Baarin kannatusmaksut
Mun mielestä puhetta oli su päivästä?Sopiiko jengille klo 13.00? Ritz? Siinä ravintola Elielin vieressä Töölöössä.
Lainaus käyttäjältä: LaVida - 20.10.2012, 12:10Mun mielestä puhetta oli su päivästä?Sopiiko jengille klo 13.00? Ritz? Siinä ravintola Elielin vieressä Töölöössä.Häh siis eteläinen Hesperiankatu 22 Ravintola Eliten vieressä?Eliel on se aukio rautatieaseman vieressä.Saatan ilamaantua paikalle jos seleviän Turuusta siihen mennes.
Joo Ritz olisi paikka, mut itse ajatteli arkea duunin jälkeen. Mehän voidaan tehdä niinkin, että lavida kokoaa sunnuntain porukkaa ja mä katson saanko arkena ihmisiä innostumaan. Jos porukka heittäii toivomuksia niin näkisi hieman tuota tilannetta.
Mua on siis johdettu harhaan
Lisättäköön tähän vielä arkipelin sääntöjä. Naisilla pelivarustukseen kuuluvat korkokengät. Säännön rikkomisesta seuraa poniraippaa
Tos ei nyt oo mitään järkee Tuli muutama hylkäävä viesti sunnuntain kohdalle jo yksärinä, joten palataan torstaihin kuten joskus äänestettiin päiväksi. Olisko 17.00 jees? Ehtiikö kaikki viideksi?