Baarin kannatusmaksut
Voi pikkuista. Olipa ikävä kokemus. Et ole tehnyt mitään väärää, vaan on aivan oikein odottaa tapaamisen kanssa kunnes olet valmis. Voi olla myös, että tämä "kadonnut" ihminen on näitä, joka tulee baariin etsimään seuraa hetken huumassa tai hyvin spesifein tarkoitusperin. Ja sitten kun tapaaminen ei onnistunutkaan suunniteltuna (henkilölle sopivana) ajankohtana, niin poistuvat saman tien. Mitään et tämän henkilön kohdalla ole menettänyt ja näin on varmasti parempi. Toivottavasti löydät vielä arvoisesi ihmisen vahva komppaus tästä varmaankin kyse " lienee jo takasin toisella nicillä "
Sukupuolten (sori loput 35) välisen epäoikeudenmukaisuuden tästä tekee että kohteena oli nainen. Muutoinhan tämä olisi business as usual.
Onkohan kyse jostain teknisestä ongelmasta vai suuttuikohan hän jostain ja poisti tunnukset sanomatta minulle mitään? Vai olikohan hän joku epäilyttävä tyyppi? Syyttelen itseäni ja mietin mikä meni pieleen, olen niin surkea ihmissuhteissa... Kannattaako unohtaa koko tyyppi ja etsiä parempaa seuraa? Auttakaa joku, mistä voisi olla kyse?
Vuosia sitten kirjoiteltiin paljon viestejä yhden miehen kanssa, johon tutustuin täällä bdsmbaarissa. Käytiin kahvilla ja minun mielestä meillä juttu luisti oikein hyvin. Jatkettiin viestittelyä, sovittiin tapaaminen, tällä kertaa sessiointia. Sovittuna sessiopäivänä tyyppi katosi, eikä vastannut enää viesteihin. Poistui myös täältä baarista. Näitä sattuu, ei voi mitään. Sinkkumarkkinoilla liikkuu kaikenlaisia urpoja
Pakko lisätä että olen varmaan suunnilleen Suomen ainoa sinkkumies joka ei ole koskaan käyttänyt Tinderiä, niin on ihan hyvin mahdollista että nimenomaisesti Tinder-deittailuun sisältyy ghostauskulttuuri erityisellä tavalla. Jotenkin siihen liittyviä noi pahimmat tarinat mitä muilta kuulee aina on. Ois ihan kiinnostava kuulla jonkun ihmisen näkemys siihen, millaista oli pre-Tinder tapailu ja onko Tinder-aika tosiaan lisännyt ghostailua kuten itse teoretisoin?