Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: semar - 17.06.2021, 22:59Samalla yhdellä lauseella: aivan upea konsepti, jos tunnen varmuudella kyseessä olevan yhteisestä sopimuksesta tehtävä asia, josta kumpikin osapuoli saa haluamansa.Tämäpä onkin kiteytetysti juuri se dilemma, jonka kanssa myös minulla D:nä on pureskeltavaa. Menneisyydessä mua on sytyttänyt erityisesti subin kuluttamisen kontrollointi (esim. uusia vaatteita tai muuta kulutustavaraa saa ostaa vain mun luvalla). Nyt mua on alkanut kiinnostaa myös lahojen vaatiminen tai vastaanottaminen, mutta samalla rahan ja seksin sekoittaminen (jos kyse ei ole seksityöstä, mikä on tietysti täysin ok ja eri asia) on haastavaa. Tarkoitushan ei ole käyttää toista taloudellisesti hyväkseen julmasti ja säälimättömästi - mutta sitten oikeastaan itse asiassa tavallaan onkin.
Samalla yhdellä lauseella: aivan upea konsepti, jos tunnen varmuudella kyseessä olevan yhteisestä sopimuksesta tehtävä asia, josta kumpikin osapuoli saa haluamansa.
Muuten lipsahtaa helposti vain maksamiseksi ja se lienee aika harvalle loppuviimein se tahtotila...
Mitä olen huomannut muutaman findom ihmisten kanssa puhuessa on että rahan antaminen facilitoi huomion saamisen. Ajatus että mitä enemmän rahaa antaa sitä enemmän huomiota saa, olkoon se negatiivista tai positiivista huomioita, niin kuin sub ruokkisi Domea saadakseen energisen reaktion häneltä. Tosin tämä on ollut vain muutaman keskustelutoverini idea, joten en menisi väittämään että kaikki ajattelisivat näin.