Baarin kannatusmaksut
Torstaina kuitenkin tavataan kentällä, ellei sada sammakoita. Siihen mennessä yritän saada kasaan muutaman vaihtoehdon meille. Nähdään taas torstaina!
Meillä ei ole mitään vakuutusta kattamaan mitään vahinkoja. Kun tasoerot, huonosti vedetty tunti yhdistetään, on aivan selvää että jollekkin tulee tosi iso pipi.
Ja tuota että "on päivänselvää että jollekin tulee tosi iso pipi" en nyt vaan suostu sulattamaan. Miten se voi olla päivänselvää? Vähän tulee mieleen että LaVidalla on jokin alkukantainen näkemys kamppailulajeista, ja kuvittelee että se on sitten vaan sitä. Ja miksi se tunti pitää olla huonosti vedetty? Jos se on ohjattu tunti, miksei sitä voi suunnitella ryhmän taitotason ja kykyjen mukaan? Mitä vattua? On siellä futiksessakin varmaan tasoeroja, enkä usko että ne paremmat vetelevät huonompia sukille jatkuvasti?Voi kuulostaa hyökkäävältä, ja sitä tämä onkin. LaVida ei varmasti tarkoittanut mitään pahaa, mutta tuo asenne ja sanavalinnat nyt vaan vaativat hieman täsmennystä mielestäni.
Mä aion bailata yöhön koska synttärit. Mut mulla on hyvä jatkoehdotus teille, mihin myös ite yritän päätyä: meidän salilla on su klo 9-15 Sugar Punch - ravintolapäivän tapahtuma, siellä on myynnissä (itsenikin leipomia) kuppikakkuja, kakkutikkareita ym. ja tasatunnein lajikokeiluja. Vellamonkatu 30, Hermanni
Lainaus käyttäjältä: Karma - 17.08.2012, 00:57Ja kun candy tuolla aiemmin toivoi oppia seisomaan käsillään, niin jos joskus kiinnostaa voin tulla myös opettamaan hyvin hyvin alkeistasolta asti arkobaattishenkisiä liikkumismuotoja (mm. capoeira). Joko lajimuodossa tai randomimpana hassutteluna toiveiden mukaan ja kykytason mukaan kunkin kohdalla, ei tarvitse olla taustaa saati pelätä että onko liian kankea vai mitä. Päinvastoin, se on alkutasolla erittäin hyvää harjoitusta kelle vain. Ja kropasta löytää uusia lihaksia... Edit: tai ei nyt ees tartte erikseen opettaa / vetää jotain tuntia (toki voin), voi ihan vaan kärrynpyöriä ja sen sellaisia pyörimisiä hassutella ja ihmetellä muutenkin jos jotain kiinnostaa. ps. paini kuulostaa hyvältä! Samoin potkiminen. Tämä kuulostaa ihan mahtavalta. Mäkin haluaisin oppia seisomaan käsillä ja sitä kärrynpyörääkin voisi vähän hioa.
Ja kun candy tuolla aiemmin toivoi oppia seisomaan käsillään, niin jos joskus kiinnostaa voin tulla myös opettamaan hyvin hyvin alkeistasolta asti arkobaattishenkisiä liikkumismuotoja (mm. capoeira). Joko lajimuodossa tai randomimpana hassutteluna toiveiden mukaan ja kykytason mukaan kunkin kohdalla, ei tarvitse olla taustaa saati pelätä että onko liian kankea vai mitä. Päinvastoin, se on alkutasolla erittäin hyvää harjoitusta kelle vain. Ja kropasta löytää uusia lihaksia... Edit: tai ei nyt ees tartte erikseen opettaa / vetää jotain tuntia (toki voin), voi ihan vaan kärrynpyöriä ja sen sellaisia pyörimisiä hassutella ja ihmetellä muutenkin jos jotain kiinnostaa. ps. paini kuulostaa hyvältä! Samoin potkiminen.
Enemmän tuolla varmaan pomputellaan ja heitellään palloa Kaikki riittävän korkean sykkeen aiheuttavat ja yhdessä pelattavat lajit ovat varmaankin tervetulleita. Siitä vain ehdottamaan.
Mun mielestä vsop kuulostaa perinteiseltä suomalaiselta mieheltä jolla on touhussa kaksi asentoa, on ja off. Nimimerkillä yli 15 vuotta yrittänyt opettaa miehille että asioita voi tehdä rennosti, keveyesti ja hallitusti. Ja jotta tekniikka jonain päivänä olisi mahdollisimman tehokasta, se pitäisi osata tehdä hallitusti. Jota taas ei voi harjoitella jos tehdään täysiä.Suoraan sanottuna mua vituttaa ihmisten kuvitelmat kamppailulajeista, ja vsop:n kaltaiset tyypit vain lisäävät niitä kuvitelmia. Ei tässä mitään vapaaottelua olla harrastamassa verisine nokkineen, ja kukaan ei itse asiassa ole edes ehdottanut mitään treeniä. Mutta jos halukkaat potkivat tyynyjä tai jopa leikkimielisesti vähän toisiaan, niin onko ainoa vaihtoehto hakata turpaan niin että nenät murtuvat ja kylkiluut tummuvat?Ei millään pahalla mutta jos olet harjoitellut kamppailulajeja kohta 30 vuotta ja ajatukset ovat tuollaiset, niin hohhoijaa. Tulee mieleen amerikkalaiset kakarat jotka kisaavat siitä kenen laji on tehokkain ja kenen isi vahvin. Ja kamppailulajien ainoa tehtävä on tulla mahdollisimman hyväksi tappokoneeksi, niinkuin niissä leffoissa. Ja ainoa tapa treenata on vitun kovaa.Perkele.
Ei tässä mitään vapaaottelua olla harrastamassa verisine nokkineen, ja kukaan ei itse asiassa ole edes ehdottanut mitään treeniä.
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?