Baarin kannatusmaksut
Koska kinkyys voi olla ihmistä ensisijaisesti määrittävä seksuaali-identiteetti, ja mieltymys huomataan usein jo nuorena, mielestäni kinkystä voidaan puhua seksuaalivähemmistönä. Kinkyyn ei kohdistu vastaavaa systemaattista sortoa, kuten vaikkapa homoseksuaalisuuteen, mutta mielestäni näitä kahta ei tulisikaan verrata toisiinsa. Kinky ei ole vain jokin mieltymys sen jonkin oikeamman seksuaali-identiteen päälle. Kinky ei myöskään ole sukupuolivähemmistö sorron kautta, vaan pikemminkin siksi, että identiteettinä ja seksuaalisuutena kinkyt ovat yhteiskunnassa vähemmistössä – kinkyjä on tutkimusten mukaan vähemmän kuin vaniljoja.
Vastauksena kysymykseen: Kyllä mä tunnen kuuluvani seksuaalivähemmistöön. Ja koen kinkyyden ensisijaiseksi seksuaali-identiteetikseni.Omat kokemukset kinkyydestä ystäville kertomisesta on olleet vain postitiivisia, ja monet olleet uteliaita skenestä ja Club X:stä. Ihan silkasta uteliaisuudesta: Fida, miten sun kaverisi otti sun kertomises vastaan, kun meni ilmeisen apeasti?
Lainaus käyttäjältä: KumiTuomas - 08.04.2021, 13:59Vastauksena kysymykseen: Kyllä mä tunnen kuuluvani seksuaalivähemmistöön. Ja koen kinkyyden ensisijaiseksi seksuaali-identiteetikseni.Omat kokemukset kinkyydestä ystäville kertomisesta on olleet vain postitiivisia, ja monet olleet uteliaita skenestä ja Club X:stä. Ihan silkasta uteliaisuudesta: Fida, miten sun kaverisi otti sun kertomises vastaan, kun meni ilmeisen apeasti?En ollut ajatellut asiaa etukäteen minään "kaapista tulona". Kerran vaan tuli joku rehellisyyskohtaus ja kerroin käyneeni kaksi kertaa ammattidominan käsittelyssä ja näytin rusottaviksi piiskattuja persposkiani kaverille. Ei se kaveri mitään kakistellut. Näytti ehkä vähän hölmistyneeltä. Ei sillä kertaa mitään. Mutta joku kerta myöhemmin kun istuttiin baarissa kännissä, niin kaveri palasi asiaan varsin negatiivisella sävyllä. En muista mitä siinä tarkemmin sanottiin, mutta kaveri vihjaisi että: "Olisit nyt edes ollut homo, kuin tuommoinen". En muista millä nimellä hän minut haukkui.Eihän se nyt ollut minulta mikään oikea tapa tuoda asia esille yhtäkkiä paukauttamalla faktat pöytään ja esittelemällä piiskattuja persposkiani. En minä silloin vielä ymmärtänyt mistään hienotunteisuuksista vaniljaoletettuja kohtaan.
Rakenteellista sortoa on vaikeampi olla kun kyseessa on asia jonka voi (ja joka yleisen mielipiteen mukaan pitää) pitää salassa.
seksuaali-identiteetin osa-alue on pilkattavana, esitetään julkisesti pelkkänä vitsinä. Niin kyllä se allekirjoittaneesta tuntuu aika paskalta ja me/ne-henkeä ruokkivalta syrjivältä käytökseltä.
Lainaus käyttäjältä: fido - 08.04.2021, 15:24Lainaus käyttäjältä: KumiTuomas - 08.04.2021, 13:59Vastauksena kysymykseen: Kyllä mä tunnen kuuluvani seksuaalivähemmistöön. Ja koen kinkyyden ensisijaiseksi seksuaali-identiteetikseni.Omat kokemukset kinkyydestä ystäville kertomisesta on olleet vain postitiivisia, ja monet olleet uteliaita skenestä ja Club X:stä. Ihan silkasta uteliaisuudesta: Fida, miten sun kaverisi otti sun kertomises vastaan, kun meni ilmeisen apeasti?En ollut ajatellut asiaa etukäteen minään "kaapista tulona". Kerran vaan tuli joku rehellisyyskohtaus ja kerroin käyneeni kaksi kertaa ammattidominan käsittelyssä ja näytin rusottaviksi piiskattuja persposkiani kaverille. Ei se kaveri mitään kakistellut. Näytti ehkä vähän hölmistyneeltä. Ei sillä kertaa mitään. Mutta joku kerta myöhemmin kun istuttiin baarissa kännissä, niin kaveri palasi asiaan varsin negatiivisella sävyllä. En muista mitä siinä tarkemmin sanottiin, mutta kaveri vihjaisi että: "Olisit nyt edes ollut homo, kuin tuommoinen". En muista millä nimellä hän minut haukkui.Eihän se nyt ollut minulta mikään oikea tapa tuoda asia esille yhtäkkiä paukauttamalla faktat pöytään ja esittelemällä piiskattuja persposkiani. En minä silloin vielä ymmärtänyt mistään hienotunteisuuksista vaniljaoletettuja kohtaan.No ymmärrän joo, että ei nappaa ton kaverin kanssa asiaan palata. Ehkä se ei lopulta oo omasta lähestymistavasta kiinni, jos toisen mielestä pervous on vielä homouttakin ällöttävämpää. Ilahduttaa mua silti pikkasen visio spontaanista piiskapyllyn esittelystä.