Baarin kannatusmaksut
Suvi Ahola heittää myös tälläisen ajatuspallon: "Jos seksistä tulee samanlaista ruumiintoimintaa kuin syöminen, nukkuminen tai ulostaminen, onko siinä enää herkkyyttä tai voimaa?". Tuon kirjoitan alle kaksin käsin, totisesti.
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka moni kirjasarjaa kehunut henkilö on myös Twilight-fani? Ehkä Twilight-fanit saavat kirjasta enemmän irti...Minä pyydän anteeksi mahdollisia huonoja kommenttejani Fifty Shadesista joita olen tällä(kin) foorumilla heittänyt; olen nimittäin jo luvannut monelle henkilölle joskus edes yrittää lukea sarjan ensimmäisen osan, jos sen jostakin halvalla tai ilmaiseksi saan. Twilightistä en paljoa tiedä; kirjasarjaa en ole lukenut, ekan elokuvan olen nähnyt, ja ei se minusta ihan niin huono ollut, kuin moni sitä netissä haukkuu; sain sen sentään katsottua loppuun asti (ja harkitsen kakkososankin katsomista, koska sitä ei olla ykkösosan tyyliin sävytetty ruotsinlipuksi)! On vain niin hirveän vaikea kuvitella uudelleen nimetyt Edward ja Bella kinkytouhuihin...
Suomeksi käännettynä se voi kuitenkin olla vielä huonompi koska tietyt ilmaukset muuttuvat.
On tässä kirjassa se hyvä puoli että moni saa kevyen (ensi)kosketuksen aiheeseen, saattaa ymmärtää paremmin kinkyjä ja jopa löytää oman sisäinen perverssin puolensa