Baarin kannatusmaksut
Ehditkö lavida putsaamaan ne jätökset koriskentältä? Mullon uus pallo enkä haluis tuhria sitä
Lainaus käyttäjältä: Macce - 16.08.2012, 16:24Ehditkö lavida putsaamaan ne jätökset koriskentältä? Mullon uus pallo enkä haluis tuhria sitä Mä kävin just paskalla, tuutko pyyhkii? :
Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.
Lainaus käyttäjältä: candy - 16.08.2012, 22:09Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.Tota vois tehdä. Omasta harrastuksesta on aikaa ja koko ajan pitäis taas aloittaa. Ehkä sillai hitaasti Just tässä kattelin säkkihanskoja. HImassa pitäis virittää säkki tai muu vastaava pihalle
Lainaus käyttäjältä: Macce - 17.08.2012, 00:10Lainaus käyttäjältä: candy - 16.08.2012, 22:09Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.Tota vois tehdä. Omasta harrastuksesta on aikaa ja koko ajan pitäis taas aloittaa. Ehkä sillai hitaasti Just tässä kattelin säkkihanskoja. HImassa pitäis virittää säkki tai muu vastaava pihalle Tuli mieleen et mulla olis muuten kaupan nahkaiset Joyan nyrkkeilyhanskat (12oz) ja säärisuojat tarvitsevalle!
Saanko kuvata teidän kakkakivat, Macce ja LaVida? En suinkaan myy netissä.Mulla on seuraavat ~10 viikkoa joka ti klo 20.30-22 ja to 19-20.30 Vapaaottelutreenit. Ke on kuoro 17-19, mut esim. maanantait kävis tai sit torstait talvella. Tai viikonloput, tyyliin pe ennen baarii (krh). Tai aamut JOOOOO HERÄTÄÄN KUUDELTA TREENAA JEEEEE!!!
Tätä on nyt ehkä vähän hassu kysyä etukäteen, kun en vielä tiedä pääsisinkö edes itsekään osallistumaan, mutta:Onnistuiskohan jonkin sortin pelailut kinkyllä kokoonpanolla nyt tulevana viikonloppuna?? La ilta tai su aamu olis mun ehdotuksia... Lajilla ei oikeastaan ole juuri väliä, missään en ole kovin hyvä.