Baarin kannatusmaksut
Ite jos haluasin suunnitella sivusta enemmän ns. "lumihiutale" ystävällisempää niin tota kuva galleriaa voisi rajoittaa että niin kauan kun uudella jäsenellä ei ole yli 20 viestiä postattuna niin etusivulla pyörisi vaan vaate ja mietoja kuvia. Sitten kun on kokemusta ja jonkun aikaa foorumilla pyörinyt niin kaikki noi rankemmatkin kuvat vapautuisivat ja voisihan niitä alkuvaiheessakin ihailla jos vaan näkisi vähän vaivaa ja etsisi ne sivustolta manuaalisesti.
Mutta tiedätkö kaikkeen tottuu....Mua ei todellakaan kiinnosta kellä on syvimmät arvet tai kuka on kovin. Teen tätä omalla tavallani ja omilla säännöilläni. Mitä enemmän oon ihmistenkin kanssa puhunut niin tässä suomi skenessä on jotain epämääräistä. En tiedä onko meno liian rajua ja camppia ja menosta puuttuu sydän vaikka teknisesti puhutaankin uskomattomista sidonnoista tai kauniista kuvista. Mä en tiedä...eikä mua oikeastaan kiinnostakkaan.
Skenen rooli voisi olla myös se, että huolehdittaisiin siitä, että edes jotain sääntöjä olisi, joihin uudet voisivat luottaa. Nythän tilanne on se, että skene voi kyllä netissä kertoa, että alistettavalla on arvoa, sitten tulee joku omilla säännöillään toimiva D, joka kumoaa moiset höpinät kerralla. Ja tämäkään ei tarkoita henkilökohtaisesti sinua Ai, uskon että sinulla voi olla todella hyvät ja vastapuolelle iloa tuottavat omat tapasi ja sääntösi.Samoin, jos joku dominoiva vaikkapa keskittyy ainoastaan omiin tarpeisiinsa, ehkä sadismiinsa, ehkä kontrollinhaluunsa, mihin milloinkin, mutta jättää tämän ketjun aiheen eli huolenpidon subista vähemmälle, niin voi käydä, että skene saa paikattavakseen subeja, Puutteistaan huolimatta, kirjoituksen pitäisi kuitenkin saada kellot kilisemään sen suhteen, että vaikka itse leikkisikin kevyesti, on täysin mahdollista, että toinen on erittäin vakavissaan, ja erittäin helposti haavoittuvana kaikkine näine tarpeineen. Vastuu on molempien, mutta enemmän vastuuta voi laskea sen päälle, kuka enemmän pystyy asioiden kulkuun vaikuttamaan, yleensä dominoiva. Suuri vastuu on myös sillä, kuka on tottuneempi ja kokeneempi, ja joka ymmärtää lajin luonteen aiheuttamia erityisongelmia, kumpi sitten sitä onkaan. Jotta lopputuloksena olisi, jos ei aina elämänsä loppuun onnellisena suhteita, niin ainakin suhteita, jotka päättyessäänkin jäävät molemmille kokemuksina plussan puolelle.Ja sitten reaalimaailmaan: suhteet ovat vaikeita, varsinkin ihmissuhteet, eikä esimerkiksi se, että niitä on useita kerralla, helpota pakettia yhtään. Olisiko kuitenkin mahdollista myöntää, että jotkut asiat ovat universaaleja. Esimerkiksi: Ihmiset haluavat tulla kohdelluiksi arvokkaina, huomioonotettuina, ihmisinä, riippumatta siitä, mikä taipumus on sattunut kohdalle osumaan.
Itse arvelisin että tällainen "hiutale" saattaisi eksyä ensimmäiseksi kuvagalleriaan missä hän törmäisi esteettisesti kauniisiin ja jopa täydellisiin kuviin sekä piiskattuihin takamuksiin ja myöhemmin hän saattaa eksyä foorumille missä hän pitkälti törmää pinnallisiin aiheisiin.
Baarin kuvagalleria antaa minusta juuri sellaisen söpömman vaikutelman kinkyilystä kuin mitä löytyy joiltakin muilta sivustoilta maailmalla.Baarin galleriasta ei rankkaa ja törkeää materiaalia löydä vaikka kuinka hakisi.Tämä oli vain vuodatus ilmaisun ja sananvapauden puolesta.