Baarin kannatusmaksut
"Heteroflexible" tarkoittanee, että on enimmäkseen hetero, mutta sopivissa olosuhteissa voi olla vähän bi. Käytännössä vaikka niin, että preferoi primäärisuhteekseen kumppania, joka on vastakkaista sukupuolta, mutta voi siinä rinnalla suhteilla tai leikkiä jonkun söpön ja kivan oman sukupuolen edustajan kanssa tai esim. kimppailtaessa kimppailla myös oman sukupuolen edustajan kanssa.
Itse katson olevani hetero! Mutta kerran erittäin hyvässä keskustelussa täällä olevan ihanan naisen kanssa hän kysyi multa " Jos subina Domina haluaa että mies naisi minua, niin miten siihen reagoisin?". Sitä olen paljon miettinyt ja ajatus tuntuu koko ajan mielenkiintoisemmalta ja jos tilanne nyt tulisi eteen, niin ilman muuta vihreää valoa.Olenko tässä tapauksessa perus hetero vai heteroflexble??
Heteroflexible on huomattavasti asiallisempi termi kuin bi-curious, joka on omaan makuun niin halventava ettei sitä pitäisi edes käyttää.Jos vastakkainen sukupuoli on se, jonka kanssa kokee syviä tunteita, haluaa jakaa elämää ym ja oman sukupuolen kanssa vain välillä vähän kokeillaan ja leikitään ("no en mä nyt seurustella vois", "en mä rakastaan pystyisi") niin silloin todellakin on vain kokeilunhaluinen hetero eikä bi-seksuaali. Seksuaalinen suuntautuminen joko on tai ei ole, joten se siitä curious-sanasta.
Kuulin myös kautta rantain jonkin aikaa sitten, että transsukupuolisista ei saa enää käyttää transseksuaali. Voiko joku vahvistaa? Jos näin on, niin saanko sen sitten omaan käyttööni, sillä viehätyn transsukupuolisista, useammin mtf mutta se ei ole ihan niin tarkkaa, ja mielestäni se kuvaisi minua hyvin.Ja olisi kiva jos oisi joku lista siitä, mitä saa ja mitä ei saa käyttää. Tietäisi Sitten korjata, jos joku kutsuu itseään esim. transuksi tms.
Nämä nimikkeet ovat aina olleet, ja tulevat aina olemaan hankalia, koska ne tuntuvat harvoin olevan yksiselitteisiä. Helpompaa oli, kun mää oli littana, aurinko kiersi maata ja paavi kertoi miten pitää elää. Mutta tänä päivänä, ja yksilön vapaus... kun jokainen saa keksiä omat tittelit (enkä sano että se on paha), niin sitten päädytään tähän - yhden oma nimike on toisen loukkaus.Entinen bi-curious, nykyinen bi. Mies, eikä oletettu.
Samoin kuin en ole myöskään mikään oletettu. Otan sen nimityksen vittuiluna.Kuulin myös kautta rantain jonkin aikaa sitten, että transsukupuolisista ei saa enää käyttää transseksuaali. Voiko joku vahvistaa? Jos näin on, niin saanko sen sitten omaan käyttööni, sillä viehätyn transsukupuolisista, useammin mtf mutta se ei ole ihan niin tarkkaa, ja mielestäni se kuvaisi minua hyvin.Ja olisi kiva jos oisi joku lista siitä, mitä saa ja mitä ei saa käyttää. Tietäisi Sitten korjata, jos joku kutsuu itseään esim. transuksi tms.
Englanninkielisillä identiteettiin liittyvillä käsitteillä bi-curious tai heteroflexible viitataan henkilöön, joka joskus saattaa harrastaa seksiä omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, mutta ei koe kuuluvansa seksuaalivähemmistöön.Transsuuntautuneen henkilön seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu yksinomaan transihmisiin. (Vanhentunutta transsukupuolisuuteen viitannutta käsitettä "transseksuaalisuus" ei selkeyden vuoksi käytetä.)