Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 78523 kertaa)

mastervsop

• Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #240 : 05.09.2012, 10:00 »
Candy...toivottavasti treenit oli useat mistä tuo 4,5t muodostui....

Pimpinella

• Vieras
« Vastaus #241 : 05.09.2012, 10:40 »
Hoplaa :) Nää palloilumiitit on kyllä tosi mukavaa vaihtelua! Tosin ens kerralla mun pitää muistaa syödä vähän paremmin ennen palloiluja ettei energiat lopu kesken.

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
« Vastaus #242 : 05.09.2012, 10:57 »
Karma, voikohan vielä tähän aikaan vuodesta capoeirata ulkona? Mä en ens viikolla pääse pelaamaan ku pitää puheenjohdella, mut pitäskö kahen viikon päästä harrastella moista? Alkulämmittelyks voidaan potkia Lavia pyllylle :>

No teoriassa jos säät sallii... Toki jos jotain sisävuoroa on tulossa onnistuneesti, niin siellä on varmasti helpompaa, meillä ainakin on jo siirrytty sisätiloihin kesäkauden loputtua. Olettaen siis että jos ihmiset haluaa, se on vaan ehdotus. Minulle käy myös nuo potkimiset ym. ehdotukset. Ihan mikä vaan. Pallottelu oli pitkästä aikaa tosi hauskaa, vuosia sitten viimeksi olen palloon koskenut minkään lajin yhteydessä. :)

LaVida

« Vastaus #243 : 10.09.2012, 11:49 »
Eli tiistaina taas olisi tarkoitus kokoontua kentälle. Huomiseksi on luvattu taas hyvää säätä, mikäs sen kivempaa :D Alkaa klo 17.30-18.00, mut saat sä Ruusu tulla jo ennen kuuttakin niin pääsee heti pelaa :)

Macce

• Vieras
« Vastaus #244 : 10.09.2012, 14:45 »
Taidan sittenkin päästä paikalle, kun kauan koulunpenkiltä poissaolleena unohdin, että tenttiin pitää ilmoittautua ajoissa etukäteen... Vi**u. Tulen sitten riittävän agressiivisena ja herrasmiesmäisenä pelaamaan  :D

LaVida

« Vastaus #245 : 10.09.2012, 15:27 »
Meitillä on tollasta flunssaa joka ei tiedä olisko vaiko eikö olis. Mut tuun kuitenkin, ellei kuumetta ole.

candyflip

• Vieras
« Vastaus #246 : 10.09.2012, 17:26 »
Mä en pääse huomenna, koska mulla on kokous klo 17. Ens viikolla sit taas. Oliks joku luvannu selvittää niitä sisävuoroja?

Pimpinella

• Vieras
« Vastaus #247 : 10.09.2012, 18:41 »
Tääkin pääsis huomenna :)

Engel

• Vieras
« Vastaus #248 : 10.09.2012, 18:51 »
Jeps, ilmaannun paikalle. Onpa vielä harvinainen vapaapäiväkin, ei tarvitse raahautua suoraa töistä kuten tavallisesti :)

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #249 : 10.09.2012, 18:53 »
Tää on vilustunut aika pahasti eli en pääse :(

LaVida

« Vastaus #250 : 10.09.2012, 19:29 »
Sisätiloista:
Koulun liikuntasali maksaisi vajaat 20e./tunti, ilman mitään alennuksia. Tämä on omalla vastuulla, ilman että ketään on avaamassa ovia meille tai sulkemassa meidän jälkeen tiloja. Jos joku on vahtimassa sisäänkäyntiä, availemassa ovia myöhästyneille esim., silloin se on n. 29e/tunti. Mun täytyy vielä tiedustella alennuksia, luulen että saisin nuolemalla jonkun persettä tän puoleen hintaan. Hmm... Coltti ois kyl ehkä siinä parempi... :D

Jos 10 hlöä sitoutuisi, 2 tuntia/kerta, 1 kerta/vk = n. 15e./hlö/kk

Se on mielestäni aika vähän, ja uskon että saadaan se vaadittavat 10 hlöä kasaan vähintään, ellei enemmän. Se että miten toimitaan ihmisten kohdalla jotka eivät maksa sitä kk. maksua, vaan tulevat satunnaisesti, pitäisi sopia erikseen? Minulle nyt on aivan se ja sama tuleeko sinne joku maksamatta, mutta periaatteesta olisi se ehkä vähän mölöä ja epäreilua meille jotka salista maksamme, on se sitten vaikkapa 1e vuodessa. Eli jos voisitte huomiseksi miettiä minkä asenteen otamme, ja jutellaan lisää kentällä;
Mä maksan mieluusti ja muut saa tulla ilmaiseksi, parempi vaan että on tarpeeksi jengiä, että saadaan aina peliä.
                                                                  VS
En minä suostu maksamaan penniäkään kun ei kaikki maksa, miksi minä maksaisin muiden puolesta.

Minä liputan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.

LordiMenneisyys

« Vastaus #251 : 10.09.2012, 21:16 »
Minä en pääse huomenna. Jotenkin missasin että tämä on jo tiistaina :( Ensi viikolla pääsen taas.

Salivuorosta: Jos vuoro saadaan sellaiseen aikaan että pääsen pääsääntöisesti tulemaan (eli mieluiten to tai su) niin voin hyvin maksaa oman osuuteni vuorosta, olin paikalla tai en. Jos joku haluaa tulla kokeilemaan niin mulle on ihan ok ettei heti olla rahaa kinuamassa. Tai jos jonkun taloudellinen tilanne on niin heikko että tuo 15e/kk on paljon rahaa niin voi sanoa suoraan vaikka LaVidalle, mun puolesta silloin voi tulla maksamatta eikä tarvitse edes potea huonoa omatuntoa. (moraalisaarna: paitsi jos tupakoi, silloin 15e/kk ei voi olla iso summa end of moraalisaarna)

Mitenkäs tulevana viikonloppuna, olisiko porukalla haluja urheilla ennen Wäiskiä tms?

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
« Vastaus #252 : 10.09.2012, 21:55 »
Mäkään en pääse huomenna kun lupauduin mennä auttamaan treenienvedossa oman lajin puitteissa. Jos tuo salivaraus saadaan hyvälle päivälle niin olen kyllä kiinnostunut sitoutumaan myös. :) Sisäliikuntatiloissa on usein mahdollisuus tehdä monipuolisesti vaikka mitä!

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #253 : 10.09.2012, 23:51 »
Mä liputan LaVidan "ensimmäistä vaihtoehtoa", enkä jaksaisi niuhottaa jos joku tulee kokeilemaan porukassa pelaamista, vaikkei ole maksanut. Jos lajit pidetään suht monipuolisena (mm. lavidan persuksille potkiskelu on ihan näppärä laji!), niin oon mukana kuukausimaksuissa.

candyflip

• Vieras
« Vastaus #254 : 11.09.2012, 07:53 »
Mulla loppuu vapaaottelukurssi 11.10., joten sen jälkeen kävis taas se torstai =) Ja joo, ei mitään natsimeininkiä. Jos alka mennä älyttömiks maksut joidenkin osalta, niin katotaan sit uusiks.