Baarin kannatusmaksut
Kyllähän se vituttaa kun laittaa itsensä likoon ja sitten saa tällaista kohtelua, ei siitä mihinkään pääse, mutta parasta se on vaan antaa mokomien mennä menojaan ja pitää huoli siitä ettei tee itse yhtä tökerösti muille.
Niin tai näin, niin hyvä, että tuollainen katosi elämästäsi vähin äänin. Hän olisi joka tapauksessa tehnyt sinulle oharit jossain vaiheessa. Kun ette edes ennättäneet tavata, niin mikään vika ei ole sinussa, sitä älä edes ajattele.
Lainaus käyttäjältä: NormandieNiin tai näin, niin hyvä, että tuollainen katosi elämästäsi vähin äänin. Hän olisi joka tapauksessa tehnyt sinulle oharit jossain vaiheessa. Kun ette edes ennättäneet tavata, niin mikään vika ei ole sinussa, sitä älä edes ajattele.Mielenkiintoinen päätelmä. Erityisesti ottaen huomioon, että tyyppi hävisi sen jälkeen kun aloittaja päätti tehdä oharit päivän varoitusajalla. Eikä tietenkään aloittajassa ole mitään vikaa, huolimatta siitä, että veti maton alta viime hetkellä vaikka tapaaminen oli sovittuna. Pimppi antaa kyllä verrattoman keinon välttää vastuunsa tilanteessa, kuin tilanteessa.
Kiva kun olette vastailleet näin paljon, kiitos! Kyse oli siis semmoisesta että tutustuttiin päivänä x, juteltiin viesteillä jokunen tunti ja tyyppi ilmoitti että on työkeikka minun alueellani seuraavana päivänä ja vihjasi tapaamisesta. Epäröin ja ilmaisin huoleni siitä että on aika pian, sanoin että toisaalta olisi hyvä nähdä äkkiä että tietää toisen olevan olemassa jne mutta toisaalta olen livenä niin ujo että ehkä on fiksumpi tutustua ensin netissä. Mies oli hirmu innokas tapaamiseen, yhdessä sen illan viestissä sitten ehdotin että no jos vaikka puistossa nähtäisi siihen ja siihen aikaan ja juteltaisiin. Tyyppi riemastui ja alkoi puhua miten ottaa fetissikamaansa mukaan jotta voin hiplailla niitä ym. Ja kyse ei siis ollut kamoista jotka liittyvät yhteiseen kiinnostuksenkohteeseen, vaan hän alkoi vaikuttaa siltä että yrittää ”käännyttää” minut omaan fetissiinsä ensitapaamisella. Laitoin viestin että en uskallakkaan ja tutustutaan ensin netissä, mies vastasi joskus aamulla että odottaa minua ja aamu on vapaana. Laitoin viestiä että etkö huomannut edellistä viestiäni, vastasi että voi harmi menen runkkaamaan. Ja sitten se ilmeisesti poisti tunnukset, huomasin tämän illemmalla. Jotenkin näin se muistaakseni meni, poistin jo viestit. Että ehkä se oli kuitenkin vähän epäilyttävä tyyppi…
Painostaminen tapaamiseen seuraavana päivänä tutustumisesta ja fetissikamojen tuominen julkiselle paikalle on kyllä sen tason red flageja, että ihan hyvä että tyyppi katosi.