus käyttäjältä: Macce - 22.08.2012, 14:25Lainaus käyttäjältä: Uniform - 22.08.2012, 14:23Lainaus käyttäjältä: JetErus - 22.08.2012, 14:17Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?Ainiin, toi kaksintaistelu täytyy kyllä jokupäivä hoitaa... Mutta taatusti hakkaan sportingissa.Ps: ssg:n sportingrata on nyt sit sillei "sopivan" vaikee SSG on täynnä hienohelmoja... "ei voi ampua suujarrulla kun pölyttää pahasti" nyyhnyyh valivali... V***u mitä porukkaaJaa, en mä vaan oo siellä vielä törmänny sellaisiin. Niitä perus rantaruotsalaisia liivimiehiä kyllä riittää mutta vittuako niistä.Ja pk seudun parhaat haulikkoradat siellä nyt kuitenkin on.Ps: suujarrut on homostelua
Minä, Lordi, Luc, Engel. Mites muut? Nooh, kohtahan se nähdään Sateen pitäs loppuu viidden jälkeen just sopivasti. Harmi Coltille tosin, kaikki hanhenpaskat on huuhtoutunu pois
Eiks pässi oo vähän iso tolta matkalta?